Lempi kannabis combosi?

Eli mikä on mielestäsi paras combo johon kuuluu kannabis? :sunglasses:

-Jotain vahvaa sativaista hybridi nuppua runsaasti ja 300-400mg tramalia. (esim. Nebula, Jock Horror, Grapefruit)

-Jotain överi mässyttävää indica nuppua ja jääkaappi täyteen herkkuja. (Esim. NortherLights, Ice, Afgan)

Siinä omat suosikit :sunglasses: Tramalit olen jättänyt historiaan, menen nykyään luomuna ilman synteettisiä.

piri

Nykyään tarvitsee melkein aina bentsoja tai alkoa alle, että pystyy kannabista polttamaan. Mainittujen aineiden kanssa kannabis on ihan nautittavaa, mutta enää “kujalla”" oleminen ei jotenkin kiinnosta. Mielummin otan vaikka opiaatteja ja nautin euforioistani.

Yksi pullo kylmää sidukkaa ja paukut, aijai. Mutta ei enää, nykyään olen selvänä ja skarppina. Ja voin kertoa että tämä kyllä voittaa sauhuttelut.

Oikein vahva kanna kyllä tekee sen (varsinkin ilman toleja) että toimiminen ei onnistu. Ylös et pääse sohvalta, mutta kyllä vaan tulee hyvä olo.

Olen ollut nyt 15 päivää ilman, ja pystyn jo muistelemaan polttelu aikoja ilman että tulee halua aloittaa uudestaan. Eilen olin puistossa istuskelemassa pitkään ja viereiseen penkkiin istahti pari yön-Timoa jotka sauhuttelivat oikein haisevaa vahvaa kukkaa. Kyllä se ärsytti mutta ei tehnyt mieli mennä ystävystymään. Selvänä on pysytty ja olen iloinen siitä.

Lyrica + Kannabis :slight_smile:

Aiemmin suosikki oli piri+opparit/opioidit+Dorkajumit iv sekä bentsoja ja savua buustaamaan… Nykyään hyvän kukan seuraksi riittää omat lääkkeet, kenties hiukan alkoa mehun lisäksi…

Tosin pitäisin edelleen tietyt rauhottavat-suurempi bupre-annos-muutama holi-annos ja budi-kombosta… Tuossa kriisin aikana kerran otin kontteja, lyyria, piriä, rivoja ja tennareita sekä kunnon kukkaa; kerrankin voi sanoa relaavansa… Tosin tiedän ettei kauaa toimi niin ja ei ole vain varaa kokeilla aineita enää… Olen/olin vain hiukan ollut pettynyt asioiden hoitoon täällä… Budipaikasta saa melkein mitä vain, lyhyt välimatka ei aina ole hyvä asia; etenkään impulsiiviselle ihmiselle… Onneksi järki pysynyt päässä… useamman vkon… Ei enää nappaa ostaa blossia jos tarjontaa on liikaa… :neutral_face: :unamused:

savut ja sienet on paras! toki ganja käy kaiken kanssa mut yleisin rentoutumis muoto on pari bissee ja savut

Sillon kun vielä vetelin, niin tokihan kannabiksen kun yhdistää kunnon (200mikroa) ja putsi mdma eli: Pink FLip+super skunk… :mrgreen:

Kannabis + muutama kalja sekä päälle muutama bentso ( mielellään rivatrilit, kun ei rupee väsyttämää), taitaa olla lähes ainoa “piristävä” bentso, tai ainaki niistä kaikista mitä on tullut otettua.

Kannabis + bupre

Kannabis + ekstaasi

Kannabis + jotkut psykedeelit ja siihen pari bentsoo rauhoittamaa menoo, jos menee liian överiks :stuck_out_tongue:

Ennen oli myös kannabis + piri, mut nykyää alkaa vainottaan huolella varsinkin valvomisen päälle tuolla kombolla, ettei enää kuulu lemppari komboihin sauhun kanssa. :frowning:

Vesieroteltua kodeiinia panacodeista + lyrica + kukka [poistettu sääntöjenvastaista - Päihdelinkin mode]

Itse en ole oikein koskaan hirveästi kannabiksesta pitänyt (lähinnä sen takia, että se pienen tolen takia pistää lähes aina ihan kujalle ja on myös todella arvaamaton, kun vaikutukset riippuvat lajikkeesta), mutta silloin harvoin kun poltan niin mieluiten ihan pieni määrä lehteä opioidien kanssa. Erityisesti metadonin kanssa sopii hyvin, kun sekaan sotkee vielä pregabaliinia sekä oman maun mukaan titsanidiinia ja syklitsiiniä.

No hyh, noista en kelpuuttaisi, kuin kodeiinin :angry: . Ei mun kyllä huolisi kelpuuttaa paljoa mitään muutakaan, paitsi hitaita, jos jotakin on pakko vedellä ja benzojen kanssa tässä nyt olen jo niin naimisissa, että lasketaanko niitä mun kohdallani edes huumausaineiksi, vaikka niitä yliannoksella vetäisinkin :confused: . Eipä niistä ainakaan kummoisia oloja saa, vaikka jostakin vitun syystä on vieläkin usein yritettävä, jos vähänkin vituttaa tai ei vain jaksa tehdä mitään muutakaan :unamused: . Alkoholi ja nopeat mun pitäisi jättää tyystin, kun niistä ei ole, kuin harmia, mutta saapa nähdä, koska himoni ottavat jälleen vallan :confused: . Tällä hetkellä ei onneksi ole pahemmin kiinnostusta suurempaan päänsä sekoittamiseen tai bailaamiseen ties missä kuoseissa.

Ja mitä hemmettiä mä selitän tätä kannabisketjussa, kun kannabis taitaa kiinnostaa mua suunnilleen vähiten kaikista päihdykkeistä :unamused: . Lieneekö tuo pääni kovinkaan selkeä tälläkään hetkellä :confused: :mrgreen: .

Mikäs vika Lyricassa? Mulla se selvästi buustaa opioidien vaikutusta, mutta ei vähennä euforiaa bentsojen tavoin vaan itse asiassa lisää sitä. En kyllä oikein ymmärrä tuota bentsojen “ylisyöntiä”, niistä kun ei tosiaan saa minkäänlaisia oloja. Tietysti opioidien kanssa ymmärrän asian, mutta tällöinkin niistä itselleni on enemmän haittaa kuin hyötyä, poislukien pieni annos oksatsepaamia, diatsepaamia tai midatsolaamia.

^ Olen kokeillut Lyricaa pari kertaa elämässäni, puhtaasti päihtymyshaku-/opparibuustaustarkoituksella ja sain siitä vain huonon olon. Päässä pyöri niin helvetisti, eikä ensinkään miellyttävällä tavalla :angry: . En nyt kuollaksenikaan muista, millaisella annostuksella olen Lyricaa tuolloin vetänyt. Mistään aivan valtavan suurista annoksista ei ole ollut kyse, mutta täysin tolettomalle ja pienikokoiselle ihmiselle liian suurista annoksista on hyvinkin saattanut olla, joten ehkä huonot Lyrica-kokemukseni johtuvat liiasta ahnehtimisesta tai sitten ko. roipe ei vain ole mun juttuni :confused: . Enpä tosin tiedä, olenko hirvittävästi menettänyt siinä, etten ole saanut ajettua Lyricaa onnistuneesti sisään; pahaa riippuvuutta aiheuttava lääke kuitenkin, mä olen hyvin herkästi addiktoituva tapaus ja tässä riittää tätä pillerisirkusta kyllä muutenkin vaikka muille jakaa.

