Löytyykö vielä

Vanhoja “Plinkkiläisiä” Itse olin täällä parin vuoden ajan, jos en piteempäänkin mukana. Sen jälkeen tänne on tullut uusia henkilöitämukaan. Hienoa että jaksatte käydä keksuteluja aiheesta.

On tuolla yks Saimi . :smiley:

Ei kun vakavasti puhuen: minusta on hirmusen kiva verenvaihdos käynyt täällä ihan tämän vuoden aikana. Viime talvesta lähtien about. Paljon mukavia, inhimillisiä, lämpimiä, ajattelevia ja vahvasti toipuvia kirjoittajia.
Mä tykkään kuluneen vuoden kaikkien tulokkaiden kirjoituksista. Toisinaan jopa kaimasi hannu11:n.

Riitelyä ei ole nykysin niin paljon. Hieman toki joskus, mutta ei sentään hälyttävän paljon eikä hälyttävän rumaa.

Itsehän en kyllä tajua mistään mitään ja lähinnä tiedän vain sen mitä isot pojat on kertoneet, mutta olenkin täällä oppimassa itseäni viisaammilta ja kokeneemmilta. Kiitos siitä, tack ska du alla. :smiley:

Ai niin ja ennenkaikkea: kiitos raittiista päivästä ja raittiuden tuesta.

Muistan Hannun tai ehkä useammankin Hannun, en ole enää varma. Välillä olen ollut pitkiäkin aikoja pois. Sukupolvet vaihtuvat ja vaipuvat unholaan, sitten taas jotkut - kuten esimerkiksi Hannu, Saimi ja minä - pulpahtelevat aika ajoin takaisin.

Hienoa että muutama on mukana. Viimeinen seitsemän vuotta on mennyt pääasiallisesti päihdetyötä tehden joten tänne ei ole paljon ennättänyt. Samoin kaikki erilaiset luottamustehtävät ja yhdistystoiminta on vienyt loput ajat. Edellä mainitut tehtävät on kuitenkin sidoksissa tekemääni työhön joissain määrin. Tietenkn yksi asia on terapiakoulutus, jota on jäljellä vähän yli puolivuotta.
Mitä Plinkin riitelyihin tulee, välillä tuliseipäät lenteli. Suurin aika kuitenkin meni asiallisesti keskustellessa. Meille syntyi hyviä ja pysyviä ystävyyssuhteita, välillä soitellaan ja välillä jopa tavataankin toisiamme.

Toivon että keskusteluista on teille apua toisillinne. Vertaistuki on kuitenkin yksi parhaista apuvälineistä, kun jokaine oppii ymmärtämään oman ja toisten keskeneräisyyden. Ei olemassa yhtään ainoaa oikeaa mallia tai tapaa raitistua on olemassa vain erilaisia tapoja toipua taiparantua alkoholismista. Jokainen joutuu kuitenkin loppupeleissä itse vastaamaan itsestään ja toipumisestaan.

Olenko mä tarpeeksi vanha? :unamused:

^olet,.

Mä käsitin että Hannu tarkottaa vielä paljon paljon vanhempia foorumilaisia kuin viimesen 3 vuoden aikana olleita? (Hannu rekisteröitynyt 2003).
Mä en edes tiennyt että foorumi on niin älyttömän vanha. Luulin että ekat foorumilaiset rekisteröityneet joskus 2006. :smiley:

Juuri näin on asia.

Saanko uteliaisuudesta kysyä millaista päihtetyötä teet? Ei tietenkään työnantajaa tms. tarvitse kertoa, mutta onko kyse korjaavasta (raitistavasta) , ehkäisevästä vai haittoja vähentävästä työstä, vai järjestötyöstä?
Itse arvostan nuita kaikkia.

Edit: Oho, nyt huomasin että kotivalokin on jo vuodelta 2004! Luulin uudemmaxi. :astonished:

Mites sinä nyt niin luulit? Etkö ole ikinä huomannut milloin minä olen rekisteröitynyt?

^ Hups, pitää tunnustaa että en aikasemmin huomannut. NYT huomasin. :smiley: