lyricavedot...perseeseen?

joo,väsäsin tossa kuukausi sit 150mg lyricat ve
doiks (ei tarvi kysyy miks…) huomenna oon ilman texii ekaan kertaan vuosiin (pelottaa vaikka oonkin joskus ollu sen vitun päivän ilman…mulla on kuitenkin fyysinen syy jolle urpolääkärini ei yritä ees tehdä mitään ja sitähän mä tässä oikeesti pelkään kun ei pääse homman lisää…) eli siis,en oo niitä lyricoita lyömässä mut mut…toimiikohan se perseestä (sinne tottunu vedot laittaan sillon harvoin jos ei muuten onnistu…) vahvemmin kun ne on kuitenkin tarkotettu suun kautta otettavaks?!jos joku vaikka ois kokeillu…oon kerran soittanu frendille zirran 300mg:n takia ni pikkusen pelottaa :frowning:

Kyllä toimii.
Sinne vaan rohkeesti :smiley:

joo kyl mä tiedän et ne toimii jos texit ja piritkin toimii mut niinku kysyin et voikohan ne toimii erilain kun on kuitenkin jossain vitun suolessa tarkotettu hajoovaks…niinku kirjotin ni oon kerran soittanu frendille zirran noinkin pienen kun 300mg:n jälkeen (sai epilepsiakohtauksen ekan kerran elämässään keskellä katuu ja sit pari tuntii myöhemmin tk:ssa ja sit vasta siirrettiin sairaalaan,en haluu tollasta vaik tosiaan ei sitä näytä muistavan mut silti…) et jos joku vitun lääkäri vois vastata ;D pelottaa niin saatanasti yksin himassa vedellä enää tollasii vaik urpot veteleekiin tuhansii millei…

tai ehkä mä fiksuna gimmana jätän tollaset paskat kokonaan (varsinkin mahd. darrassa) niille urpoille jotka niitä tarvii ja kärsin ja vittu kärsin niinku tein 3vuotta piripsykoosin jälkeen ennen kun tajusin et niinkin yksinkertanen kun texi jeesaa :smiley: ehkäpä kattelen aamulla uudestaan kun ees plinkistä ei löydy viksuu joka tietäis,johan on :smiley: kai pitäis kysyy terveysneuvonnasta (johon äijä soitti 6v sit kun silmät turpos umpeen 400mg:sta kodeiiniia…siä kysyttiin vaan et miks se niin paljon otti :smiley: oiskohan muija halunnu jotain jeesii oloon johon ei ees lääkäri pysty yhtään mitään :smiley: )
jatketaan texilinjalla kunhan on vitun polliisien iloks hoitanu vähän pätäkkää :slight_smile:
silti jos jollain ois vastaus ni käyn kyl vielä tsiigaan… :slight_smile:

Ehn viittiny näin pienen kysymyksen takia tehäomaa topiccii… Onko kellään kokemusta lyricasta ahdistuksen hoiteen vuieke se teiltä ahistusta. itel vaan miedosti poistaa ahistusta annoksella 2x300mg. ei bentsoja saa mutta tota perkeleen lyricaa määrää joka ei auta!! perseestä lääkärit yleensäkki !

Kyllä minulla Lyrica auttoi alussa juuri 600mg/pv ahdistukseen alussa, tuli myös sellainen “tekohumala olo”. Mutta sitten meni tehot ja vierottautuminen oli helvetillistä. Ja Lyrican kanssa ei pahemmin kannata ryypätä, buustaa todella salakavalasti kännitilaa ja vie muistin.

Minä itse en koske Lyricaan enään pitkällä tikullakaan.