loppuuko viimeinkin?

nyt 3 päivää pelaamatta. ikää on 40v pelaaminen alkoi ala-asteella kun kukaan ei silloin puuttunut kaupoissa pelaamiseen.suurin päivä tappio taitaa olla n.400€. yleensä menee n.5€ päivässä summa ei ole suuri mutta joka päivä menee vähintään toi femma. välillä vituttaa kun on vaikka 20€ pussissa niin esim tupakat ostaa kortilla että jää enemmän peli rahaa. onneksi velkaa ei ole joutunut pelien takia ottamaan, paffille ja raylle on jatkuvasti peliestot päällä äsken lisäsin taas vuoden raylle. olisinpä löytänyt valtin jo aikaisemmin. tsemppiä kaikille.

äsken kävin kävelyllä ja kahvilla niin kahvila tuli valittua sen mukaan ettei siellä ole pelejä. pitkästä aikaa kotiin tullessa oli kolikoita taskussa ne meni samantien lasten säästöpossuihin

äsken laskin että viikossa menee keskimäärin 60-70€ peleihin eli noin 250€ kuukaudessa vähintään, perkele tollahan jo melkein maksaisi esim. uuden auton lainaa pois.

no ei tullut eilen pelattua ollenkaan vaikka kävin illalla kaupassa. taisi olla ensi kerta kun jäin oikein katselemaan tota kuhinaa pelikoneiden luona. sen olen laittanut merkille miten ihmiset hermostuu tai jopa suuttuu jos automaatti ei jostain syystä huolikkaan kolikkoa. aamulla kävin lisäämässä paffille taas kuukauden peli kieltoa. kyllä vetää surulliseksi kun lukee täällä ihmisten velka ahdingosta kun velkaa rupeaa olemaan kymmeniätuhansia euroja.

se on hienoa ettei tarvii aina käydä pohjalla, vaan niinkuin sinä nyt niin ymmärrät hyvissä ajoin millaiseen kierteeseen se voi pahimmillaan mennä. Sinulla on viisaita ajatuksia. Toivotaan että moni muukin osaisi ennaltaehkäistä pahimman peli- ja velkahelvetin, rahoille on tosiaan usein paljon parempaakin käyttöä.
Itselläkään summat eivät ole niin suuria kuin joillain täällä, mutta omalle budjetille nekin ovat liikaa kun ei ole isot tulot. Jälkeenpäin aina ärsyttää kun on taas hävinnyt, ja olen itse sortunut siihen että yritän voittaa hävityt takaisin ja sit mukamas lopetan. ja paskat. ahneus iskee jos sattuu muutama hyvä tuuri, ja loppupeleissä olen taas häviöllä. Eli ajoissa vaan pelikierre poikki jos ahistaa, niin mä ainakin aion tehä ja investoin rahani tärkeimpiin asioihin. Tsemppiä sinulle jasape =)

eilen kaupassa laskin paljon on kertynyt kolikoita olihan niitä n.10€. en pelannut niitä vaan ostin pojalle lasten dvd elokuvan. hitto niillä rahoilla mitä olen pelannut koneisiin olis saanut vaikka huoneellisen elokuvia.

onneksi täällä tuppukylässä ei ole täyspottia vai mikä se pelipaikka on, naapuri kaupungissa kun käy niin tonne jos eksyi niin se oli menoa

hyvin on pelaamattomuus kestänyt vaikka välillä on vaikea kaupassa pelit ohittaa, niiden kohdalla kun kiihdyttää vauhtia niin on jäänyt pelaamatta varsinkin kun ottaa lapset kauppaan mukaan.

pitkästä aikaa tulee kirjoiteltua, muutaman kerran olen 10€ pelannut kaupassa muuten on pelaamattomuus pitänyt eli hyvin mennyt. tossa yksi päivä kävin paikallisessa abc huoltsikalla niin kaveri pelasi siellä ihmeteltiin kun sielläkin panoksen sai 2€. eli enemmän ja nopeammin menee rahat.