Lauantai, The Kalijoo&Naisia&Clubbausta..eixje..?

Mitkä ilmat nauttia The Kylmää Kepsua… Aijaiiiiiiiiii…GJAH!.. mitä sitä suotta olla selvinpäin! AA-jullit aina hehkuttaa että kuinka mukamas niilä ei tee viinaa mieli…BUAHAHA!! mä sanon että ne puhuvat vaan yhteisön paineesta silkkaa paskoo!! niiden tekee niin kauhiasti viinaa mieli, että on pakko ahdistella siellä ryhmäs ja kärvistel…;O) mut mä nautin Kylmää Kepsua… Aijaiiii.GJAH tänään menen Breakdancaamaan ja DJ:ksi tunnetulle RAP-clubille Hki ytimeen… Gimmat Tziigaa mun kiinteetä kroppaa ja muodikata kampausta ja gledjui…;o) samalla otan vähän viivaa siinä ja myös Bissee… GJAH

Joo-o…

Tuli mieleen ennen kun päihdelinkki varmaan poistaa tän niin Juoppuhullunpäiväkirja-elokuva ja YouTubesta löytyvä traileri:

youtube.com/watch?v=Tswotl4F06k

1:16 kohdassa samanlaista houkuttelua…

Muutenkin traileri antaa vähän osviittaa minkälaista meinikiä kun tosi AMMATTILAINEN lähtee radalle… :sunglasses:

Unohdit mainita ne sun pienen pienet uimahousut hei! :unamused: :laughing: Oon vähän pettynyt.

Kalevi hei, testaa vaikka antabusta ja A-klinikkaa seuraavaksi? AA ei nyt selkeästi tainnut riittää sun tapauksessasi.

Kyllä AA riittää mun tapauksessa. Mutta tästä tapauksesta jonka tapauksessa se ei riitä, en tiedä. Olutta pitää siemailla niin kauan kun se maistuu. Kunnes viimeinenkin tippa on juotu. Sitten kun ei enää huvita tulee tulla AA:han. Kun vaan täyttää sen yhden ainoan pääsyvaatimuksen “Halu lopettaa juominen” mutta tämä olutveikko jonka luulet olevan minä ei täytä sitä vaatimusta.

http://www.paihdelinkki.fi/keskustelu/viewtopic.php?f=42&t=27823&p=707205#p707205

Hupinsa kullakin.

Minä jo miltei uskoin Kalevia :smiling_imp: Mutta taitaa tosiaan olla kyseessä surkeaa huumoria kännissä näpyteltynä. Tietysti tapa tuokin purkaa morkkista…

Kalehan on harrastanut näitä jo vuosikausia erinäisillä nimimerkeillä. En kyllä keksi mitä hupia tuosta irtoaa, mutta jos ryyppäämisen hehkuttaminen jeesaa putken lopettamisessa (mitä epäilen) niin siitä vaan sitten :mrgreen:

Edit: voi toki olla, että tämä koko juoppobodari-hahmo yms. on vain harvinaisen “nokkelaa” ironiaa, ja siellä näppiksen takana joku hipsteri nauraa partaansa tälläkin hetkellä :laughing: