Meille kuuluu hyvää :)

Teille, jotka olette seuranneet rimpuiluani, haluan kertoa, että meille kuuluu nyt ihan hyvää.
Tyttäreni sai asunnon kaupungilta useiden itkuisten puheluideni jälkeen. Vitsailin sossuille, että asuntosihteeri varmaan hakee minulle pian lähestymiskieltoa :laughing:
Tyttären poikaystävä on siirretty lähivankilaan ja käynyt lomilla (Meille olen kieltänyt tulemasta) Mies on kuitenkin ilmoittanut ottavansa eron, jos tyttäreni vielä piikittää. Miehen sukulaiset ovat heränneet uuteen toivoon ja auttaneet nyt asunnon siivoamisessa ja sisustamisessa. Kaikki ovat tehneet parille selväksi, että kyseessä on viimeinen ponnistus ja jos tämän kusevat, kaikki katkaisevat välit heihin.

Kahden viikon päästä minä saan rauhan ja asiat sitten sujuvat tai eivät :unamused:

Onpa kiva kuulla hyviä uutisia! Taistelu kannatti sittenkin! :slight_smile: :slight_smile: Toivotaan että kaikki lähtee sujumaan. Kyllä tyttö varmaan tajuaa, että nyt on tsempattava!

Ihanaa, että tulette tänne myös silloin, kun asiat menevät paremmin! Se antaa toivoa. Olen iloinen puolestanne A:n äiti. Tsemppiä!

Olin niin positiivinen :unamused:
Kyllä edelleenkin huolettaa ja tuntuu pahalta, mutta olen päättänyt seistä sanojeni takana ja antaa täysi-ikäiselle nyt täydet mahdollisuudet kusta tai pelastaa elämänsä. Ei se mentaalisesti ole helppoa, mutta oli kiva laittaa tänne positiivinen viesti :laughing:
Ja onhan tilanne nyt syksyä oleellisesti parempi.