Lisää metaa ja heroiinia Suomeen

Saisi tuhottua suomen nuorison tehokkaammin, erityisesti toivon että nuoret teinitytöt koukahtaisivat herskaan ja metaan. Tekisi mieli nopeuttaa prosessia. EI käy sääliksi, ovat ansainneet kovan meta ja herskakoukun.

:open_mouth: Teinityttöjen (siis kaikkien niiden) on täytyny tehdä sulle jotain tosi pahaa!

[Poistettu asiatonta - Päihdelinkin toimitus]

Ja miten ne teinitytöt ovat vastuussa sua ympäröivästä kulttuurista?

Jätä tämä paikka meille, jotka sitä osaamme arvostaa, ja muuta sinä ihmeessä sellaseen kulttuuriin, joka palvelee sun toiveita paremmin. Oisko kyseessä ehkä jokin sellanen mesta, jossa sä saisit lain oikeuttamana alistaa näitä teinityttöjä?

Oletko sinäkin trolli?

Toivot vain että olisin trolli, alkaisi pelottaa jos tietää että tuolla kadulla kävelee ihminen joka ajattelee näin. Vai? En usko jumalaan, ellei se sitten ole sairas sadisti joka antoi minun syntyä. Mutta otan mielelläni osaa kapitalisitiyhteiskunnan tuhomisessa, onneksi löytyy ryhmittymiä jotka tuota myös kannattavat.

[poistettu trollausta - Päihdelinkin toimitus]

Tietysti toivon että olisit trolli! Mutta en itseni takia, vaan sinun. Olen kyllä tietoinen siitä, että kaduilla liikkuu kaikenmaailman sairaita ja sadistisia yksilöitä, enkä todellakaan halua tietää yksityiskohtia heidän ajatuksistaan.

Sunkin tapauksessasi alan kyllä vahvasti kallistua trollauksen puoleen, sillä sun juttusi ovat niin ristiriitaisia. Haluat pahaa tietylle ihmisryhmälle, mutta sulta ei kuitenkaan löydy mitään perusteluja miksi juuri he. Et usko jumalaan, mutta uskot silti karmaan. Tai ehkä sä vaan olet kilahtanut, ja olet keksinyt “oikeutuksia” pahuudelle. Ja toisaalta eihän terveidenkään ihmisten ajatuksien kulku aina niin johdonmukaista ole.

Jos alan kertomaan syitä niin siinä joutuisin kertomaan itsestäni, nuo ristiriidat saa ratkaistua jos kertoisin vähän enemmän, mutta en halua että minut pystyy mitenkään tunnistamaan tai edes saamaan jonkinlaista kuvaa. Toisaalta tuo usko karmaan on siitä hyvä etten mene samantien suorittamaan massamurha ja lopuksi itsemurhaa. Joutuisin siitä karman seurauksesta varmasti ikäviin oloihin. Toisaalta haluaisin uskoa Jumalaan, sillä silloin hän voisi auttaa minua korjata psyykkeeni puhdistaa itseunhon ja itsevihan, tehdä terveen psyykkeen. Mutta eihän ole ketään joka voisi auttaa, olet tässä maailmassa tasan yksin, ei ihmisen psyykettä kukaan voi korjata, ei edes lääkkeet. Aamulla tärisin maassa itseinhosta, toivoin vain että kuolisin samantien, miksei minulla ole syöpää, olin niin perkeleen raivona että olen syntynyt ja olen olemassa, halusin tappaa itseni samantien, mutta ei sellaista voi tehdä koska välitän oikeasti myös läheisten tunteista, jos en välittäisi olisin tappanut itseni jo vuosia sitten. TUntui että mene palasiksi iitä itseinhosta mitä tunsin, nyt ainakin saa suunata sen ihmisiin jotka ovat sen todennäköisesti minuun aiheuttaneet. Kyllä rankka koulukiusaaminen aiheuttaa tällaista, ja siitä hyvästä on jokainen teini oikeutettu kuolemaan.

