Lyricoista

Onko kukaan käyttänyt Lyricoita pitkään ja säännöllisesti ja joutunut lopettamaan? Onko lopetus ollut miten nihkeä?

Mulla on mennyt lyricat pitkään. Lyricoistahan on sanottu että jos yksikin annos jää väliin niin tulee huono olo. Hoksasin just kun luin tämän että en ole niitä muistanut syödä pariin päivää, joten ei ainakaan minulle tule mitään oloja. Mulla menee lyricat kattoannoksella.

Juu ei itsellekkään tehny pahaa oloa , söin about 2kk säännöllisesti mutta vain 300mg päivä 2x150mg. Juu niinhän niistä on sanottu et jos jöis väliin tulis olot , mut ei itellä ainakaan.

oon itekki syöny muutaman kuukauden ja en kyl ite huomaa jos unohtaa ilta tai aamu lääkkeen 2x75mg menee päiväs…

Mulla menis ohjeen mukaan 675 päivässä, mutta välillä otan vaan 450 ja en ole huomannut olossa muutoksia. Lääkärikin tosin sanoi ettei saa lopettaa seinään.

Tuota etsi-toimintoa on ihan sallittua ja suotavaa käyttää.

Jostain olen muistaakseni lukenut, että Lyricat imeytyy tyhjään mahaan huomattavasti paremmin, ku esim ruoan kans otettuna. Jos ei ota tyhjään mahaan, niin siitä menee hukkaan muistaakseni jopa kolmasosa verrattuna tyhjään mahaan otettuna.

Tietenki tyhjään mahaan ne imeytyy nopeammin, mutta oletteko huomannut, että ei toimis niin hyvin, jos on vasta syönyt jotain?

Sen mä tiedän, että tole nousee hiton nopeasti. 600mg toimii eka päivänä, seuraavana saa ottaa 1800mg jne.

Itse käytin muutaman vuoden. En joutunut lopettamaan vaan halusin itse lopettaa.
Lopetus oli tavattoman nihkeää.
Aluksi käytin annoksella 600mg/pv, sitten pidempään 375mg/pv.

-Olen kokenut lukuisia hengenvaarallisia krapuloita (esim. 4kk putki raakaa viinaa 3*0.7l pulloa/pv).
Olotilat erittäin karmaisevia, mutta ei mitään verratuna Lyrica-refloihin.

-Olen juuri lopettelemassa betsovieroitustani laitoksessa (reilu neljän vuoden bentsohistoria)
Rivatril 1.5mg/pv–>0.125mg/pv
Opamox 120mg/pv–>0mg/pv
Tenox 40mg/pv–5mg/pv
Olotilat ovat olleet todella vittumaisia, mutta ei edelleenkään mitään verratuna Lyrica-refloihin.

Ps. Eiköhän se ole niin, että aika yksilöllistä on millaiset reflat tulee vai tuleeko ollenkaan. Minulle tuli ainakin AIVAN SAATANALLISEN pahaolo, niin fyysisesti kuin henkisestikkin. Vieroitus kesti miltei vuoden verran.