Lyrica + metadoni

Eräs ystäväni lähipiiristä kuoli muutama päivä sitten kun oli ottanut lyricoita ja metadonia. Kuoli nukkuessaan kun tukehtui omaan oksennukseensa. Näissäkin jutuissa pitää myös huomioida bentsot joita ei saisi sekoittaa tähän cocktailiin yhtään. Vittu, nämä on niin turhia kuolemia että nämä kaikki voitaisiin välttää.

Olkaa nyt perkele varovaisia noiden kombojen kanssa. Sinä saatat olla seuraava :frowning:

Juuri samoin kävi pari viikkoa sitten tuttavalleni “nukkui pois” ja oli metadon-korvaushoidon tiputuksessa, oli syönyt suuren määrän lyricoita samana iltana. Oletettavasti hengitys lamaantui yöllä ja mukana olivat vielä xanorit. Ihmiset luulevat pitkänki käytön jälkeen että “ei mulle käy niin ku olen ennenki syöny yhtä paljon” väärin! Sillon on ollut onni matkassa mutta ei ikävä kyllä ollut tällä kertaa…

Lyrica on Helvetin labrassa tehtyä myrkkyä, puoli vuotta söin 900mg/vrk enkä saanut apua kipuun. Oli hilpeetä lopettaa 4vrk kun mukana oli 400mg Tramalia. Nyt pärjään 2+1+1 Gapapentin ja aamulla yksi 30mg Cymbalta ja huomenna lääkärissä tingin yhden Gapepentiinin aamusta pois. Myös teemut olen puolittanut 0.2mg ja ainut mikä pysyy on Diapam 5mg 3 kertaa/vrk koska saan muuten kramppeja. Ikinä en Lyricaa syö vakka sitä kaapissa melkein 3kk satsi. En leikkisi vaikkei ole kolmiota jota ihmettelen, kun mittaa verenpainetta niin siittä se keikutus tulee eikä ole huume mutta buustaa kyllä.

miä söin lyricaa 600mg jokusen kuukauden oxycontiinin kanssa hermokipuun mutta en mitään ihmeellistä huomannut lyrican+oxycontiinin yhteis vaikutuksesta,oxycontiinia meni silloin n:100mg päivässä,nykyään sellanen 50-60mg
Eilen piruillessani kokeilin 300mg lyrican ilta oxycontiinin(40mg) kanssa ja jumaliste kun tömähti,uskomaton pöhnä iski päälle vai onko triptyli ja lyrican kanssa joku yhteisvaikutus kun en aiemmin syönyt tota triptylia ja nykyään otan sitä n:50mg illalla.

Miks vitussa pitää combottaa tuolla tavalla?

Ärsyttää kun kuulee juttuja että “BUPRE TAPPAA APUA KAMALUUS” ja jotku vitun kakara on vetäny leijonapullon raakana, kourallisen bentsoja sitee puolikas tekkeni hihaan.

Sit ihmetellään ja lisätään sekin Subutexin tappamien listalle. :sunglasses:

Juu, lyrica toimii opiaattien kanssa todella tehokkaasti. aloittelijalle pari 300 lyricaa ja pari milliä subua voi olla liikaa.

Toisaalta taas lyricoihin tulee tosi äkkiä tole, niin voi ottaa esmes 16mg subua ja 8 lyricaa, niin ei oikein sano mitään. Kokeilin tuossa, kun syön päivittäin 600mg lyricaa ja korvaushoitoannos on tuo 16 milliä.

Koskaanhan ei tiedä, mutta olen ottanut illan aikana yli 600mg metadonia ja reilusti yli 6000mg(siis 6000mg)Lyricaa ja muutamia 2mg:n rivoja ja olen aamulla aina herännyt, mutta kuten sanoin, niin ei koskaan voi tietää… Mulla meni lyrica tole ihan tajuttomaksi, jota olen nyt tiputellut ja nyt otan vaan sen mitä lekurin määrää ja metadoniakaan en hurji yli sen mitä on määrätty. Muistan kun joskus vuosia sitten otti sen 200mg(se mun metis annos)ja siihen 6-8kpl 75mg:n lyricaa ja boostasi opiaatteja hulluna. Nykyään tulee muutenkin otettua rauhallisesti, mutten mä tollaisii annoksia kylmiltään ottais. Metis ollu vuosia jo 200mg ja kävi parhaillaan 220mg:ssä. Mutta sen sanon, että älkää kokeilko rajojanne, koska ikinä ei tiedä mikä sen pumpun pysäyttää tai elimistö vaan myrkyttyy kaikesta paskasta. On niin monta frendiä kuollut ja pieniinkin määriin… Mutta onhan se metis ja oparit yleensä hyvä kombo lyrtsin kanssa. En mä niistä heitehuimauksista yms pidä vaan siitä kun se buustaa opiaatteja ja tuo kirkkaan kivan olon. Eikä tarvii niin bentsoja, kun lyrtsit poistaa ahdistusta. Ja tarviin kyl hermosärkyyn sitä ihan pakosta. Ilman en pärjäis. Koskaan ei ole niin että ne loppuis ennen uusien hakua. Jokaiselle päivälle jätän niitä ja yleensä saan lyrtsejä ihan muita reittejä niin, et niitä on aika reilusti.

Semmosta se on itelki kuoli kaks kaveri, kylläkin lyrica+alprazolaami+buprenorfiini settiin.
olivat vielä kaksosia, toinen ei kestänyt kun kaksoisveli kuoli, niin veti itsemurhan samalla combolla…

tässä just tulin korvaushoidost ja odottelen et alkaa pregabaliini 600mg ja 90mg metku toimii…

vittu, eii tää kyl mitää elämää oo, ku joutuu jokapäivä lääkkeelle juoksee… Ja ADD lääkkeet otettu pois… Ainii onhan täs metyylifenidaattiikin veres koko yö taas vedetty sitäkin hohhoijaa
?️‍?⃠⸸???⸸ ?️‍?⃠²¹¹