Mä en siis OIKEASTI ymmärrä!1

Tän palstan AKKOJA!! jokainen ylistää… “oiiiiiiiiiiii kun on ihana mies ja olen akateeminen ja turbojuppi menestyjä…plaaplaa” ja sitten dokaa (mukamas) niin niin kovasti! en ymmärrä mikä saa ihmiset tulemaan märiseen tälle palstalle kun kerran pikkusen kovempi krapula sattuu olemaan??? :open_mouth: :open_mouth: ollaan mukamas alkoholisteja… ja HAH!! sanon minä! alkoholisti ei tosiaankaan mene a-klinikoille eikä tule tänne märisemään vasta kuin sitten kun on KAIKKI mennyt… ei ole enää sitä aaahh aaahh aaaahh… nin ihanan lihaksikasta adonista siellä 300m2 kivitalossa jossa Lambo ja Audi RS 6 tallis!! Tänne tullaan ihan selvästi kirjoittelemaan VAIN SIKSI koska ei elämässä tunnu muuta olevan…AKAT märisee aina kaiken nettiin oli sitten asiaa tai ei!

TAAS LAUKAISIN VIILTÄVÄN TOTUUDEN… jos kiskotte herneitä niin se on vaan merkki siitä että TOTUUS vaan osu ja uppos kohdalle…

No voi sua Kalevi nyt ------> youtu.be/OwTqSbC4fc8

No on Kalevilla kummat jutut ja ilmeisesti asenteet. Ehkä tämä on vain pilaa, mutta jos ei niin olisi mielenkiintosta tietää kenen herra Kalsari sallisi kirjoittavan plinkkiin ?.

Kiitos kuitenkin, että sain nähdä tämän hauskan sketsin.

Mielensäpahoittajien jalosta joukosta löytyy asiaa ymmärtämättömällekin helminä kimaltelevia hengentuotteita. Itse olen viimeksi kummeksunut syvän ihastuksen vallassa seuraavaa pahoittelua, naisille kohdistettu kun on sekin, niin laitanpa keskusteltavaksi.

:smiley: Tässä se on varsinainen mies metsänreunasta → mielensapahoittaja.fi/mielensapahoittaja/

Kyrö on kyllä mainio! Suomen vanhin nuori mies, tai nuorin vanha mies.

olisko se roikkumisen syy naisten luontainen hoivaamisvietti?
siis onhan täällä olevilla perheet ja lapset useilla, vaan jos ne ei riitä…
itselle yksi syy anakin on paremman tekemisen puute…ei työtarjouksia
kiitos…
vaan mikä minä olen kenenkään ongelman vakavuutta määrittelemään?
ja kuka voi oman ongelmani syvyyden asteen sanoa? muut kuin minä itse…
tietenkin kriteerinä voidaan pitää juomamääriä, tai syömämääriä pillereillä
tai käyttömääriä yleensä…vaan eiköhän tuo kriteeri ole kenen tahansa
asiaa vähänkin ajattelevan mielestä surkea???
tietysti oma taiteenlajinsa lienee naisten ymmärtäminen yleensä, siis miehenä…
vaan eipä tunnu asiallista asiaa olevan, joten päätän raporttini tähän,hip ja hei…

Toinen mitä mä en ymmärrä on se että jos on kerran niin ihanaa olla selvinpäin niin miksi yleensä koskaan olette edes juoneet… Jos kännissä on niin ikävää ja pahaa ja selvinpäin on ihanaa kuin vaan olla ja saattaa niin miks olette sit koskaan yleensä olleet päissänne? :open_mouth: :open_mouth: Kyllä musta ainakin päissään olo oli tosi ihanaa… niin ihanalta se tuntui kun oli relax…aijaiiii…

no jos on kerran niin ihanaa olla kännissä, niin miksi sitten haluat ollenkaan olla
selvin päin?
en minäkään ymmärrä tätä…ja onko se jotain sinulta pois, jos jollain toisella on välillä
vaikka ihanaa? ei luulis olevan…

Onko tuo Kalevin kommentti nyt sitä paljon puhuttua vertaistukea?

No, isossa porulkassa on joitain, joilla on aika erikoinen käsitys vertaistuesta. Pitänee ajatella, että se on heidän keinonsa pysyä selvänä. Toivottavasti on.

Helou Kalevi!
Tarkennukseksi Kalevi! Siis alussa se NOUSUHUMALA oli ihanaa :laughing: , mutta varsinainen päissään olo oli p:stä :blush: . Sitten myöhemmin niitä ihania olotiloja ei tullut, tai siis se oli sellasta säätämistä viinan kanssa, jotta saisi edes jonkinlaisen ihmismäisen olotilan. Niin ja Kalevi, ajattele, mitä se tekee terveydelle se jatkuva päissään olo. Siis kuinka vapauttavaa tämä nykyinen olo on, kun on jo heti aamusta loistava olotila.
Mitä syitä Sinulla on lopettamiseen? Olis kiva kuulla :slight_smile: !

Olihan kännissä ihan tajuttoman hienoa aluksi! Aivan taivaallisen ihanaaa! Mitään parempaa ei ollutkaan silloin aluksi. Sitten siitä alkoi tulla väkinäisempää, hauskuuden lisäksi alkoi tulla mukaan kurjuutta ja kauheutta.

Sitten kun kurjuus ja kauheus oli kasvanut isommaksi kuin hauskuus oli koskaan ollut, oli kypsä jo harkitsemaan raitistumista. Siis harkitsemaan. Monet jäävät harkitsemis-vaiheeseenkin hyvin pitkäksi aikaa. :mrgreen:

“Ehkä luen Raamatun ja raitistun, jos saan aikaa se varmasti onnistuu… mutt’ ei tänä yönä!..”