Lyrica i.v. Kiire!

Frendi ilmoitti hetki sitten luurissa että meinaa testaa, oon menossa sinne juuri, mutta pitääkö mun varautua johonkin? Tai siis kuinka vaarallista se on?

No onhan se vaarallista ja tyhmää, varaudu puhumaan frendisi ympäri.

Yritän, mutta kovasti tuo haluaa tuota testaa. Vittu sentään.
Onneksi lupasi sentään odottaa, että meitsi on paikalla.

Ei kuollu, eikä mitään vakavaa tapahtunut. Huh. Vitun sekasin se on.

Millä tavalla sekasin? Aika kiinnostava ihmiskoe, vaikkei varmaan ainutlaatuinen. kerro lisää.

EI KANNATA LEIKKIÄ LYRICALLA IV:NÄ! VERISUONET MENEE TUKKOON JA VOI KÄYDÄ PALJON PAHEMPAAKIN! T:SIVUSTA SEURANNUT.

irtooko kovatkin sävärit? ja kuinka nopeesti oli noussu huppuu, varmaan kivuttomampi vaihtoehto tapa nauttia ku nokittelu sitä pulverii ku on aikasaatanasti :laughing:

Häpeän myöntää että oon iv ja nokittanu ja iv tulee täysin samalaine olo ku syötynä ja toi nokitus on hirveetä kun sitä on nii paljon :slight_smile: syö vaan, nä on pirun hyviä lääkkeenä mulle ainaski. joskus tullu oikeen urakalla kyl alkoholin kanssa sekoiltua näiden kanssa.

Hohhoijaa teidän kanssanne, lapset :unamused: .

Aika vitun pelottava ihmiskoe, jos multa kysytään.
Ekaksi se veti kolmasosan 150 mg:kapselista. Aluksi se sanoi “etteihän tää nyt ainakaan mitään toimi”, mut parin minuutin päästä se vaikutti aika pitkälti siltä, miltä ihmiset nyt yleensä vaikuttaa kun ne noita syö, sanoi että olo oli erittäin miellyttävä.
Oisko ollut kolmet vedot mitkä se yhteensä veti josta viimesin oli 300 mg. Siitä se meni aluksi melko hyperaktiiviseksi, sitten se rauhoittui ja alkoi jo kelaa, että se laskee, mut tuli hetken päästä siihen lopputulokseen, että oli ihan vitun pihalla edelleen. Se oli tosi oudon tuntuista katsoa miten toisen olotila vaihtuu noin minuutin sisällä tyytyväisestä kiihtyneisyydestä tyytyväiseen rauhallisuuteen. (jos tuo nyt joltain yllyttämiseltä vaikuttaa niin olen pahoillani, vastaan vaan rehellisesti kysymykseen ja tuolta se näytti, palaan huonoihin puoliin kohta)

Mut toimimisen suhteen tuo näytti siltä, että se ois verrattavissa päivittäin viihteeseen vetämiseen, ekana päivänä olo voi olla ihan vitun hyvä ja kolmantena päivänä voi vetää kuusinkertaisen annoksen, mistä menee vaan oudolla tavalla sekaisin.

Jäljet taipeissa aika samantapaiset kuin parin päivän pirikuurin jälkeen, kahdet noista vedoista se joutu väsää puoli välissä uusiksi ja vetää kahdessa osassa kun neula meni täydellisen tukkoon, filsu meni [i]tukkoon/i]joka kerta vaikka väkersi niistä aina ohuempia. Tunti viimeisten vetojen jälkeen, sille tuli hutera olo ja pistin sen nukkumaan ja unta se vaatikin sellaiset 13 tuntia.

Syötin sille ennen tuota kaksi aspiriinia, yhden propralin ja kouristusten välttämiseksi rivan, ehkä auttoivat ehkä ei.

Tuosta saa sitten itse päätellä kannattaako vai ei. Toivon, että jokainen päätyy jälkimmäiseen.

Joskus vuosia sitten nuorempana ja tyhmempänä tuli kans ite vedettyä kerran lyricaa hihaan.:smiley: Filtterin läpi tietenkin.Onneksi ei tapahtunut mitään pahempaa.:smiley:

Eipä ole itsellä tullu mieleenkään kokeilla saako Lyricasta jotain oloja. OC’ta ja Normeja kyllä menee i.vsti oikeestaan päivittäin, sekä Dormicumeja että Sirdaa nukkumiseen. Ois tossa 6 laatikollista 225mg Lyricaa… hmmmmmm