Koulukiusaaminen voi olla ihan äärettömän rankkaa, ja aiheuttaa uhrille elinikäiset henkiset vammat. Tai varmasti joskus fyysisiäkin! Sun pitäisi saada apua tuskaasi, ja kiusaajiesi kuuluisi joutua vastuuseen teoistaan. Sitä heille ei ehkä koskaan tapahdu, vaikka se sotiikin kaikkea oikeudenmukaisuutta vastaan.

Mulla on kummityttö, 15v. suloinen ja herttainen teinityttö. Pääsi kesällä just ripiltä. Hän on niin luonnollinen ja spontaani! Hänessä on vielä sellasta lapsen elämänriemua, vaikka toisaalta aikuistumisen huolet alkavat jo näkymään hänessä. Aivan liikaa vastuuta hän on joutunut kantamaan niin nuoreen ikäänsä nähden, joutunut kokemaan ihan liian rankkoja asioita, ja tekemään liian suuria päätöksiä. Hän on älykäs ja äärettömän rohkea, ja kokemuksistaan huolimatta aina valmis auttaa muita (tai ehkä juuri niiden vuoksi). Ja hän ei ole millään lailla vastuullinen sinun pahasta olostasi, dadasdaxx! Hän ei ole mitenkään vastuullinen niiden ihmisten käytöksestä, jotka ovat tehneet sulle vääryyttä. Siitä huolimatta sinä toivot hänellekin kaikkea pahaa. Että hänestä ei tulisi sitä lastenhoitajaa, jota hän suunnittelee lähtevänsä opiskelemaan, vaan että hän joutuisi pahaan huumekoukkuun, ja hänen elämänsä tuhoutuisi. [size=150]Mitä[/size] sinä siitä saisit?? Tuskin yhtään mitään, koska hän ei sun elämääsi vaikuta yhtään mitenkään. Sen sijaan se aiheuttaisi tuskaa paitsi tytölle itselleen, myös kaikille meille hänen läheisilleen.

Mitä sulle tehtiin, on väärin! Mutta jos sä purat sitä kärsimystäsi muihin, alennut samalle tasolle kuin kiusaajasi, eikä sua sen jälkeen enää erota heistä mikään.

Pahoittelen tunnepurkaustani. Tällaisia tunnepurkauksia tulee ja menee, normaalia osaa elämääni. Jos sitä mieli on muuttunut taas viikoksi, on sitä välillä kuukausikin mennyt hyvällä jaksolla, mutta koskaan ei tiedä missä mielentilassa herää.

Koulukiusaamiseen auttaa puntinnosto ja sitten yksi kerrallaan hakkasin marakatiksi, kaksi niistä on ny mun kaveria ja tunsivat tuskaa kiusaamisesta joka kuitattiin.

^^
No hyvä et sentään osaat pahoitella tuollaisia mielenilmauksia. Kaikenlaisia ajatuksiahan sitä ihmisillä päässään vilisee. Olennaista on vaan se, et osaa erottaa mitä voi toteuttaa oikeassa elämässä, ja mitä ei. Toivottavasti sulla noiden massamurha-ajatusten vallitessa pysyy kuitenkin järki sen verran hanskassa et tiedostat niiden moraalinvastaisuuden…?

^
Kosto, ja tässä dadasdaxxin tapauksessa niiden tyttöjen (nyt jo naisten?) hakkaaminen tuskin auttais yhtään mitään. Olen siinä käsityksessä et tässä on nyt miespuolinen hlö kyseessä. Vaikka kaikenlainen väkivalta kenen tahansa toimesta, ketä tahansa kohtaan onkin tuomittavaa, niin fyysisten ominaisuuksiemme vuoksi siinä nyt vaan on lähtökohtaisesti vielä suurempi vääryys, jos mies on fyysisesti väkivaltainen naista kohtaan. En siis usko et auttais yhtään mitään itse alentua kiusaajien tasolle. Sit ois vaan entistä enemmän ahdistusta itsellä käsiteltävänä. Niin kauan kun ei sellasia tee, voi olla ylpeä itsestään, ja kulkea rinta rottingilla tiedostaen ettei itse ole alentunut sellasiin moraalisesti tuomittaviin tekoihin.

Tollaisella aloituksella sinä dadxdadsdasxdaxd whatever et taida odottaa mitään muuta kuin sitä, et porukat reagoi voimakkaavasti tollasiin idioottimaisiin vuodatuksiin. Must get your cock standing.

Tässä, tarjoan sinulle vielä kovemman stondiksen:

Jumala on sinun kohdallasi [poistettu asiatonta - Päihdelinkin moderaattori]

oho :open_mouth:
mutta:

Tästä kyllä poistettiin samalla meikänkin mielipide. jos sulle dasdxsdaxsdaxsda ei ole elämä hymyillyt, tai teinitytöt antaneet joskus silloin huomiota, niin näissä tapauksissa on aika usein syytä vilkaista peiliä. Kostat siis paskan olosi kanssaihmisiin?
Hae apua. [poistettu asiatonta - Päihdelinkin moderaattori]

Jos aloitus on karu, myös vastaukset ovat aika suurella todennäköisyydellä karuja. Mä oikeestaan ihmettelen, miten ylläpitö antoi tollasen aloituksen pääsemään edes topiciksi asti. Tehköön kuten parhaaks näkevät mut joo…

Lukkoon vain koko helvetin ketju :imp: ! Pelkkää “vihapuhetta” tämä on puolin ja toisin ja aloitus tosiaan oli jo aivan perseestä ja asia on kaiketi tullut jo kaikille selväksi. No joo, onhan tässä ketjussa toki ollut ihan hyviä pointteja ja fiksua juttua esim. koulukiusaamisesta, mutta koulukiusaamiselle voi kai avata sitten ihan oman ketjunsa, jos sellaista tarvetta joku tuntee. Voisin ehkä itsekin moisen avata jossakin vaiheessa, jos jaksan/ehdin/viitsin :confused: . Aihehan on itsessään hyvinkin keskustelun arvoinen, kunhan se ei mene pelkäksi kostoraivoamiseksi.

Emmä kyl oo tähän ketjuun mitään vihoissani kirjoitellut… :confused:

Ei täs mun mielestä oo aihetta lukitukseen. Jos tollasia ajatuksia pyörii päässä, ni parempi se on et ne tuo julki ja niistä puhuu, kuin et niitä vaan salailis ja paistuttelis omassa päässään, ja pahimmassa tapauksessa ryhtyis niitä vielä toteuttamaan.

Toimituksen sensuuria trollaukseen vedoten vähän kyllä ihmettelin. Mut oletan, että toimituksen ja dadasdaxxxin välillä on ollut yhteydenpitoa, ja asia selvitetty kulisseissa.

^ En tarkoittanut sua, iina, ja tuossa aiemmin vedinkin jo vähän sanomisiani takaisin:

Totta kai tällaisistakin asioista saa puhua ja niistä on tosiaan hyväkin puhua, jos se suinkin auttaa jotenkin massamurha-ajatuksissaan piehtaroivaa ihmistä, mutta jos koko ketju menee lähinnä siihen, että [Poistettu asiatonta trollausta -Winston-84], niin mä en ymmärrä, miten se voisi ketään auttaa. Se mua tässä eniten alkoi vituttaa, että keskustelu meni tuolle linjalle. En ota nyt sen enempää kantaa siihen, miten moderaattorin olisi pitänyt tämän ketjun kohdalla toimia. Oikeastaan kai ihan hyvä, että mode poisti nuo viestit. Ei siis sinänsä tämän ketjun vuoksi, vaan siksi, että jonkinlainen yhtenäinen linja moderoinnissa olisi oltava(mitä siinä ei aina välttämättä ole ollut :wink: ) ja mikäli kaikissa ketjuissa, joissa ihmisille tulisi joitakin erimielisyyksiä asioista, ryhdyttäisiin heittämään samankaltaista juttua, kuin tässä ketjussa, niin eipä olisi varmaankaan enää kenelläkään kovin mukavaa keskustella täällä :confused: .

