Liittyykö taululiidut johonkin huumeisiin?

Ymmärrän, että kysymys voi kuulostaa hauskalta, mutta onko taululiiduulla, siis niillä kirjoittamiseen tarkoitetuilla valkoisilla liidunpätkillä mitään yhteyttä tietynlaisten huumeiden käyttöön?

Tiedän, että siskoni käyttää huumeita siinä missä alkoholia, eikä se ole tähän mennessä ollut ongelma. Käyttö ollut viihdekäyttöä viikonloppuisin. Kokaiinia ja mdma:ta ainakin, en ole tiedustellut yksityiskohtia.

Eilen jouduin kuitenkin kutsumaan ensimmäistä kertaa ambulanssin, joten olen huolissani. Samalla olen huomannut, että asuntoon on alkanut kertyä omituisia liidunpätkiä. Ensiksi luulin niitä puolitetuiksi pillereiksi, mutta tarkempi tutkimus paljasti ne tosiaankin liiduksi.

Kelle nyt ei välillä sattuisi ihme tavaraa taskuun, mutta olen nyt 4 kertaa löytänyt näitä lyhyiksi pilkottuja liidunpätkiä asunnosta. Mietin, onko niillä joku yhteys. En ole asiantuntija, mutta tiedän että aineilla on usein paraperhneliaa mikä on käyttäjille itsestäänselvää vaikka muille yhteys ei olisi selvä, kuten magnesium-tabletit jotka pysäyttävät suun jauhamisen MDMA:ta käytettäessä.

Onko liiduilla yhteys mihinkään huumeeseen ja jos kyllä, niin mihin?

Kiitos.

Mulle tuli mieleen aineen jatkaminen mutta mitään tarkempaa tietoa siitä ei sitten juurikaan ole. Siitähän saa aika pölyä aikaiseksi… :unamused: