Lopettaminen = mitä?

Olen harrastanut jatkuvaa kaljalla läträämistä nyt n. 7 vuotta aina kotona ollessani, hörppinyt 10-20 III-pulloa illassa. En pysty tutustumaan ihmisiin. Kusen jatkuvasti sänkyyni ja jätän tekemättä asioita joita haluaisin tehdä. Haluan tasan lopettaa!

Miten tämän lopettamisen saisi tapahtumaan? Olen tiettyjen ikävien tammikuisten vaiheiden jälkeen käynyt nyt paikkakuntani a-klinikalla ja olen jopa hakenut apteekista Antabukset. Haluaisin myös alkaa käyttämään Antabusta, pidemmän päälle, sen takia ettei olisi enää järkevää juoda kun tietäisi ettei siitä tule hyvä olo.

En vain halua aina sinä tiettynä hetkenä lopettaa juomista. Minulla ei ola mitään vastaavaa muuta asiaa elämässä. No kiinnostuksen kohteita löytyy kyllä, mutta ne eivät ole eivätkä pystykään olemaan samalla tavalla osa jokapäiväistä aikataulua “juuri silloin kuin siltä tuntuu”. Pitäisikö oikeasti vain aloittaa joku kävelyprojekti jonnekin Amerikkaan tms.? Siinä ainakin olisi tosi selkeää tekemistä koko valveillaoloajalle. Joopa joo…