Pohjanmaalta sivuhuomautus, ketjuhan on Hirveä ja silti mode antoi sen olla. Ei täällä ny kovinkaan kovaa moderoida, monessa foorumissa jossa kirjoitan et nyt kyllä vituttaa niin sana korvautuu automaattisesti sotkuksi. Banneja on istuttu ja sainpa paikalliseen foorumiin ilman varoitusta elinikäisen banniin, eilen oli kokoontuminen erään foorunin porukalla ja foorumin ylläpitäjä ihan pyysi etten lopettaisi kirjoittelua.

Nykyteinityttöjen fyysiset ominaisuudet ovat 100kg siideripöhöä ja kiusattu joku pieni 40kg nörttipoika.
Ei mulla ainakaan ole mitään sitä vastaan että nurkkaan ajettu kiusattu vetelee kiusaavia tyttöjä turpaan. Samalta se tuntuu uroksella ja naaraalla saada turpaan. Ja on ainakin ansaittu.

Nainenhan saa hakata miestään nyrkillä mutta annas olla jos mies vetaisee avarilla takaisin niin LÖIT NAISTA SIKA. Itse en koskaan ole naista vahingoittanut vaikka muutaman kerran olisi ehkä pitänyt, läpsäistä kusi pois päästä…

Itse olin koulussa enemmänkin kiusaaja, mutta piti valita joko kiusaaja tai kiusattu, ja olen tunnetusti usein valinnut sen helpomman tien. :confused:

^
Mä ajattelen teinin olevan jotain 12 - 18 vee, alaikäinen siis. Ei kai niiden kilot mitään siideripöhöä sentään vielä ole?? :open_mouth: Sokeripöhöä, ja farkkujen reunojen yli tursuavia jenkkakahvoja sen sijaan näkyy joo. Mut mä oon kyl havainnut kauppojen kassajonoissa myös teinipoikien ostelevan munkkeja ja niitä sokerilitkutiiliskivimehupakkauksia. He tosin liikkuvat ehkä enemmän, ja kuluttavat ne ahmimansa sokerit. Ja tässä tapauksessa he ovat myös pullukkatyttöjä ketterämpiä, ja heiltä varmaan myös löytyy enemmän voimaa. Läskillä ei voi muuta ku jyrätä.

Mut joo, joka tapauksessa toi mun kommenttini oli yleistys, joka ei tiettykään päde jokaikiseen tapaukseen. Ja tyttöjen aikaisempi murrosikä saattaa tosiaan tehdä sen, että tietyssä ikäluokasssa tytöt ehkä ovat keskimääräisesti poikia isokokoisempia.

Ja pointtina mulla oli siinä jutussa se, että kosto ei välttämättä tuo helpotusta. Päinvastoin se saattaa vaan kasvattaa ahdistusta, jos alittaa oman moraalisen rimansa menemällä kiusaajiensa tasolle. Vaikea uskoa helpotukseen ainakaan siinä tapauksessa jos tapahtumista on jo aikaa. (Sellasen käsityksen olen muodostanut tässä dadasdaxxin jutussa.) Eri juttu, jos on vielä tapahtumien keskellä, ja kiusaaminen pitää saada loppumaan. Epäilen kyllä väkivaltaisen koston auttavan siinäkään. Se voi auttaa, ehkä, mutta se voi myös vaan pahentaa tilannetta. Riskiä ei ehkä kannata ottaa, vaan pyrkiä selvittää asia jollain muilla keinoin. Muita keinoja käyttämällä saa ylpeytensäkin säilytettyä.