Löinkö ohi?

Löin eilen illasta vedot ja aamusta asti käsi ollu hauiksen kohalta vitsin kipee eikä kättä saa kunnolla suoraks. Löinkö sitte ohi? Kun en oo kun pari kertaa hihaan vetäny ja ennen veli lyöny hihaan mun puolesta.

Loppuu kyllä toi homma sitte, päätin aamulla.

mitä laitoit ja miten? olis hyvä ettet rännittele… siihen jää koukkuu… ja kaikki sairaudet päälle mitä voi saada… jos vetää kunnolla ohi ja pääsee tulehtuu tms. voi käsi pahimmas tapaukses joutuu amputoimaa…

en haluu pelotel mutta totuus on toi…

itte oon rännittäjä ja toivoisin etten olis koskaan sitä ekaa vetoo vetäny…

kyllä se pitäis tietää pistitkö ohi vai et… siis jos suonee meni nii pitäis näkyy verta jos vetää mäntää takas… ja jos menee ohi niin sattuu aika saatanasti ( roippeest riippue ) ja tulee patti siinä heti… :unamused:

kerro vähä enemmä millane se käsi on… kato jos on paha nii vaikka sitä ei haluu mitää merkintää mihinkää niin suosittelen menee lääkärii jos vaikuttaa pahalt… ihan vaan oman kätes vuoksi…

Onko siinä mitään mustelmaa tai onko se kohta turvonnut? ja mitä laitoit? :smiley: kuulostaa kyllä vähän että olis ohi mennyt…

Mie heitin kökköä hihaan.

Juu, en tiiä mihi meni. :unamused:
No mut joo… verta tuli et juu siihe asti kaikki ok.
Mut illan aikana käsi kipeyty ja kipu kesti joitain päiviä.

Juuh, no. Siitä pistokohdasta alas kohti rannetta lähti punainen juova noin 8 cm… 1 cm levee.
En mie uskaltanu lääkärille kertoo.

Trombosolia laitoin parin päivän ajan ja kipu ainaski lähti.
Nii ja se punasuus katos.
Nyt näkyy ihan vaa sinertävä suoni.

Että näin…

Ei kovin kannattavaa toimintaa.
Toivon etten olisi koskaan piikkiin koskenut.

mäntää ku vedin takasi ei tullu mitää nii meni hermo ja vedin sit vaan ulos. teinkö tossa virheen?
Käsi on kovemman tuntunen ja suoraks en tosiaa vieläkää saa. Idiootti vedin 10mg pameja, kaveri yllytti vieressä.
Ei voi kuvitellakkaa kuinka tyhmä ihminen voi olla.

Sä oot omituine

ohi meni…

etkö oo lukenu mitä täällä muut on kirjoitellu eri topiceissa…

pamien ja bentsojen räiskiminen on todella typerää… se tukkii veri suonet sidosaineillaan ja pahimmissa tapaukses saat tulehduksen siihen mikä on hengen vaarallinen… nousee kuume ja joudut sairaalaan tiputukseen… tai suones menee niin paskaa kuntoo bentsojen räiskimisest että kätes vetelee viimeisii…

plus kaikki taudit päälle joita liittyy sisäsee käyttöö…

joten toivon ettet jatkaisi tuota…

mee lääkärii jos on vielä tänää pahasti kipee… jos siis haluut pitää kätes ja kerrot mitä oot tehnyt… älä mieti niitä merkintöi. eiköhän se käsi ole tärkeempi kuitenki… :unamused:

… en oo itte kokeillu enkä näitten kommenttien perusteella oo kovin innostunut… kiitos… nii

Kai edes filtteröit ne pamit? Eikä todellakaan kannattavaa minkäänlaisten bentsojen klikkaaminen…

No mie oon filtteröinyt.

Mutta tuotakin typeryyttä olen tehnyt vain,
kun on tehnyt mieli survaista se piikki suoneen.

Sainpa kuitenkin todeta,
että äärettömän typerää puuhaa.

Ja tuon jälkeen ei ole kyllä enää mitään mielitekoja tullut.
Tai ainakin tästä lähtien ne lääkkeet menee ihan suun kautta.
Niin kuin ne on tarkoitettu otettavaksi.

Ihan tiedoksi että tuo melkeinpä viittaa verenmyrkytykseen :confused:

Hei siis noi juovathan ei ole hyvä juttu yhtään! Nyt luin kunnolla vasta… en tiedä varmaksi, mutta sellaisen käsityksen olen saanut, että kun se punainen juova lähtee sydäntä kohti etenemään, niin se on menoa.

lopeta ränniin vetäminen ja varsinkin tuo lääkkeitten hihaan vetäminen jos sinulla on yhtään elämänhalua… rännääminen on pahin helvetti mihin voit itsesi elämässäsi laittaa…

Oisit edes pelkkää vettä laittanut :unamused: Niin ja kannattaa käydä lääkärissä.

mut, kun jotain muutakin kuin injektionestettä, siellä pumpussa pitää olla…

Ite vedin kerran kunnolla ohi. Kun ajattelin että ei saa näkyä mustelmat, niin vedin sitte kyynärtaipeen ulkopintaan. Huh. ja suoni poikki. Mutta hain sitte antibioottikuurin. Niiitä saa lekurista tai sitten narkkikavereilta.

Juu,
säikähdin tuota paljon.
Itsellekin tuli ensimmäisenä mieleen verenmyrkytys,
mutta kun en tosiaan uskaltanut lääkärille kertoa,
oli kaikkee muutakin silloin,
en nyt voi tässä kertoa tarkempaan.

No,
en sitten keksinyt muuta,
kuin sen Trombosolin,
ja kipu ja punainen juova katosivat.

Ja se ei siis mennyt sydäntä kohti,
vaan se juova lähti siitä pistokohdasta alas ranteeseen päin.

Oo varovainen noiden neulojen kanssa. Tai sitten teet niinkun mä. Lopetat koko homman. Usko pois se on helpompaa kun uskois.

Hirveen pelottavia juttuja täällä. Nään painajaisia. :confused: