Lyricat alkaa loppumaan...

Ja pian tulee Kelasta kirje, että olen hakenut sitä liikaa. Mikä nyt avuksi? Tiedän kokemuksesta että niistä refloista ei helpolla yli pääse. Olen täysin koukussa pregabaliiniin. Pelottaa jo etukäteen. Ahdistus, hikoilu, vapina, unettomuus, toimettomuus, koko vartalon ihmeelliset kivut. Niin että kaduttaa, miksi ikinä aloin sen myrkyn syönnin ja väärinkäytön.

Itse söin Lyricaa reilu kolme vuotta päivittäin ja kehitin siihen karmaisevan riippuvuuden. Reflojen intensiteetti on aika messevä (pahinpana psyykkeen “pirstaloituminen”, aivan kuin lautasen heittäisi seinään) mutta onneksi lyhyenpi kuin benzoilla.
Minulla reflat poistuivat TÄYSIN kun poltin kannabista suuria määriä. En usko, että olisin päässyt irti ilman hamppua kyseisestä myrkystä. Tämä siis vain oma kokemukseni, mutta monet muutkin ovat sanoneet hitin auttavan refloihin yllättävän paljon…

Tämän taktiikan huono puoli tosin oli se, että kannabispäihtymyksen pitää olla hyvin vahva ja se on myös ylläpidettävä useita päiviä sellaisena. Eli myös yöllä on laitettava herätyskello soimaan 3-4h välein ja poltettava ittensä uudestaan uneen. Koska mikäli näin en itse olisi toiminut en aamulla olisi saanut bongia huulilleni reflojen voimakkuuden vuoksi…

Erikoisuutena itsellä voisin vielä mainita sen, että erittäin suuret benzo-annoksetkaan eivät auttaneet lainkaan lyrican refloihin, siis eivät tipan tippaa…

Vaikka en ota kun määrätyn annoksen Lyricaa,ni joskus o käyny sillee,et on unohtunu lääkkeet kotiin,ni jo seuraavana päivänä on ni vittumainen olo,et voi perkele ja tosiaan siihen ei bentsot auta.

Pääset sitten vaikeammalla yli, tsemppiä :exclamation:

Lyricareflat on intensiiviset, mutta lyhyet. Paras kärsiä ne vaan, ota jotain ketipinoria tai Deprakinea tai jotain. Tai vedä jotain kamaa, bentsoja vaikka. Sit oot tietty bentsokoukussa vuorostaan, ja se on pahempi. Eli kylmä kalkkuna vaan. Ehdottomasti vaihtaisin bentsoriippuvuuden lyricariippuvuuteen - on se paska nakki, mut siitä pääsee yli, eikä jää pitkiä masennuksia ja ahdistuksia, mun mielestä ainakaan. Bentsot vaatii pitkän ajan, et aivot on taas jossain normaaleilla säädöillä.

33 300Mg ja Tramal 400Mg piti lopettaa neljässä päivässä, no sain neljä 150Mg Lyrikaa jeesiksi, olen kertonut ennenki ja viikko niin ei mitään puolentoista vuoden käytöstä. Siis kärsi ja hups olet kuivilla, mun on paha sanoa lopusta kun viikon jälkeen alkoi Gapapentin samalla annoksella jota buustattiin Cymbaltalla. Ainakin ny on kolmio purkissa joka puuttuu Lyrikasta, lienee suht samaa paskaa mutta olen itse vähentänyt 22 joka riittää hermokipuun.