Benzojen liikasyönti on vitun ääliömäistä touhua, kun ne eiväthän ne jättiannokset auta ahdistuksiin ym. sen paremmin, kuin normiannoksetkaan, tolet vain nousevat turhaan ja benzopöhnä ei tosiaan ole mikään kovin kummoinen tila, jota kannattaisi tavoitella, mutta tuo yliannosteluhimo on jäänne niiltä kaukaisilta ajoilta, kun vielä sain benzoista oloja. Niissäkin oloissa tosin suuri vaikuttaja taisi olla se, että innostuin kyseisistä “ihmelääkkeistä”, jotka vihdoin, tuosta noin vain, taikoivat mua piinanneet ahdistukset ja levottomuudet tyystin pois, joten lisää ryynejä vain koneeseen, kun en silloin vielä paremmin tiennyt, mihin moinen touhu voikaan johtaa :neutral_face: . Saan kyllä vieläkin jonkinlaisia oloja Xanorista ja Temestasta, joita vetelen melko harvakseltaa(yleensä käytössäni ovat Rivatrilit ja Diapamit), eli niistä tulee hieman euforisempi olo, kuin arkibenzoistani, vaikkei sitä oloa tietenkään voi esim. opparieuforioihin verrata. Placebo-vaikutusta…? Ehkä, mutta toisaalta en ole ainut ihminen, joka benzoja tykkää/on tykännyt rouskia ihan vain niiden olojen saamiseksi. Eikös tuokin riipu niin paljon ihmisestä, ts. joidenkin aivot ovat enemmän ns. benzo-orientoituneet, kuin toisten, jotka eivät millään voi käsittää, mitä ihmeen hyvää oloa benzoista voi muka saada irti :confused: .

Sori offista taas.

Niin ajattelinkin, että jotain tällaista on käynyt. Tuo huono olo tosiaan menee pois ihan parin käyttökerran jälkeen, jos annostukset ovat edes joten kuten kohdallaan. Itse olen vaan havainnut sen lisäävän opioidien euforiaa aivan tajuttomasti, oikeastaan paremmin kuin minkään muun aineen (paitsi ehkä isomman annoksen vahvaa täysagonistia), joten siltä kannalta tuntui vaan oudolta, ettei opioideihin menevä ihminen niistä pitäisi. Muutenkin ahdistuksen hoidossa tuottavat edes vähän sitä “sosiaalista oloa”, jota esim. alkoholi aiheuttaa, ts. kun bentsot tekevät ihmisten kanssa kommunikoimisesta mahdollista, tekee pregabaliini siitä jopa ajoittain miellyttävää. Toisaalta vieroitusoireet ovat kuulemma aivan kauheat ja joillekin tulevat jo hyvin lyhyen käytön jälkeen, joten mitenkään en siis tätä tietenkään kenellekään suosittele.

Noista bentsoista on tehty ihan tutkimuskin, jonka mukaan eivät aiheuta “oikeaa euforiaa” (toisin kuin esim. opioidit), euforian kokemuksia tutkimusryhmästä raportoivat vain ne, jolla oli yleistynyt ahdistuneisuushäiriö taikka monipäihdeongelma.

^ No, multa löytyvät sekä yleistynyt ahdistuneisuushäiriö, että monipäihdeongelma. Muistelisin lukeneeni jostakin, että myös persoonallisuushäiriöiset(Juu, sellainenkin häiriö löytyy täältä) ihmiset olisivat herkempiä koukuttumaan benzoihin, psyykkisesti siis, fyysinen koukkuhan noihin syntyy väistämättä kenelle tahansa pidemmällä yhtäjaksoisella käytöllä.

Eipä mulla tosiaan ole mitään intoa ryhtyä ajamaan Lyricaa sisään, vaikka sen vaikutus muuttuisikin tarpeeksi sitkeällä yrittämisellä miellyttäväksi. Yhtään lisää riippuvuuksia en kaipaa elämääni, joten kaiketi vain hyvä, että olen joutunut pettymään kyseiseen roippeeseen ja jättänyt suosiolla sen kokeilemisen taakseni.