MaHuang huumetestissä

Eli kyselisin tällaista, että näkyykö MaHuang kapseleista saatava efedriini huumetestissä? Eihän se suoranaisesti sisällä efedriiniä nämä alkaloidit muuttuvat vasta elimistössä efedriiniksi. Korjatkaa jos olen väärässä.

Ei näy normaaliseulassa.

Nämä näkyy siinä:
-Kannabis
-Opiaatit
-LSD
-Amfetamiini
-Metamfetamiini
-Kokaiini
-Bentsodiatsepiinit
-MDMA

Minun käsittääkseni sisältävät ihan efedriinialkaloideja. Normaalitestissä aiheuttaa todennäköisesti väärän positiivisen amfetaminista, koska on hyvin lähellä sitä kemialliselta rakenteeltaan. Tämä saattaa sitten pahimmassa tapauksessa (eli jos satut olemaan autolla liikenteessä ja lyödään tikkari suuhun) johtaa väliaikaiseen ajokieltoon sekä kotietsintään.

Nyt jotain lähdettä tälle. LSD poistuu kehosta niin nopeasti, että sen havaitseminen on lähes mahdotonta, ei siis ole pointtia testata.

^ Kyllä siinä LSD selvästi luki kun minulla oli se taulukko mitkä testataan kun olin nuori alaikäinen ja jouduin kusemaan purkkiin.

Nykyään ei ilmeisesti, ja oot oikeessa se poistuu niin pirun nopeasti kun ei sitä paljon otetakaan :slight_smile:

Ei varmasti näy amfetamiinina!!! ja jos ne lähettää jonnekki superlabraan mikä erottelee kaikki huumeet niin siitä sitten näkee. En tiedä millaiseen seulaan ketjun aloittaja on joutumassa sellaiseen minkä voi itse ostaa apteekista vaikka tai sitten ihan laboratorio (joka erottelee pelkät perusaineet mihin efedriini EI kuulu) kyllä mä tiedän nä jutut.

Niin, tietenkin GC/MS-testauksessa ero saadaan selville. Nyt olikin käsittääkseni kyse “normaalista” huumeseulasta.

"HÄIRIÖTEKIJÄT: Immunologisissa seulontakokeissa vääriä positiivisia tuloksia saattaa tulla samankaltaisten sallittujen aineiden aiheuttamien ristireaktioiden seurauksena.

Amfetamiini: Positiivinen tulos amfetamiinille voi johtua muista amfetamiinijohdoksista sekä tavallisista lääkeaineista kuten efedriinistä, fenyylipropanoliamiinista, pseudoefedriinistä, selegiliinista tai fenfluramiinista."

oyslab.fi/ohjekirja/4221.html

Kyllä, näin myös tuossa antamassani linkissä. Autossa pidänkin tästä syystä kopiota Duact-reseptistä yhdessä muistaakseni juuri tuosta sivusta otetun tulosteen kanssa.