olen metadonikorvaushoidossa tällä hetkellä annoksella 50mg.muu lääkitys opamox,sertralin,metoprolol.metforem,thyroxin ja triptyl.metkuhoidon aikana olen ottanut edellispäivää ennen kerran yhden Lyrican(en muista vahvuutta) kännissä,ja en sen jälkeen muistanut mistään mitään,enkä pysynyt tolpillani millään.pääsin kotiin kahden selvän miespuolisen autettua.seuraavana päivänä oli ihan hyvä olo,enkä yölläkään kuulemma oksennellut tai mitään.nyt edellispäivänä otin selvinpäin ensin yhden 300mg:n lyrican,ja kun ei mielestäni vaikuttanut juuri mitään,otin toisen samanmoisen.siitä se helvetti alkoikin!aloin oksentelemaan joka kerta suun täydeltä.tuli just niitä heittohuimauksia oikein kunnolla,ja kun oli sängyllä aivan vaakatasossa päätä myöten,silmät kiinni,oli parempi olla.mutta noustua istumaan,niin tuli kiire taas vessaan.raajoissa oli neuroottista nykimistä vielä seuraavana päivänäkin,kuin myös huimausta.oli kyllä viimeinen kerta kun otan niitä!kun olin subukorvaushoidossa,lääkäri määräsi mulle niitä,ja söin niitä kuukauden ja lopetin,koska tuli jotenki ihan härö olo.varsinkin sen jälkeen kun lopetin ne.olin itsetuhoinen(mikä ei todellakaan ole minua!)aggressiivinen jne.myöhemmin otinsubu hoidon aikana pari kertaa koittakseni silloin alkanutta villitystä lyrican “buustauksesta”.ja kaikki meni hyvin,ja sai pään sekaisin ihan kiitettävästi.mutta olisiko jollain jotain arvelusta,tietoa tai jotain siitä miksi nyt tuli tämä helvetillinen olotila?ps.en tiedä onko tällä asiaan mitään vaikutusta asiaan,kun olen lonkkavaivainen,niin sain viime maanantaina lonkkakipuuni kortisonipiikin ja otan muun lääkityksen lisäksi joskus burana 800mg:sta.
taas näitä mutta joo, lyricat toimii aika hitaasti(huippupitoisuus) ja jos ei oo tolee niin miks mennä vetää noin hevy annos ja kannattais aloittaa pikku määrästä ja sit nostatella näin löytyy myös se sopiva annos sulle, kyl mullakin pari opamoks rentouttaa mut purkillinen vetää sekasin.
jep tottahan tuokin,mutta miksi NYT tällänen olotila,kun aiemminkin olen vastaavasti tehnyt o tolella
no mutta,olkoon…typerästi tein joka tapauksessa,ja en tule sitä toistamaan…