Lukutoukkia?

Niin siis aloin miettimään, että joidenkin tutkimusten mukaan päihteisiin ajautuu herkät ihmiset. Mulle herkkä merkitsee hiljaista ja omissaan viihtyvää, ehkä hiukan arahkoakin ihmistä, joka on “tunteellinen siili”. Omissaan viihtyvä taas merkitsee bilettäjän vastakohtaa, joka toki käy joskus jossain, muttei tule räiskyvästi esille.

Joten mitä täkäläiset harrastaa, vai harrastaako jotain? Itse olen lukutoukka, ulkoilija oman maun mukaan.

Minä ainakin luen erittäin paljon.

Kunhan muiolta harrastuksiltani kerkeän.

Näin talvisin saatan ahmaista pari-kolme kirjaa päiväässä.
Sitten luen netistä kaikkia juttuja aina iltalehden viihdepuolelta ydinfysikkaan!

Anteeksi jos kysyn, mutta oletko itse alkoholin (ongelma)käyttäjä, vai mitä avauksesi koskee? Itse olen herkkä, taiteellinen (kirjoitan lähinnä runoja, ja olen voittanutkin muutamia kilpailuja), enkä viihdy bileporukoissa, vaikka alkoholia runsaasti kulutankin. Olen vahvasti tietoinen persoona.

Luen filosofiaa sekä jännitystä, ja jonkin verran draamaa. Kaiken romanttisen kirjallisuuden olen jättänyt jokin aika sitten huomattuani, etten saa enää naisia.

Läheiseni ovat sekakäyttäjiä, itsellä masis ja muita ihan fyysisiä sairauksia. Ajatus koskee ihan tuota teoriaa käytännössä, että onko se noin.