letkeestä paskana

Hyvää joulua vaan kaikille, oon nyt ollu melkei viikon ilma subua,fentaa ja muita vahvoja opiaatteit. koko aja oon ollu pienellä annoksella eka puol millii xonee ja sit panacodei yks per pv no xanoreita oon rouskinu sit senki eestä et pysysin kasassa. Eile tosin kuositin…Tuntuu kovi kivalle just täyttäny 19 ja oon opiaateist koko ajan nii paskana etten enää pysty lähtee minnekkää ilma viivoja. Pitkään oon antanu itelleni armoo koska käynhä mä koulussa ja töissä ja hoidan asiani vaikka todelisuudessa mut erottaa nykyää muista vaan se etten tööttäile nyt taitaa olla 4vuos opiaattien kanssa ja aluks hain kai ahistuksee apua siitä ja koin olevani tosissaa onnellline parin vuoden ajan oon kyseen alaistanu tätä asiaa miten kieroutuneesti ajattelen. Viime viikolla kun mun 16 v kaveri pyys mua tööttää sille, seuraavana päivänä kauheissa morkkiksissa et mä sekopäissäni jeesaan sitä, no any way kiva huomata et kaikki ihmiset mun ympäril on iha vitun pohjal ja rottailee iha mite sattuu, jos joskus nulikkana ois kuunnellu itteesä viisampia en ois täs tilantees… Joka kerta nää mun lopettamiset on katkennu allle kuukaudes. Huomenna on joulu ja pitäs mennä äitin ja isin luo taas hymyilee ja valehtelemaa et kaikki on tosi hyvi ja hienosti menee. Tän päivän oon vaa lukenu eri päihdehoitolaitoksista ja toisten selviytymis tarinoita ja itkeny miettiny et oisko mun nyt korkee aika hakee itelleni jotai apua koska tää on ylivoimasen vaikeeta ja mun avopuoliso ottaa paljon enemmä kun mä ja se on vitun äkäsenä koko ajan ku yrittää olla pienellä annoksella/ilma. Sit ku hän on niii impulsiivine ja ärtyny nii sit pelkään et millo se taas kilahtaa sillei et saan taas turpaani ja se sylkee mun naamalle ja haukkuu mua huoraks. JOkane kerta on aina viimene ja joka kerta se menee vaa pahemmaks. Eka se oli et se läppäs mua naamaa tai jotai nyt se hakkaa leuat sijoiltaa ja etten pysty kunnolla liikkumaa. Sitä ei oo nyt tapahtunu pari kuukautee mut en tiiä onko se ees mahollista et voitas olla onnelisia yhessä jos kummatki raitistus eikä olta näi nitkusia ja kitkusia, koko ajan vitun vihasia

Kannattaa kertoa lähipiirille mukaan lukien vanhemmat.
Kaksoiel’mä rasittaa. Mä kertoin jo jotain 10v sitten.

näihä se tekee, mutta empä nyt oo koskaan ollu kovi hyvä jakamaa asioitani ja kaikesta oon kuitenki selvinny yksin… ja oon jo tuottanu niille iha tarpeeks harmaita hiuksia sekoiluillani, en haluais et ne joutuu kantaa huolta musta enää nyt ku ne vihdoin on joteki päässy yli niistä huostaaotto jutuista… sitä se teettää ku lapsesta asti sulle hoetaa että sä et oo mitää ja potkitaa päähä ni kyllä siihe alkaa itekki uskomaa että on täysin arvoton, vaikka mite kovakuori ois ulospäi…

Kyllä mäkin kerroin porukoille ja mullakin on kuules takana vaikka mitä sekoiluja ja olin 2.5v sijotettuna 15-18 vuotiaana. Sit sain oman kämpän ja aloin vetää nappeja kaksin käsin. Oon ollu vierotuksessa monta kertaa ja vasta kymmenen vuoden käytön jälkeen onnistuin lopettamaan (olen käyttänyt laillisesti respalla hankkimiani oppareita ja bentsoja järkyttävillä jopa vaarallisilla annoksilla). Elämä kuivilla on helpompaa, vaikka opparihimot yllättääkin aina välillä. Mutta ensin lähtisin sinuna tuon miehen luota, koska väkivalta ei lopu, ennenkö se tappaa sinut joku kerta vahingossa ja niin kauan, kun toinen käyttää niin ei toinen voi päästä kuiville. Eli täydellinen elämänmuutos olisi edessä, mutta se kannattaa. :slight_smile:

Viiiithu, lähe ny menee tosta älyhoi-suhteesta. Saa perseenreikä yksin kelailla sit impulsiivisuuttaan. Äläkä sano porukoille ainaka et oot tööttäilly. Huolestuu liikaa.

Sä oot vielä tosi nuori!
jätä se ukkos, mee kotio ja sano suoraan miten asia on ja kerrot suoraan!

Se vetäminen tulee joskus kuitenki ilmi.

Usko pois, toi on paras konsti. Asut kotona ja käyt parin kk katkolla ja pelastat ittes.
Kaikki aina sanoo, et ois pitäny kuunnella Tätät ja tuota! Usko mua, mullan on semmonen piikkiputki takana, että työnnän contit etusormeen. Jotain 12-13v menny suoneen, sitä ennen toki nokkaan ja pilven polttoa jo nuorempana, mut pilvee ei lasketa! Vaikka mullahan loppuu senkin vetäminen tai siis polttelu. Mut enköhän mä pysty oleenilmanki. Tai pyydän lekurilta vittu luvan siihen.

Mulla alkaa tammikuus ihan oikee korvaushoito xonella, nykyään vaan saan kk:ssa aina sen 4 norspania.
Et se on mullakin sit kuositus lopussa. Munkin ois sun ikäsenä pitäny kuunnella vanhempii nistei.
En kuunnellu ja tulos on tämä: nyt mä oon se nariseva vanha narkki, joka myös näyttää siltä. Eli ei hyvä!

Mä en tiedä, mut eikö kyrvässä oo kolme aika perkeleen isoja suonia. Onko kukaan kokeillu? Multa loppuu suonet kesken, olin jonku aikaa sitte taas ittte vähän aikaa ihan vaan persetööteillä, kun jaloistakin on suonet loppu. Ja mä oon varma, ettei kukaan haluu olla tämmönen vitun aineilla toimiva hemmetin klonkku nipa!!!

Et säkään.