Loppu läträäminen

Terve.

Tulin tuolta vähentäjien puolelta tänne.
Onko viinan juonnissa mitään järkeä sehän on myrkkyä.Miksi kaivaa kuoppaa syvemmälle kun sieltä pitäisi päästä ylös.Vituttaa,kaikki alkot pitäis räjäyttää!

Isältä saatu juomamalli on örvelökänni.Vielä se urpo vaan jaksaa,on ihan tutkalla kuset ja paskat housussa.
Pahimmat muistot on Isän ja oman veljeni tappelut ja poliisien tulot.On juotu työpaikat,ajokortit ja terveys.
Pelottaa se päivä kun sen fysiikka tai henkinen puoli romahtaa.

Veli on ollut halvaantuneena noin 15 vuotta,tällä hetkellä ihan sänkypotilas.Kännissä ajo ilman korttia.
Turhaa elämänhaaskausta,mutta tehtyä ei saa tekemättömäksi.

Äiti ei juo ollenkaan,vaan hoitaa näitä kaikkia “lapsia” parhaansa mukaan ja saa kaiken paskan niskaansa.

Minä lopetan ton paskan käytön siitä ei seuraa mitään hyvää kenellekkään!
Olen ollut pari puolen vuoden jaksoa juomatta pisaraakaan eikä tehnyt heikkoa,nyt lopetan kokonaan.
Baarissakin olen selvin päin ollut ja kyllä se avartaa näkemystä,tsemppiä kaikille lopettajille.

Rakkaudella zika

Tervetuloa zika.
Ainakin sinulla on omasta takaa esimerkkejä viinan käytön vaaroista, ei tarvitse ruveta esitelmöimään. :frowning:
Hienoa että olet päättänyt lopettaa nyt, täällä se onnistuu yhdessä toisiamme tukien ja tielle nostaen. Ajattele, kuinka äitisikin ilahtuu kun hänen ei tarvitse miettiä milloin sinuakin pitää ruveta hoitamaan. :smiley:

Jätetään ne alkot kuitenkin räjäyttämättä vaikka samaa mieltä kanssasi olenkin. Jospa me keksimme jonkin vähemmän ympäristöhaittoja aiheuttavan keinon? :mrgreen:

Tervetuloa ja alkoholissahan ei hyviä puolia olekaan kun rupee laittaa + ja - paperille,
miinuksia tulee kyllä hurjasti :open_mouth:
Tsemppiä ja voimia siulleki =)

Moi!

Alkossa ei tosiaan ole hyviä puolia, minkä olet itsekin havainnut. Ei muuta kuin raittiudesta nauttimaan, siihen täällä pyritään.

Tervetuloa palstalle ja aurinkoista pääsiäistä :slight_smile:

Aah,jotenkin se tuntuu helpottavalta kun on päättänyt lopettaa ja ei enää tarvitse miettiä selviytymiskeinoja pysyäkseen kohtuudessa.
Minulla se kohtuudessa pysyminen on ollut aina vaikeaa ja etenkin kavereiden seurassa on juhlat yleensä venynyt!

Onneksi kohta alkaa futis ja tenniskausi.Täytyy myös hommata fillari että pysyy kunnossa.

Mennään päivä kerrallaan ja nautitaan elämästä.
Selvää pääsisiäistä kaikille ja älkää läträtkö!

Rakkaudella zika

Houkutus nro 1. Läpäisty.
Lätkäpelissä olisi kuskille ollu erätaukokaljat mutta empäs ottanut!

Helposti olisi voinut itselle valehdella ja ottaa,syitä löytyisi kyllä.esim eihän yksi mitään haittaa.
Nyt kotona tunnen suurta ylpeyttä että pystyin karikot välttämään.

Jatketaan samaan rataan ja pelsu finaaliin :sunglasses:

Onneksi olkoon, zika, houkutuksen läpäisemisestä!

Houkutuksia tulee vastedeskin, mutta houkutus kerrallaan ne voi ohittaa ja elää raittiina päivä kerrallaan.

Hyvää Pääsiäistä!