Maksimaalinen Euforia ja Auvo , jonka päihteellä saa aikaan?

Mikä on teoreettinen tai käytännöllinen resepti , joka takaa Maksimaalisen Auvon tunteen?

Äidin leipoma lämmin korvapuusti ja lasi maitoa. Nyt nukkumaan Kale

Mulla olisi toinen konsti, jos Kale kaipaa HC:mpaa menoa: Lyö vasaralla varpaaseesi tai vaihtoehtoisesti iske sääriluusi oikein kunnolla johonkin terävään kulmaan. Ah ja voih sitä euforian tunnetta, kun kipu alkaa hellittää. Ehkä parasta, mitä tiedän.

Mä sanoisin, että ekaksi sellainen tunnin maksimitreeni (esim. joku crossfit tms), sitten toi Winstonin vasarointi ja päälle lämmintä maitoa ja pullaa. Saletisti natsaa!

Toivottavasti, “Onneksi on Amerikka” oli mustaa huumoria.

Kertosin 25 v kokemuksella mun parhaan reseptin, mut se vaan otettas pois.

Ettekä sais niit aineit hankittuu, plus halukasta vastakkaisen sukupuolen edustajaa.

Rankka setti, jonka valmistelu vie vuosia.

nietu

The struggle is real. Koitetaan pärjätä ilman :cry:

[Poistettu haitallisen käyttötavan suosittelua -Päihdelinkin moderaattori]
Onhan niitä, ei kai niihin kukaan muuten sotkeutuis, jos niistä ei tulisi euforiaa.

[Poistettu haitallisen käyttötavan suosittelua -Päihdelinkin moderaattori] pareista ei ole kokemusta.

tila jonka päihteelllä saa aikaan vai päihde jolla tilan saa aikaan :question:

^ Lopputulos kumminki melkein sama… :wink:

Mut omasta mielestä se parhaan “euforian” tuottanu päihde on polle ja ollu se Nro.1 aina…
(onneks ei muodostunu ongelmaksi!)
Hehkuttaa ei saa joten jätän kertomatta lopun, mut kaikki ketkä on kokeillu/käyttäny niin tietää…
Ja kyl hyvänä kakkosena tilanteesta riippuen, oikein kunnon hyvä naksu ja sopiva yö-kerho, niin aika bueno yhdistelmä… :wink: