LEMPILÄÄKE JA MIKSI

niin lempi lääke ja miksi.mulla lyrica rauhottaa silti vauhti päällä saa asioita tehtyä.vaikutus kestää pitkään ja iha ku ois humalassa mut vaa tajuu enemmän :stuck_out_tongue:

No omalla kohdallani se on suboxone. Jaa miksikö? No ensinnäkin se ei päihdytä, se pitää terveenä ja toimintakykyisenä, olo on tasainen ja normaali koko ajan, pystyy tekemään ja elämään normaalisti.
Jos puhutaan päihdyttävistä lääkkeistä, niin kyllä se lyrica on myös minunkin mielestäni lemppari. Siksi, koska se kestää pitkään, se saa seksuaalisesti aivan villiksi ( :sunglasses: :wink: ) ja seuraavanakin päivänä on vielä aavistuksen energisempi, kuin normaalisti. Tosin enää en noitakaan syö, mutta silloin ennen kylläkin…

Mä en hiffaa tota lyrica-villitystä, musta se on aivan paskaa! Kerran oon kokeillu enkä toista kertaa aio, makasin vaan sängyssä ja odotin et se vaikutus menee ohi.

Mun lemppari on myös bupre, samoista syistä ku Spiniksenki. Mieluummin ottaisin silti teksiä kuin xonea koska se sitruunan maku on niin etova. Tai ehkä xone ilman sitä makua ois kaikkein paras, en uskaltais vielä antaa itselleni teksiä kotilääkkeenä, ei oo viel tarpeeks vahva pohja piikittömyydellä.

Mut eniten oon tykänny konteista. Myös kaikki bentsot menee oikein mieluusti, kai ne xantut parhaiten. Ai syy? No niistä on tullu hyvä mieli.

^ Mä en myöskään ymmärrä, mikä siinä Lyricassa niin hienoa on :confused: . Kokeillut olen myös ja tuli ainoastaan hemmetin tyhmä olo. Jää kyllä jatkossa väliin, vaikka ilmaiseksi saisin, kun en mä usko, että se olo tulevaisuudessakaan miksikään euforiaksi siitä muuttuu. On niitä paljon parempiakin lääkkeitä, mutta yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta. Oikein käytettynä tuosta Lyricasta on kai ollut joillekin kipupotilaille suurikin apu.

Mun lempilääkkeeni on sellainen, joka poistaa tehokkaasti masennuksen ja ahdistuksen, antaa hyvät yöunet, tuo piristystä ja keskittymiskykyä päiviin. Tällä lääkkeellä ei myöskään ole mitään epämiellyttäviä sivuvaikutuksia, eikä siihen jää koukkuun. Kertokaa ihmeessä mulle, jos tällainen lääke on keksitty jo jossakin :smiley: .

Lempilääkkeeni: oksikodoni, tramadoli ja loratsepaami. Bedrocania en ole kokeillut mutta arvelisin sen nousevan kiistattomaan kärkeen :sunglasses:

Nämä ovat toimineet kipuun, ahdistukseen, unettomuuteen ja päihtymisen tarpeeseen erinomaisen hyvin.

Jokusta bentsoa tullut popsittua, mutta tuo Loratsepaami on ollut paras ahdistuksen poistajana ja toimintakykyä normalisoivana.

Varmaan olisi montakin lääkettä jota kokeilisin jos vastaan tulisi ja saattaisi löytyä toisenlainen lemppari, mutta ei tule oikeastaan liikuttua sellaisissa porukoissa missä noita liikkuisi. Ja ehkä ihan hyväkin näin.

Ps, Älkää päihteilkö sen Lyrican kanssa, vaikutus saattaa muuttua todella arvaamattomaksi, erityisesti jos muita substansseja mukana.

Minunkin lempilääkkeeni on myös subu.Samoista syistä,mitä tuolla aikasemminkin on jo mainittu.Mun mielestä se xone on ihan hyvän makuista.Monet ei tykkää,mutta on niitä kyllä hirveemmänkin makuisia lääkkeitä.:smiley: Subun jälkeen hyvänä kakkosvaihtoehtona on Oxycontin.Joo,en minäkään oikein ymmärrä tuota lyrican mahtavuutta.:smiley: Onhan niitä kiva joskus parit ottaa bupren kanssa siinä sivussa.:slight_smile:

Morfiini iv-injektioliuoksena, koska siitä nyt vaan tulee helvetin hyvä olo. Jos pitää pillerimuodossa olla, niin sitten Dolcontin/Depolan 200mg.

Sitten taas ihan lääkekäyttöön Lyrica 300mg, (sosiaaliseen) ahdistukseen tai ehkä mieluummin kombinaatio Lyrica 150mg+Xanor 1mg/Rivatril 1mg/Temesta 1mg.

jaa vaikea vastata riippuu pitkälti ajan jaksosta mutta tällä hetkellä: lyrika koska se pelasti mun elämän ja vähentää ahdistuneisuutta, diapam toimii pitkään nopeasti ja poistaa pahankin ahdistuksen, metyylifenidaatti auttaa keskittymään ja hommat luistaa ku rasvattu.

Mäkään en ennen arvostanu lyricaa.
Mutta kun ei nuo muut oikein toimi järkevillä annoksilla, niin kyllä Lyrica on minunkin valinta.

Lyricat ollu montavuotta yks lemppareista(nykyään syön lähinnä psyykkisen riippuvuuden takia) Xantut, pamit, rivat, tramalit ja subutex/teemut. Mainitaan nyt mämmi vielä vaikkei se lääke ookkaan.

Lempilääke on Propral Ei synny riippuvuutta ja rauhoittaa meininkiä hyvin.

Ibuprofeeni on hyvää, auttaa melkein vaivaan kuin vaivaan. Amoksisilliini jokasyksyiseen poskiontelontulehdukseen on kanss tosi jees. Näistä päihdyttävävämmistä voisin sanoa, että Panacodia olen joskus syönyt ihan reseptillä, mutta en uskalla enää syödä sitä vaikka olisi tarvettakin, sillä luulen, että lähtisi hyvin helpolla minulta käsistä. Pikkusormi on jo kerran vahingossa annettu, koko kättä ei tee mieli tarjota.

5-htp:stä olen saanut parhaimman avun nukahtamisvaikeuksiin, lievästä keskivaikeaan masennukseen ja jossain määrin myös yleiseen ahdistuneisuuteen, vaikkei sitä sinänsä lääkkeeksi luokitellakaan. Mitään haitallisia sivuvaikutuksia en ole ko. valmisteesta saanut, ja lopetettuani sen pitkäaikaisen (n. 2 vuotta) käytön viime marraskuussa en kokenut minkäänlaisia vieroitusoireita, mielialan laskua tai lisääntynyttä ahdistusta.

Kiskoin tuossa vähän aikaa sitten oksikodonia 80 mg ja olin todella todella nuokuissa. Sitten vähän sen jälkeen otin oman 80 mg metadonin päälle toiset 85 mg metadonia, ja olo oli PAREMPI… Aina oon ajatellu, että tykkään konteista eniten, mitä kokeilemiini opioideihin tulee (varmaan joo mopo ja koni ajais ohi)… Mut nyt pitää ehkä kääntää päätä tuon oman korvaushoitolääkkeen suuntaan.

Kipulääkkeet kipuun.
Benet ahdistukseen+unettomuuteen.
Masarit masennukseen.
Antibiootit tulehdukseen. :laughing:

siis pkv-lääkkeistä tramadoli eli kauppanimellä tramal, tradolan jne. on hyvä lääke
jos on kipuja tai haluaa muuten vaan pitää leffaillan. ite kyl siivoon tramadoleissa, mut nyt ei oikeen
potki jotenkin kun on norspania ottanut pari kk. putkeen. mutta ehdottomasti: Tramal depot.

.

Burana 50-400mg. Toimii pienilläkin annoksilla vaikka hedariin tai hammasjomotukseen, eikä koukkua ja edullinenkin on :mrgreen:

Ei temgesic/oxycontin poistanut olkapääkipua tai hammassärkyä viikon kuurinakaan. Mutta Burana sen teki, alle viikossa.

LEMILÄÄKE…nojoo riippuu mihin tarvii, en mä nyt esim uniongelmiin joo sitä buranaa ota =)

…Mjoo

Oxamin ja Propral… oxamiinista tulee mukavan rento ja normaali olo, ja poistaa tosi tehokkaasti ahdistuksen ja propraali nyt on muuten hyvä jos tärisyttää.