Matkoja?

Olisi kiva jos porukka kirjoittaisi tänne omia “trippikokemuksiaan”, silleen ku tuolla taikasienifoorumillakin porukka kirjottelee useesti varsinki syksynä paljon trippitarinoita. odottelee syksyn sieniä (:

Eikö porukka täällä trippaile enää ollenkaan? :open_mouth:

Veetäkö te vaa pirii, kannabista ja subuu? :unamused:

Olisi tosi mukavaa, jos sais edes muutaman trippistoorin tähän topiciin.
Vaivautukaahan nyt ihmiset ihmeessä kirjottelemaan.
Kaiken maailman skitsoilut / psykoosit jne saa kans kirjottaa ( harvemmin kyl niist kunnon psykooseista muista oikee mitään )
Kenttä on vapaa, alkakaahan täyttään sitä. :slight_smile:

:question: :unamused: :frowning:

OKe, pitää lauantaina kirjotella ku huomenna ois matka luvassa :smiley:

Saattaa tulla mielenkiintonen kertomus, koska oon nyt lopettanu ton psykoosilääkityksen :laughing:
Emt… onkohan täs mitää järkee ottaa likemmäs 1000 mikroo happoo, ku just lopettanu ton lääkityksen :open_mouth:
noooo… onhan noita leptejä sun muita kaapissa jos alkaa skitsottaa :mrgreen: :confused:

Jooh, ongelma vaan on se että miten stoorin sommittelee foorumin politiikkaan. Veikkaisin että niistä saattaisi tulla hiukan vajavaisia tyyliin:

Eli, paikka oli hiekkarannalla oleva kesämökki, kokeiluvuorossa psilocybe mexicana.
[poistettu hehkutusta]
Vaikutusten jo enimmäkseen hälvettyä istuimme autiolla rannalla katselemassa auringon nousua meren ylle, hetken seesteisyys toimi samalla sekä oivana kontrastina että kruununa aiemmalle höykytykselle.

HUOMENTA TOIMITUS.
Voisiko Toimitus hyväksyä tässä topikissa himan hehkutusta?
Psykdeelit, kun toimii siten, Että on joko hyvämatka, huonomatka tai huono+hyvämatka tai hyvä+ huonomatka ja ampulanssimatkakinvoi tulla.
Eli hehkutusta tulee väkisinkin siinä missä paskaakin.
Tätä aihetta/osaaluetta (psykedeelit) ei pysty nyt käsittelemään täällä huumefoorumilla!!!?
Psykedelinen kokemus kun voi olla jollekulle jopa valaistuminen itse minään tai ympäristöön.
Miten vitussa sen kokemuksen voi kirjoittaa ilman hehkutusta?
Tähän samaan Vaan stooreja psykedeelejen huonoista kuin hyvistäkin tarinoista.

Hei yrtti ja muut,

Päihdelinkin toimitus arvioi tapauskohtaisesti poistettavat viestien sisällöt. Päihteiden toivotuistakin vaikutuksista on toki sallittua keskustella, mutta jos viestin sisällön selkeä painopiste on aineen hehkutuksessa tai sen käytön suosittelemisessa, emme voi tulkita sisältöä haittojen vähentämiseen tähtääväksi.

Täällä vielä kertaukseksi Päihdelinkin säännöt: paihdelinkki.fi/kavijoille/p … en-saannot.

Terveisin,

Päihdelinkin toimitus

Mä luulen, että olen nähnyt lentäviälautasia taivaalla. by: bromo-dragon-fly …
Mä luulen, että olen ollut keittioön verho, ja miettiny mitää järkee on nähdä
sekä ulkopuolelle, että sisä puolelle samaan aikaan. Näin siis parkkipaikalla autoja,
ja sisä puolella itseni tsiigailemassa itseäni.

Olin verho. Oli dextromethorphanin vaikutuksen alaisena tuolloin… iso satsi.

Olen ollut matrixissä. Mun onnen numero on vihreä seiska (7).

Lattia oli violetti. Oksensin, oksennus oli mustaa. Kaveri kysy onko hätää roboissa,
vastasin ei. kyhättiin jollain ihmeellä bongi ja poltettiin savut,. pisteenä iin päälle

Bromoissa olo oli jokseekin japanilainen. Talot näytti laatikoilta, jolle naurettii puol tuntii ainaki
ja mun nimeks svittii palikka. siis ku kaikki näytti mielestäni palikoilta (jopa kioski)) nauroin vatsani
kipeäks. talot muuttui ihmisten tekemäks palikoiksi. luontoa tuhlTAAn?

Juttelin suihkun letkun kanssa ja pyysin sitä menemääm pois kun se oli musta joku kilipää käärme.
No ne tyypit ketä oli kyläs lähti hyvin nopee menee, ku luuli jotain. skitsofreenia on kokemus. ei sanoilla
voi selittää.

edit. poistin viimeisen lausahduksen ku meni vähän överiks

Kiitos kaikille viesteistä. :slight_smile:

Jatkakaa kirjoittelua tähän topiciin, jos tästä sais sellaisen “virallisen” matka-trippi-stoori-topicin, ni olis erittäin hyvä.

Tosiaan… Kirjoitelkaa tähän kaikkee kivaa trippisooreja, vainoja, psykooseja jne. :stuck_out_tongue: