mä aion lopettaa päihteet

en tiiä oon kai sekasin nyt just mut mä aion lopettaa kaiken ja tunteet syö mun pään tää on ihan vitusta ja mul on harhoi mut nyt kaipaan tsemppii vaa ja emmä tiiä onks töää sivusto ees huumeille tarkotettu mut ei vittu tämmöne sepustus ja joo. meen nukkumaan kai
ja jouduin pois

siis ja viel lisäys nyt on 4kk ollu päihteittÄ

limr: Kiitos tsempistä ja kyllä mun on pakko lopettaa kaikki koska en pystyis asumaan tuol hoidossa jos käyttäisin mitään. Tarviin myös psykiatrista apuu joten kaikki pois että löytyy oikeet lääkkeet ja näi :slight_smile: Syyt on ollu ahdistus pitkä masennus hyväkskäyttö ja muutenkin raju nuoruus… :confused: Kuivaushuoneesee tarvii jotkut erilliset oikeudet… :confused: Menee hankalaks. Apua oon hakenu mut oma tahtohan se tärkein on… En mä tiedä pystynkö mut ainakin 8kk aion olla streittari vielä. Kyl mä siihen helvetti pystyn! =D

Heippa Kusp’ää. :slight_smile:

Juu, tämä Me Lopettajat on enempi tarkotettu alkoholinkäytön lopettaneille/lopettaville, ja Sauna ja Kuivaushuone huumeidenkäyttäjille, mutta ainakin mun puolesta voit kirjottaa kyllä tännekin.

Mimmosessa hoidossa sä nyt siis oot, vai ootko missään? Monet huumeidenkäyttäjät on saaneet apua etenkin yhteisöhoidosta jossa ei käytetä mitään päihdyttäviä lääkkeitä, ja sitten tietysti NA:sta. Onko tuttu?

Tsemppiä!

PS. Jos sulla on nyt harhoja tms. psykoottisia oireita, tarvitset kiireesti psykiatrista hoitoa. Monet psykiatrian yksiköt ei ota pitkäksi aikaa hoitaakseen päihderiippuvaisia ennenkuin päihderiippuvuus on hoidettu, mutta Helsingissä on ainakin Päpsy ei HUS:in päihdepsykiatrian klinikka.

Moi Ketostix :slight_smile: Aa niin mä olin kans vähän ymmärtävinäni. No kysyin nyt toimitukselta jos saisin oikeudet kirjotella kuivaushuoneenkin puolelle. Ainakin mulla tuntuu auttavan ku voi anonyymisti avata vähän asioitaa ja kuunnella muiden mielipiteitä. Mutta kiitos :slight_smile:
Oon hoidossa en paljasta nyt nimeä ettei mua paikannettais sillä niitä ei oo kovin montaa suomessa niitä paikkoja mutta se on tarkotettu päihde- ja mielenterveysongelmaisille eli oikeessa paikassa taidan olla. En tiedä tota NA:ta :astonished: Vois googlella katella mutta lähen nyt itte 10minuutin päästä takasin sinne eikä siel saa käyttää nettiä. Tuolla ei juu käytetä kans esim bentsoja. Kiitos tsempeistä :slight_smile: Luin mutsillekin näitä kirjotuksia kun mua on tsempattu sekin oli tosi ilonen mun puolesta, kyl nää merkkaa mulle :slight_smile: En tiiä mikä tää mun harha on koska se on tuntoharha joka ei aikasemmin menny kun pirin avulla pois… Mut on se lieventymään päin :slight_smile:

Okei, hyvä. Oot sitten varmaan ihan oikeassa paikassa. :slight_smile:

NA on siis Narcotics Anonymous, eli huumeidenkäyttäjen oma versio AA:sta. On ollut monille tärkee, etenkin sellasille joilla ei muuten ole raitista kaveripiiriä lainkaan.
www.nasuomi.org

Hyvää viikonloppua sulle!

Kiitos :slight_smile: Katon ton ens kotiharjottelulla, nyt pitää lähtee takasin :confused: Kiitos tsempistä paljon! =)

T