Nyt on surkea olo. Tänään aamulla kirjoitin Vähentäjien puolelle selkeästä ja kevyestä olosta; olin päättänyt siirtyä Lopettajiin. No, pestiin mattoja noin nelisen tuntia, olin aivan poikki ja tulevan illan jaksaminen ja sitäkin enemmän tämä lopettamispäätös sai sellaset angstit aikaan, että mietin; täähän on vika mahd.ilta juoda. 3siideriä ja 3 olutta juotu, kumpaakin yhdet vielä jäljellä. Tässä tää alotus meni…kun yritän ns. ISOJA päätöksiä, ne menee puihin…iskee joku ihme kapinahenki; itsetuhoisuus, välinpitämättömyys tms.
Kiva alotus, mutta täällä ollaan!
Mitä tästä opimme?Älä tee isoja päätöksiä,tee pieniä.Esim.tänään olen juomatta.Minä en ole tehnyt lopettamispäätöstä,olen vain ollut kohta kaks kuukautta juomatta “juuri tänään”.
No joo, juurikin näin. Liian korkeat tavoitteet saa tunnetusti aikaan homman tyssäämistä heti alkuunsa. Päivä kerrallaan nyt tästä eteenpäin. Viides tai kuudes päivä on nyt kesän aikana alkanut olla se vaikea kohta mulla. Saa nähdä miten käy, mutta lopen kyllästynyt ja uupunut olen tuohon tissutteluun kyllä. Vähentäminen onnistui niin pitkään, että juomiskerrat vähenivät 4-5 viikkokerrasta nykyiseen 1-2. Nyt saa nekin jäädä!
Kiitos vastauksestasi
.