LSD

Mitä mieltä?

• Rakastan sitä.
  • Ihan ok.
  • Ei ole minun juttuni.
  • Vihaan tai pelkään sitä.
  • En ole kokeillut.

0 voters

Miten suhtaudut kyseiseen aineeseen?

Itse olen viimeaikaisten kokemusten perusteella tullut siihen tulokseen, että LSD on todellakin minun juttuni. Ottaessani sitä tunnen olevani kotona. Sitä tunnetta ei voi mitenkään kuvailla, joten en edes yritä. Sen kokeneet tietävät kyllä.

Ja LSD:n lailliseen statukseen voin sanoa vain sen, että on täydellisen naurettavaa, että LSD on laitonta.

Empä ole päässyt koittamaan. Mieli tekisi.

Onhan happo jollain tavalla edelleen rakasta, vaikken ole pitkään aikaan käyttänyt. Myron Stolaroffin arvio oli “greatest invention of mankind”, mikä voi olla aika lähellä totuutta. En kyllä tiedä, otanko sitä enää koskaan - kun viesti on saatu, pitää luuri laskea takaisin paikoilleen :slight_smile:

Jep LSD on upeeta stuffia, ei ole ikinä mulla saanut mitään psykoosia tjsp aikaan ainakaan yksin käytettynä, ne on ne nopeet jotka pään lahottaa pitkällä tähtäimellä.

Eikä kyseessä ole kuitenkaan vaikutuksiltaan niin erikoinen aine että sitä pitäisi kiellettynä pitää, olisi joskus kyllä mukavaa tutustua historiaan kieltolain takana, eli miksi se loppujen lopuksi kiellettiin. Kyllähän happoon on yhdistettu kilahtamisia, esim Syd Barrett, mutta oliko tapauksia tosiaan niin paljon että se kannatti. Vai onko kyse jostain poliittisesta salaliitosta, vrt jenkkien anti-kannabispropaganda joka sai alkunsa meksikolaisten siirtolaisten syrjimisestä.

Minä en ole tuota kyseistä ainetta päässy kokeilemaan
ja jotenkin pelkään sitä kertokaahan LSD:stä jotain miten se on verrattavissa muihin psykedeeleihin ym. trippistooritkaan ei olis
pahitteeks.

Eipä ole tullut vastaan vaikka kiinnostusta olisikin. Taitaa olla aika kiven alla toi happo. Nykyään löytää vaan pl:ää, piria ja subua. No thanks :frowning:

Kyllä sienet vie ykössijan. Happo hyvänä kakkosena :slight_smile:

Kerran vain olen päässyt koittamaan happoa mutta kyllä pidin oikein kovasti.
Etenkin lempipuuhani musiikin kuunteleminen ja soittaminen sekä hampun polttaminen oli aivan täydellistä LSD:n vaikutuksen alaisena. :astonished:

Varmasti voin myöntää että olen ihastunut siihen ja ehkä tutustuttuani siihen paremmin voisin jopa rakastua siihen. Mutta valitsin siis tuon ‘Rakastan sitä’ vaihtoehdon kun se taitaa olla lähimpänä totuutta.

“Pidän erittäin paljon” olisi ollut mun vaihtoehto. Itseasiassa pidän paljon enemmän kuin hampusta.

Yllättäen vaihtoehto “Ihan OK” ei ole kerännyt ääniä. Vaikea kuvitella että joku ottaisi kunnon annoksen LSD:tä, ja jälkeenpäin toteaisi “no joo, ihan OK” :mrgreen:

Enpä ole ottanut huascaa enkä sieniä, 2C-E:tä muutaman kerran. Happo kunnon annoksina kyllä vie miestä mennessään, fenetylamiinit kuten 2C-E ovat enemmän hallittavissa ja manipuloitavissa. Tärkeä periaate on, ettei yritä taistella kokemusta vastaan, pitää vaan hyväksyä mitä tapahtuu (ei ole aina helppoa), päästää irti ja antaa kosmisten voimien viedä, mikäli ovat viedäkseen.

Juueieieiei, ei ollenkaan! Se alfaltissa kahlaaminen ei ole minun juttuni, oli niin inha kokemus, pelkotilat pääsi valloilleen, samoin sienien kanssa. Enpä kyllä essoistakaan tykkää eikä hampun poltto ole mulle mitenkään tärkeetä. Piristä olen päässyt eroon jo nuorena, silloin tällöin harvakseltaan on tullut vedettyä. Kyllä se on tuo hitaampi juttu mun juttu.
t.kultahammas

Olen samaa mieltä. Parempi reilu annos. Mutta pameja on hyvä olla käsillä. Se tuo turvallisuuden tunteen.

No 2C-yhdisteet eivät ainakaan ole kovin lähellä. LSD tuo kirkkaamman ja kevyemmän tilan. Kyllä se aika ainutlaatuinen aine on. Minusta LSD peittoaa sienet 6-0. Mutta jos pitää sienistä, niin varmaan pitää hapostakin.

onhan se hieno asia…todellinen ‘problem child’ aivan kuten isä-hahmo sanoo…

mahtavaa jos haluu et joku vetää kädest pitemmälleSYVEMMÄLLE…muttta kun haluaa olla itse ykseys…

MUSHROOMS!! :laughing: :open_mouth: :blush: :stuck_out_tongue: :astonished:

Kokeilisin kyllä jos sitä jostain helposti saisi.

Tosin ennen hapon ottoa yrittäisin järkätä jonkin sortin unilääkkeitä jostain, kunnon lsa-tripin jälkeen pää kävi sen verran ylikierroksilla että nukkuminen oli todella nihkeetä. Erittäin vittumaista oli ;/ (se tosin olikin sitten ainoa huono puoli lsa:ssa :wink: )

Esiintyykö muilla tuota samaa ilmiötä psykedeelien kanssa? Normaalisti nukun kyllä ihan hyvin ilman mitään nappeja.

Jos tatteja sattuu löytymään tässä syksyllä niin olis ihan kätevä tietää että pitääkö jostain hommata jotain millä sais sitten unta tripin jälkeen :unamused:

Kyllä minulla on lieviä univaikeuksia useimpien psykedeelien käyttöä seuraavana yönä. Aamulla nautittujen lyhytkestoisten psykedeelien kohdalla ei niinkään, mutta esim. LSD:n jälkeen yksi pami helpottaa unensaantia huomattavasti. Olutkin auttaa.

Jeps… Aamuyhdeksältä kun pyöriskelin vielä sängyn pohjalla hereillä, otin pari isoa kulausta viinaa ja hetken päästä helpotti :slight_smile:

Hapot on kivoja mut ei niin kivoja ku sienet :slight_smile:

Ajahuaskausta tuommonen sanon minä.