Mahdollista lopettaa?

Liityin tänne tänään. Sain vihdoin viimein jostakin riittävästi rohkeutta soittaa Peluuriin ja kosolti ymmärrystä ja neuvoja. Tähän päivään asti luulin tunnetasolla, että olen tasan ainoa ihminen maailmassa, jolla on oikeasti riippuvuusongelma. Toki olen tiedon tasolla ymmärtänyt, että on ongelmapelaajia ja ongelmajuomareita, mutta ne ovat jossakin muualla - niitä ei ole minun tuttavapiirissäni enkä ainakaan minä itse ole sellainen. Olen ollut varma, että kykenen lopettamaan milloin tahansa, jos vain oikeasti haluaisin. Siispä olen kokeillut monta kertaa lopettamista/vähentämistä, olen tehnyt itseni kanssa sopimuksia, jotka olen kerta toisensa jälkeen rikkonut jollakin hyvällä syyllä. Nyt olen ottanut ensimmäisen askeleen. Se oli pelottavaa, mutta sen jälkeen ei taivas pudonnutkaan niskaan - ainakaan vielä. Minä haluan lopettaa rahasta pelaamisen, muuten minulle ja läheisilleni käy huonosti.

youtube.com/watch?v=JUoApg8X … re=related

Kiitos, kuka lienetkin tuntematon kommentoija. Etpä saata uskoa, miten syvältä kosketti tuo biisi. En ole koskaan sitä ennen kuullut, joten sanat osui ja uppos tuoreeltaan.

Maija52 missä olet, mitä kuuluu???