Lauantai-illan vaikeus

Pari päivää ollut krapula poissa. Mieletön tyhjyydentunne juuri nyt. Ei jaksa mitään, ei huvita mikään. Rahaakaan ei ole. Ehkä hyvä niin tai ryntäisin baariin. Huoh.

Tuostahan sinun olisi hyvä jatkaa juomattomuutta. Ei se ole kummempaa kuin olla ottamatta viinaa selvään päähän.
Minullakin oli kerran se ensimmäinen krapulaton, tyhjääkin tyhjemmän oloinen viikonloppu. Nyt niitä on kertynyt jo aika monen vuoden ajalta yhtäjaksoisesti.
Enkä siinä hötäkässä ole menettänyt mitään. No, jos rehellinen olen, niin menetin…kurjuuteni. :smiley:

Haluatko sinäkin menettää kurjuutesi? Suosittelen miettimään sitä…

Tuttua juttua… Toki olo voi tuntua tyhjältä, jos on tottunut joka viikonloppu torppaamaan kännit, ja yhtäkkiä onkin myrkyttämättä itseään. Olo voi tuntua ontolta ja yksinäiseltä. Mutta se on vain alkoholistisen mielen luoma harha, joka alkaa poistua, kun funtsii tuntemuksiaan ja niiden syitä.

Minulla on nyt vajaat 1,5 vuotta raiuttiutta takana, eikä takaisin ole paluuta. Ne ovat parhaat kuukaudet sen jälkeen kun aloin juomaan 20-vuotiaana.

Joo olen jo alkanut hiljaa hyväksymään noita asioita, joista puhuitte. Kunhan nyt onnistuis vielä se käytännön toteutus. Tänään kyllä jo paljon parempi olo. Eilen tuli vielä joku ihmeellinen raivokohtaus, en oikein tiedä edes mistä se johtuu. Outoa etten ole humalassa koskaan aggressiivinen, mutta tämä kamppailu se kai ottaa koville. Mut joo, tänään aurinkoisempaa.