Lyrica -seulat, näkyvyysaika.

Niin, itse joskus popsin lyricoita vitutukseen. Ehkä kerran viikossa tai jotain, nyt on vähenemään päin.
Savutkin oon lopettanu.

Mutta niin: kauanko mahtaa näkyä lyrzyt seuloissa, jos esim tänään oon ottanu 600mg, näkyykö se maanantain seuloissa?

Tietääkö kukaan?

Ps. kannattaa varoa, nykyään on otettu yllättävänkin säännöllisesti pregab -seuloja.
Ainakin täälläpäin (Oulu-kajaani-kokkola) -kolmiossa.

Nyt olen kivikaudella! En edes tiennyt että pregabi on pikaseulana! Hyvä tietää…

Eikö tiedä kukaan.
Äkkiseltään tuntuisi että aika nopeaa lähtisi kusesta, koska on a) vesiliukoista tavaraa ja b) puoliintumisaika on yllättävänkin lyhyt, jotain 6-8h.

Mitenhän tuo puoliintumisaika onkin muuten noin lyhyt, kun itte lääkehän vaikuttaa hyvinkin pitkään. :question:

Se puoliintumisaikahan tarkoittaa sitä aikaa mitä nyt on ottanutkaan niin sitä on puolet vielä veressä sen puoliintumisajan jälkeen,eli jos ottaa 600mg lyrican niin 6-8 tunnin kuluttua sitä on vielä se 300mg veressä jne… eli hyvinkin voi jonkuu 12tuntia keinuttaa ja varmaan joku 24tuntia ainakin kannattaa pitää väliä jos meinaa että joutuu näytettä antamaan ja kyllä se varmaan näkyy vielä silloinkin jos on kovia annoksia ottanut.