Onko kellään tälläsestä kokemusta, kuinkahan vakavaa mahtaa olla, kun on alkanut viime aikoina tuntumaan koko ajan keuhkoissa tai jossain tuolla ikävältä. Oon syönyt ihan huolella Lyricaa muutaman kuukauden ajan, joskus päivässä jopa 8-10 x 150 mg. Ennen tuntu vaan sillon tällöin kun otti enemmän, mut nyt tää on jatkuvaa. Tajuanhan mä mitä tuolla noista haittavaikutuksista sanotaan, ja täysin ääliömäistä ja vaarallistahan tää on . Ajattelin vaan, että meneeköhän ohi jos/kun onnistuis vähentää noi annokset järkeviks, vai pitäskö jo varailla jotain lääkäriaikaa…
No lääkäriin ja heti, annokset ales ihan tulevaisuutta ajatellen. En ole lääkäri nyt nyt sulla saattaa olla jotain muuta vialla ja siksi tutkimuksiin, älä viivyttele kun voi olla veritulppa ja se ei katso ikää.
kannattais tiputtaa toi lyrica pois ja kattoa jatkuuko tuntemukset(oletettavasti reflojen jälkeen)
En noista haittavaikutuksista tiedä, mutta pakko kysyä allergikkona että et ole aiempina vuosina saanut hengenahdistusta siitepölyistä? Joka tapauksessa tuo on sen verran vakava oire, että itsekin kannatan lääkärille kilauttamista… Itselleni eivät viime kesänä apteekissa aikoneet myydä Sifferiä (ed Vicks), koska kerroin ettei astmapiippu riittänyt siitepölymäärien takia… Olisi pitänyt mennä lääkäriin…
Luin jotain englanninkielistä Lyrican käyttöopasta ja sen mukaan 3% potilaista saa sivuvaikutuksena hengenahdistusta ja keuhkoputkentulehdusta. Sivuvaikutus on naisilla yleisempi kuin miehillä. Yleensä tuo on merkki siitä että lääkkeen käyttö pitää lopettaa.
Lyrikan vaih to Gapentiiniin vaikka siinä on se kolmio pelasti mut, pystyi heti poistaan kolmasosan määrätystä määrästä ja pikkasen Cymbaltaa boostaa vaikutukset. Ilman selän murtumaa olisin taas työkykyinen, no pidän muutamaa foorumia pystyssä mutten puutu viestien sisältöön. On mulla omakin foorumi ja siinä onki kilpailu ketä löytää, rekisteröinti ja salasanan muistisääntöön plink. 80% on asekeskustelua mutta sana on vapaa osiossa revitään kaikki auki enkä puutu turhuuksiin, jos lakia ei rikota niin mitä se mulle kuuluu.
Okei… Mulla ei tietääkseni ole mitään allergioita, ei ainakaan ennen oo ollut, ja tuon oireen huomaa niin selkeesti Lyrican ottamisen jälkeen, että tietää sen johtuvan siitä. Aika outoo on nyt se, että pari päivää se oli tosi pahana ja nyt taas pariin päivään en oo paljoo huomannu, vaikka oon syöny suunnilleen samoja määriä. Noh, suunnitelmana on nyt katsastella tilannetta ja jos menee pahaks ni käydä lääkärissä. Hiton Lyrica. Se on pelastanu mun elämän ja samalla tuhonnu .