Moi! Aion kokeilla ensimmäisen ja ainoan kerran elämässäni ekstaasia. Olen aikuinen ihminen, ja tietoinen sen vaaroista, joten moralisointia en kaipaa Käytän tällä hetkellä masennuslääke Cipralexia (20mg) sekä Seroquelia (100mg). Olen aikeissa lopettaa molemmat lääkkeet tämän kuun loppuun mennessä, sillä en koe hyötyväni niistä. Kysymys siis kuuluu: Kuinka pitkään on odoteltava lääkkeiden lopettamisen jälkeen että uskallan napata esson? Kuinka kauan nämä lääkkeet vaikuttavat aivoissani vielä lopettamisen jälkeen, riittääkö esimerkiksi viikko, vai odotanko vaikka kuukauden?
^ Mut eihän alottaja kysynykään sitä, vaan nimenomaan et lopettas ton cipralexin sekä seroquelin ja vasta sitten napsis essoja.
Puoliintumisajat näyttäs olevan ekalla n.30h ja tokalla 6h. Siitä voi sitten laskeskella millon vaikuttavaa ainetta ei oo enää kehossa. Mikään automaattihan toi puoliintumisaika ei tietty oo, eli voi vaikutuksia olla ihan sun koosta ja koko kokonaisuuesta riippuen. Oota ainakin että vierotusoireet loppuu, lopetat kuitenki varmaan annoksia pienentämällä etkä suoraan seinää?
Jos haluat pelata varman päälle, oota vaikka se kuukausi.
Kiitos hyvästä vastauksesta!
En siis lopettanus seinään vaan olen pienentänyt annosta pikkuhiljaa. Taidan siis laskeskella noita puoliintumisaikoja. Haluan että esso toimii täysillä kun sen otan, otan siis kaiken siitä irti minkä saan
Viikon verran vähintään odottaisin. Siitä en sitten tiedä kuinka fiksua se on vetää kiekkoja vähän sen jälkeen kun on lopettanut masarit, sekin olo jää varmasti mieleen.