Luojan kiitos lääkkeistä versio 2

Näin katkolle, ensiapuun ja psykiatriseen sairaalaan jouduttuna viinaan takia aikoinaan, niin täytyy kyllä nostaa hattua bentsoille jotka ovat heittäneet minut takaisin ihmisten kirjoihin.

Piripäät käyttää niitä omiin tarkoituksiinsa, mutta me juopot, etenkin minä olen saanut niin monet hirviömäiset olot pois kun Herr. Doktor on kipannut suuhun nestemäistä diapamia.

Sen takiahan lääkkeet ovat keksityt etttä ne auttaa.

Tämä kirjoitukseni on jonkinlainen ylisttys kemian teollisuudelle, noin niinkuin rennossa mielessä.
Tämä ei, ei toivottavasti ole mikään loukkaantujien palsta - meinaan että kohta syön raittiina yhden neekerin suukon ja jos tulee lämmin niin syön eskimo puikon.

Ymmärstitte mitä tarkoitan. :smiley:

Niin, ja se nimimerkki Lomapuisto taisi älytä lähtä täältä pois omine agoindeen.
AA-kerho on hyvä mesta, mutta nimimerkki Lomapuiston jutut meni tyrkyttämiseksi ja ihan varmaan moni holisti ajatteli hänen kirjoituksistaan, että se on jonkinlainen lahko.

Pysykää miehet ja naiset raittiina.

^ Minä olen kokeillut sekä AA:ta että Diapamia. Kummallakin on ollut aikansa, mutta onneksi ei nykyisin tarvitse kumpaakaan.