Luuserinörtin manifesti

Elämä on aika jännää. En tupakoi. En ole edes kokeillut. En käytä alkoholia. En ole koskaan ollut humalassa. En ole kokeillut kannabista enkä muitakaan huumeita. Ikää on jo lähes 30 vuotta. Onko tyttöystävää? No, ei. Onko ollutkaan? No, ei. Ensisuudelma??? No, ei sitäkään!

Päihteetöntä elämäntyyliä pitää aina olla selittämässä ihmisille. “Tuon tyypin täytyy olla rikki, kun ei viina maistu.”

Miksikö elämä on jännää? Tutustuttuani kymmenien päihteiden-/huumeidenkäyttäjien viesteihin, olen tullut siihen lopputulokseen, että 100% huumeidenkäyttäjistä on jonkinlainen elämänkumppani. Näköjään huumeeton absolutisti (=luuserinörtti?) on yhtä mielenkiintoinen kuin kuralätäkössä oleva hylätty lapanen…

Jos ihmiset vähän laskisivat rimaa, niin voisi elämänkumppaniksi tarttua huumeeton ja raitis nörtti. Eiköhän se raitis elämä suju helpommin sellaisen kumppanin kanssa, joka itsekin on raitis???

Kyllä ainakin minä osaan nauraa ja pitää hauskaa ilman viinaa, kannabista ja Subutexiä.

Olisitte iloisia, jos matkaanne on tarttunut elämänkumppani, joka rakastaa teitä. Itse varmaan elän yksin hautaan saakka, mutta aion silti nauttia elämästäni ja aion elää loppuun asti ilman huumeita/päihteitä.

Asiahan on niinpäin että ne parisuhteet ihmiset ajavat viinan ja muiden huumeiden pariin. Ole onnellinen vapaudestasi.

Luuserinörtti, itse tiedän piirun alle 30 vuotiaan miehen, joka juo kuin sieni ja on täysi-ikäisyydestä asti juonut, käynyt baareissa yms. Tyttöystävää hänellä ei ole, ei ole koskaan ollut enkä usko että seksiäkään on toisen ihmisen kanssa koskaan harrastanut…
Eli aina se ei ole päihteistä kiinni miten ihmissuhteet etenee…

heittäänny helluntalaasuuteen! siellä on muita!

Jaha. No, tämä onkin ensimmäinen kerta, kun kuulen sellaisesta ihmisestä.

Missähän tuollaisen päihteettömän miehen voi tavata? Baarissa muiden kuskina (ihastun yleensä selviin miehiin kun muut alkavat olla liian humalassa)? Harrastuksissa, joissa en ehdi käymään? Töissä joista niskaan saa yleensä vain tökerösti käyttäytyviä liian päällekäyviä miehiä?

Niin, missä luuserinörtin kaltaiset miehet liikkuvat ja missä jutulle pääsee luontevasti?

Helluntaiseurakunnassa…usko mua…

Helluntailaisuus on päihde, ja en halua päihteitä käyttävää miestä :sunglasses: