lapset rattijuopon kyydissä

Lapset olivat isällään viikonloppuna. Tai lapset tapaavat isäänsä mummolassa. Lauantaina liikkuva poliisi puhallutti miehen (1,54). 2 lastani oli kyydissä. Kuulustelut jne… kukaan ei soittanut minulle. Tyttäreni sitten kertoi vasta sunnuntaina. Lapset oli päästetty isän matkassa takaisin mummolaan. Nyt olen odottanut siitä asti että poliisi olisi tehnyt lastensuojeluilmoituksen. Onko tämä normaalikäytäntö ??? Tuntuu jotenkin uskomattomalta että olisi oikeesti mahdollista.

Jäikö auto tienposkeen? Outoa että jättivät kännisen seuraan

Poliisit jopa ajoivat auton odottamaan hakiaa kaupungin toiselta laidalta toiselle. Avaimet sai tytär 17-v haltuun annettavaksi ukilleen. Tässä on monta muutakin minun järjenvastaista tekoa poliisin toimesta.

poliisi saatu kiinni ja koska lapsille ei aiheutunut vaaraa niin ei ilmoitettu minulle ??? ja päästettiin isän kanssa jatkamaan matkaa. jos lapset ei minulle kertoneet olisin saanut lentää pyllylleni kun lastensuojelusta ois soitettu.

Miten on mahdollista, että 17-vuotias ei huomaa isänsä olevan noin kännissä???

Elämme sitten varmaan pumpulissa, mutta meillä ei 9-vuotiaskaan menisi humalaisen kyytiin.

Tällaisella käyttäjällä se toleranssi on kova. Voin kertoa että väitti olevansa täysin selvä ja puhalsi 2,43. Joten tuohon promilleen ei vaadita edes näyttelijää jotta näyttää selvältä. Minäkään en pysty varmasti sanomaan onko hän milloin ottanut tai ei.