Liemetön LOKAKUU

Vähhiin männöö enenkuin ympyrä sulkeutuu.

Syyskuukin on jo tuntia vaille eletty, toivon mukaan mahdollisimman vähillä retkahduksilla. Aloitamme siis liemettömän lokakuun jota on jo ilahduttavan paljon odotettu. Kuten jo toisaalla tuli mainittua, tähän ketjuun ovat kaikki liemettömyyteen pyrkivät ja sitä kannattavat tervetulleita. Ryhmärajoja ei ole. Tehdään tästä hyvä kuukausi.

Ps. Kasvis-, mehu- ja lihaliemet ovat sallittuja.
Lempimistäkin suositellaan mutta liian yksityiskohtaisia kertomuksia pyydetään välttämään. Ettei aiheuttaisi kademieltä ketjun aloittajalle. :blush:

Liemettömässä kuussa mukana myös.
Putkanvartija 0132

Mukana. Tästä tulee helppoa, sanokaa mun sanoneen! :stuck_out_tongue:

Mukana. o/ Tölkin kallistelun sijaan tämä kuukausi menee neulepuikkoja kilistellen. :stuck_out_tongue:

Mukana ilman muuta. Liemettömällä linjalla.
Kaikki alkoholipitoinen ja siitä muistuttava pois pois ja tilalle muut liemet.

Olkoon vaikka kauramaito, hirssijuoma, mantelimaito ja näitä kaikkia, mitä nyt vegebuumi on mukanaan kauppoihin tuonut pilvin pimein.

Mukavaa liemetöntä lokakuuuta kaikille! Raitistelun iloja ja kärsivällisyyttä odottaa niitä, sillä välillä raitistelu - varsinkin alussa - on ilotonta ja ahdistavaa…

Heippa.

Minäkin lähden tähän ketjuun mukaan. Olen saanut kokonaisen kuukauden taas täyteen raittiina.
Heinä- elokuussa tuli lipsuttua kaidalta tieltä sen verran, että oli melkoinen itseinho, enkä syyskuussa viitsinyt kuukausiketjussa näyttäytyä.
Mun juominen oli sellaista, että meni pullo-pari valkkaria viikon aikana. Ei paljon, mutta pilasi sillä Tammikuusta alkaneen raitisteluni.

Nyt uskon olevan hiukkasen viisaampi, enkä keksi elämän vastoinkäymisistä tekosyitä sortua. Onneksi on monenlaista ulkopuolista tukeakin tarjolla.

Kiva muuten, että muitakin uuden alun ottajia näkyy olevan mukana.

Mukavaa ja raitista lokakuun ensimmäistä päivää ihan kaikille :slight_smile:

Mukana!!!

No mukanahan se minäkin olen :slight_smile: rikon tällä myös omia rajojani kun uskaltaudun vähentäjien puolelta enemmän tälle puolelle lukemaan ja kirjoittelemaan!

Sehän on samalla menossa se LIHATON LOKAKUU :laughing: vai?!

Ainiin sellainenkin. Mulla on menossa lihaton life. :laughing:

Hienoa mitenkä paljon on uusia tulijoita. Tervetuloa mukaan, ja vanhemmat myös.

Mitähän Vilmasto tuolla lihattomalla tarkoitti, jäi hieman epäilyttämään. Mutta jos siltä tuntuu niin siitä vaan. Itte olen miettinyt pitäisikö siirtyä myös kofeiinittomalle linjalle. Kahvi on hyvää, mutta kun on noita tykytyksiä ja univaikeuksia niin kaikkia syitä yrittää etsiä. Katsotaan nyt raaskinko, taitaa olla kovempi pala kuin alkosta luopuminen.

Liemettömässä mukana! Ainoa litku, mitä tulee harrastettua on tapettiliima (siis seiniin lätkittynä, ei muuten :sunglasses: ). Kahvin kulutus on noussut muuten eeppisiin lukemiin - lienee yhden addiktion vaihtamista toiseen… Kun rahaa ei kulu alkoon, niin hemmottelen itseäni kunnon parisien -kahvilla kuumalla maidolla ja fariinisokerilla höystettynä.

Mä olen huomannut, että nyt alkon lopetettuani oon juonut kahvia enemmän kuin ennen. Ehkä olo on muuten vaan pirteämpi ja jaksan keittää sitä kahvia, kun ennen oli melkein mahdottomuus saada edes ladattua koko keitintä. :laughing: En nyt mitenkään järjettömästi sitä juo enkä koe sitä niin pahaksi ongelmaksi kuin alkon lipittämistä, mutta oon myös helposti huono nukkumaan, niin ei kannata ainakaan enää illalla moista touhua harrastaa. Just kuolasin Muumi-mustikkakahvia, ehkä pitää hakea joku päivä. :stuck_out_tongue:

Litkuttomalle lokakuulle ilmottaudun minäkin.

Ilmottaudun mukaan, on sitten mustaa valkoisella muistutuksena itsellenikin, kun tässä kuussa tulisi täyteen 100 päivää, joka on ollut lähes epärealistinen tavoite mulle. Vähän alkanut pelottaa ,että antaisin itselleni sen jälkeen luvan maistaa :cry:
Kaappiinkin tuli laivalta hommattua kaikkia lempijuomia riittävästi :unamused: Toisaalta on kyllä ollut aika huikeeta huomata sekin ,että ne on pysynyt siellä jo yli 2 viikkoa juomatta :sunglasses:
Päivä kerrallaan eteenpäin mennään :smiley:
P.S Onko se mahdollista ,että viinin sijaan makea maistuu enemmän kuin laki sallii :unamused: normisti viininkin on pitänyt olla rutikuivaa, ei missään nimessä makeaa… Olen vähän järkyttynyt kun herkkuja mennyt parin kk:n aikana varmaan se määrä , mitä koko aikaisemman elämän aikana yhteensä :smiling_imp:
Taisin juuri itse vastata kysymykseeni :wink:

Kai sitten minäkin olen mukana sopimuksessa liemettömästä Lokakuusta. Ja kun jotain sovitaan niin se sitten on niin. Jos nyt kuitenkin tulee mieleen että jostain syystä pitäisi tämän kuukauden aikana ottaa, niin alistan asian sitten tämän ketjun arvioitavaksi onko syyni tarpeeksi pätevä.

I love me tapahtuma pidetään Helsingin Messukeskuksessa 19-21.10.2018. Päihdelinkki on menossa mukana ja tavattavissa "osoitteessa"6m2C. Messuhuuman siivittämänä Päihdelinkki tarjoaa liput kolmelle onnekkaalle seuralaisineen (2 lippua/voitto). Kisaan voi osallistua Päihdelinkin Facebook-sivuilla.

Onks joku jo ajatellut mennä? Minä mietin josko menis?

Juu, kyl määki liemettä olen olemassa.

Ilahduttavan paljon tosiaan tuoretta osallistujaa, onnea ja menestystä vaan itse kullekin säädylle!

0132, tsekkasitko muut näytteilleasettajat? https://iloveme.messukeskus.com/ :wink:

Niin mukana, täysin rinnoin :smiley: Kahvi on kyllä terveellistä, saattaa ehkäistä mm. suolisto-ja maksasyöpiä, kohtuudella käytettynä kuitenkin. Alkoholi on pelkkää paskaa, ja kukas sitä paskaa nyt kurkusta alas kippaisi häh? Ruusupuskan juureen ennemmin. Love!

Liemettä haluan jatkaa, kun on eilenkin onnistunut.

Päivä kerrallaan