LYRICA KAPSELI 150 MG

kaverillata saisin noita, mut onko niistä mihinkään.
itse en ole kuullut noista ennen, ovat tuleet markinoille 2004 vuonna.
vaikuttava aine Pregabaliini
onko viihdearvoo vai onko noista mihinkään :question:
kannattaako kokeilla
tällästä viisasta taas :unamused:

soitin kaverille se sano et ne menee päähän, oli ottanut 300mg.
oli kuulema letkee ja mukava olo tullut ja sen muija oli luullut et se on humalassa :laughing:
tietääkö kukaan tästä lääkkeestä mitään ja jos tietää kertokaa kokemuksistanne :question:

on lyrica sivuvaikutuksia esmi. hyvän olon tunteen sävyttämä mieliala
onkohan varallinen sivuvaikutus :mrgreen:

hyvin todennäköistä että toimii
on tarkoitettu estämään kouristuksia

“Pfizer applied for indication of pregabalin to treat generalized anxiety disorder”

elikkä helpottaa ahdistusta. kokeile miltä tuntuu.

se kaveri kokeili ottaa kodeiinin kanssa ja oli toiminut paremmin kuin hyvin

On kai epilepsialääke :question: Kannattais lukea sivuvaikutukset. Epilepsilääkkeen yliannostus saattaa olla vaarallista.

Haittavaikutukset:
Yleisimpiä ovat huimaus ja uneliaisuus. Muita mahdollisia ovat mm. lisääntynyt ruokahalu, hyvän olon tunteen sävyttämä mieliala, sekavuus, sukupuolivietin heikkeneminen ja ärtyneisyys. Lääkitys voi joskus häiritä keskittymiskykyä ja heikentää muistia sekä aiheuttaa vapinaa, näköhäiriöitä, suun kuivumista ja erilaisia vatsaoireita.

No, ei tuo ainakaan kuulosta kovin pahalta. On varmasti tullut vaarallisempiakin myrkkyjä kokeiltua. Eipä silti, onhan se koekaniinin homma aina hieman arveluttavaa… :wink:

toi lyrica on tosi kallis lääke, 56 kpl 60 euroa :open_mouth:

No huh huh. Jos ei saa kelalta erityiskorvauksia, niin eipä taida kannattaa väärin käyttää. Paitsi tietenkin jos vaikutus on sen arvoinen. :laughing:

Ainakin potilaat on tykänny. Muistaakseni yhdistetty joidenkin syöpäpotilaiden kivunhoidossa oksikodoniin.

En nyt nicistäni huolimatta lähtisi kokeilemaan…

joo ihan uus lääke vaihtóehtolääkkeenä vahvoihin kolmio lääkkeisiin. Paljon tyytyväisiä asiakkaita. Ite en tosiaankaan pidä. Ensin tulee huimaus, siitä puolituntia tulee sivuttais huimaus. Heittää päässä tosi kovaa ja pyörryttää.

Ekana just tuli mieleen sä Lyrica et ootko ottanut nimimerkkis ton lääkkeen mukaan :laughing:

Juu, siis kyllä on otettu nimenomaan ton lääkkeen perusteella. Ei kuitenkaan käytön perusteella. Muuten tekemisissä ko. valmisteen kanssa.

Oli mielestäni hauska nimi, ihan kaunis, ja niille ketkä tajuaa tarjoaa kaksi merkitystä.

Nokkelampiakin on kyllä näkynyt…

Mä sain juuri lääkäriltä tuota lyricaa neuropaattisen kivun hoitoon ja nyt on pikku hiljaa lääkkeen annosten nosto jakso menossa ja totuttelu vaihe. Sivuvaikutuksista olen jo huomannut väsymyksen, huimauksen, rauhallisuuden ja ajatusten hitauden. Kuulemma noin kahden viikon käytön jälkeen nuo sivuvaikutukset pitäsi lähteä pois…

oon ottanu nyt 8 ja juonu bissee ja ottanu benzoja :sunglasses: ja juonut unikko teetä…vitun jees fiilis :slight_smile:

Itse saan 300 millisiä… :laughing: Nyt oon ottanu texiä ja 5 300:sta… :wink: No,texi ei mulla vaikuta enään muuten ku että pystyn olemaan mutta lyricat korostaa texiä ja muita opiaattia ainaki… :sunglasses: Lyricoista tulee magee letkee fiilis… :laughing:

No ota perkele!!!

Ne menee päähän, pölijä köh nää oot :wink:

Jos mulle ton tarkotit,niin oon niitä saanu jo yli 6kk:tta ja kyl tiedän että ne päähän menee… :exclamation: Eilen otin 5kpl 300:sia niinku laitoin.Oon myöskin syöny niitä 300:sia monta pakkausta jossa yhdessä pakkauksessa on 56 kpl,mut se olikin se juttu kun otin yliannostuksen masennuslääkkeitä+ne lyricat :frowning: .Ku pääsin teholta tarkkailu osastolle,näin halluja ja olin omassa maailmassa :unamused: .Ne hallut johtu niistä lyricoista ku ei mulla ollu niitä ku eka kerran ikäväkyllä otin yliannostuksen. :frowning: Onneks kohta pääsen korvaushoitoon. :slight_smile:

Lyricalla nukkuu parempaa unta, kuin normaalisti.