Meneekö aika nopeammin kun käyttää jotain?

Meneekö teistä aika nopeammin kun käyttää jotain aineita? Itse käytän säänöllisesti alkoholia ja voisi sanoa että olenkin juoppo nuoresta iästäni huolimatta. Sitä olen vaan miettinyt että kun viimeiset 5 vuotta jolloin olen päivittäin juonut tai melkein päivittäin ovat menneet niin nopeasti ettei voi uskoakaan. Tuntuu että viikot menevät suunilleen samalla vauhdilla kun selvinpäin päivät, kuukaudet kun viikot ja vuodet samalla vauhdilla kun kuukaudet.

Jotenkin tuntuu hassulta se ajatus että nämä viimeiset 5 vuotta on sama aika kun sitä edelliset 5 vuotta. Kyllähän se aika menee nopeammin kun ikää tulee mutta silti. Esim. joskus ajattelen jonkun asian ja olen varma että se tapahtui tänä keväälläja sitten selviääkin että se tapahtui viime keväällä yms. Ja en koe että tässä erityisemmin hauskaa pidän, enemmän se on todellisuuden pakoa tämä mun addiktio.

johtuu varmaan siitä että ei muista juuri mitään kuositteluista, itelläni hävis muutama vuosi elämästä viina ryynäreissä enkä muista paljoakaan siitä ajanjaksosta. en oo douppausta lopettanut vieläkään mut osaan ottaa iisisti ja olla enemmän selvinpäin ku kuoseissa.

Jep, vuodet kyllä vierii kun säännöllisellä bentsokuurilla on.! tai ainakin alkuun tuntuu siltä…
meneehän se niin myös monen muunkin aineen parissa.

Mielestäni aika ainakin tuntuu menevän todella nopeasti, kun ryyppää koko viikonlopun putkeen oikein kunnolla niin eihän siitä muista puoliakaan, tuntuu sen jälkeen, että kyseinen viikonloppu on mennyt erittäin nopeasti ohi.

Juu, en ymmärrä ku juuri oli kesä vielä?? Pirin kanssa se aika on kanssa mennyt menojaan. Nyt stop.

Tulossa 3D-nä teattetereihin “Tiedän mitä vedit viime kesänä” :laughing:

tuota olen kans miettinyt, mistäköhän johtuu??

Mulla aika mateli kelloa tähystellen 3 minuutin välein kuudesta asti, kunnes annoin itselleni luvan ottaa aamun kipulääkkeet puoli tuntia etuajassa, eli 40 minuuttia sitten. viimeiset 30 minuuttia ovat kiitäneet kuin siivillä.

Meneehän se. Tosin menee nopeammin myös, kun tekee jotain muuta. Sellaista, mihin haluaa keskittyä, jotain, mitä haluaa muutenkin tehdä :confused: . Tai siis tuntuu menevän…

enpä tiedä meneekö aika nopeemmin…
mä sanoisin, että se vaan menettää merkityksensä.

Pikku paussilla kesäkuosaamisesta,
N.

Mielestä aika menee subjektiivisena kokemuksena nopeesti kun dokaa rajusti, kuosaa huolella betsoilla, myös opiaatit kuuluvat samaan porukkaan.

Kun taas kannabiksen kanssa aika tuntuu hidastuvan.

Muista päihteistä minulla ei ole kokemusta.

Menee, tai siis koen, että se menee.

Tosibentsoissaam tietää ainakin ajan kuluneen, kun on sit lopulta kuukahtanut savuihin tms.

Ja mitä tulee mun rakkauteen :confused: subutexiin :confused: esim. pidän väkisin välipäivän ja sitten seur päivänä otti vedot > tuli siivottua koko tää kaksio. Lähti se ajantaju siinäkin. Tykkään toimia ja olla terve.

Ja pireissään tietty aika vaan menee ja menee häslätessä :smiley:, plus hyvis essois aika menee jollain valonnopeudella

.