Lyricasta...

Käyttääks kukaa lyricaa rännii?

Vaan hölmö lyö semmosta hihaan, hyi.
Mutta syön sitä kyllä 150mg päivässä, kipuihin.

mikä vittu teitä vaivaa???
lyöt varmaan kissanpaskaakin hihaan jos joku sanoo että siitä saa oloja.

kannattas ottaa selvää asiosta ennekuin käy touhuilemaan

Lukemani perusteel oon käsittän et aika puuroa on. Mä en tykkää kyseisest lääkkeest, ku olin oikein masentunu ni välil käytin eikä suuremmin auttan, mut hemmetti ku menin täs lähiaikoin löytämää jonkun pari kk:tta vanhan (avokin piilottaman) kätkön pahan masiksen tai ahistuksen varalle. Olin ottan pari-kolme kakkosen rivaa ja otin 3*75mg Lyricaa siihen päälle koulun aikana. Yllättäen sit kävelee ku joku kännikala ja klinikalla heitin sit lähemmäs 10 kakkosen rivaa ja loput lyyrat vessast alas; tai en heittän ite vaa työntekijä heitti mut annoin siihen luvan. Eipä siin muuta mut masikses tuppaa “pikkasen” yli-annostella noita pillereitä ja hankkia turhaa riitaa avokin kans. Sitäpaitsi mä oon korvaukses joten kyllä on pärjättävä ilman liikoja nappeja… Mut enpä oo lyyreja enää tahton edes ilmaiseksi; alkon kanssakin (siis pari sidukkaa) niistä vain meni tasa-paino… Eikä mitään lääkkeitä kannata vetää hihaan, koska ne sisältää mm. maissitärkkelyst ja sidosaineita… Onhan tuosta pari kuolemaakin aiheutunut joten jättäisin rännäämättä :unamused: