LSA Päivänsini asiaa...

28.10.2010 00:32
Tuossa ahdistukseen koitan nyt noitakin. Pari kourallista olen suuhun kouraissut ja mäyhänyt möskäksi ja huuhdon limsalla alas. Joo erowidit ym muut vesierottelut jne on tuttuja joten… Jotenkin ne oudon olon tekee. Nyt kylläkään ei ole puntaria tässä eikä tule mittailtua mutta eipä tuo LSA kai mitään övereitä tee ihan noin vain.

Onko jengillä kokemuksia LSA:sta noin muuten… Tässä sitä itse todistelen jos jaksan…

Heitin aiemmin juttua suomi24 mutta eihän siellä ketään ole

1:05 kello nyt
Tuli hiukan etova ja epämääräinen olo… Siis todella epämääräinen

aika nopiaan jauhaa… siis pahaolo ja semmonen kohtuu hyvä olo kilipailee keskenään ja ihan siis ihme fiilis oikeestaan. Ei pelota eikä silleen ahista lainkaan… Klo nyt 1:13

Otin minä ekan kourallisen kyllä tuossa jo yli 2 tuntia sitten mutta kyllä nämä johtuu jo noista mitä justiinsa jauhoin suussa… Kyllä niin lujaa nousee ja ihme oloa. Aika hidastuu selevästi ja pahaolo kilpailee hyvän kanssa…

Edelleen hiukan paha olo mutta ihme siirtyilyt paikan suhteen alakanu. Siis tavallaan oon välillä meidän lähi kaupalla… ja samalla kelaaan et on noi Max Payne peli suunnitteliat tienny aika tarkkaan se miltä se tumtuu kun maailma oikeesti hidastuuuu.

Onko se oikeesti tän tuntusta vai onko joku muukin kokenu jotain samaa joskus. ?

Kello on nyt 1:28

I am some how too leaving foor some holida trip and same time I cant be a stay. I feel some how to good… I would like to spit out but im nt sure… I am in some holidy place long time ogo… I speaon actually.

I still feel some mikä se on suomeksi ? oksetus siis toi neuvousa kun toi mitä tuntee kun oksettsaa toi nausea

Hetken näin noi kirjoitukset ja luinkin ne mutta nyt taas alkaa painua jonnekkin tosi syvään. Niskaan painaa lujaa ja raskas hengittää. Silti jotenkin tuo sen lomapaikan hyvät muistot mieleen. Todella kylmä vesi altaassa ja salami makkara aamiksella, appis mehu, hyvä pekoni ja espanjalaista shamppanja jäljitelmää.

Ihmeesti kauheen paha ol kun joku kolahti jossain… jatkan vaan kirjoittamista ja nyt jotenkin unohtu kaikki. Lopetan kirjoittamisen

1:43

kohta mennään taas…

Vittu kun kaikki vanhat looomat muistuu mieleen ja lihaksissa tuntuu semmonen kumma. …

Oksettaa aina vaan mutta ei haittaa kun ei täällä taas kohta enää ole. 1:44

nyt kun silimät laitan kii niin taas mennään… siis Morning Glorya pari kourallista mussasin suussa.

Ei kait tuosta övereitä voi vetää? Siis viinaa ja kourallisen pari oon Morning glory siemeniä kiskassu ja iso mies… Saatana ja kokoajan jossain italiassa henkisesti ja tiedä miten päin tässä pitäis olla _

Siis eih’n toi aika kulu lainkaan vittu… ja siis juma jos se on tosiaan sen 2h et noi potkii niin on vet’ny ihan himmeen satsin… En oo vet’ny mitaan muutas tanaan. Miksei tuu ‘’’ tai ;;;; t’ …

pakko menn’ kattoon peiliin siis noi pupilit… Vittu aika menee hitaasti

liian paljon paikka vaihtuu nyt ja ulkonakin tuulee…

Jotenkin ainut kontakti maailmaan on t’’ n’ppis. Ja siis noi aakkoset katos… Ihan kuin siin’ sphere leffassa. Ku se n’ppis oli kun pallo ja vaan se neekeri tajus sen. Nyt m’kin tajusin sen siis eri tavalla…

Onks muut kokenu LSA trippi’ vahvana _
Kello 2>04

No saman verran otin itekkin ja italiassa k’n min’kin. Tosi sekava olo _

oksetusta lukuunottamatta ihan ok olo 2>08

vittu vuosi olotu yhess’ ja nuin lujaa en oo oksentanu kooskaan ku ‘sken. Ja aika menee niin hittaasti saatana. Kello 2>20 ja etuu mrkki’‘’‘’
perkele…

Joo sen on tuuli vääääntäänyy-

kato kun tulee taas äääää tä ja ööööö tä.

Voi vittu kun olin ivalo joella äsken mutta tuli pakki tyhnyjäksi. Vittu kun kusella veskissä käövin niin pönttöön olin sylykääsemässä kun laatta lensi ja lujaaa

Vittu kun tuntu että pää halkee… ooikeesti niin saatanasti asiaa…

Tältä kö se tuntuu kun hulluksi tulee? Loppuuko tää meno koskaan?

OOn mää siis lsd:tä vetänyt semmosten tähtien muodossa mutta ei se tämmöstä ollut…

Vitun hyvä olo kyllä kun vetasm pakin tyhjäksi… Jotenkin oon Ivalo joella vieläkin ja ihan hauskaa…

I read you :smiley:

Älä kuumota turhaan, kyllä se meno loppuu aikanaan. :slight_smile:

Kyl on muuten siis tosi hyvä olo oikeestaan…

Vittu jos siis ois kiva nähdä nää jutut joskus selvi päin…

Joku mode vetää nää salettiin pois… Kukaan ei usko et voi olla näin sekasin oikeesti. Kohta alkaa näkyy värejä.

Oon kokoajan tuntemattomassa sotilaassa siinä uudessa versiossa,

Joku modetti mut nyt kartalta ulos… Aika siisti vai kulkeeko aika näin hitaasti ?

Zubus ootko täällä ?

Tuu tänne siniselle tähän kulman taa… Ootellaan tässä