Lapset ja Lääkkeet

Söin melkosen isoilla annoksilla lapsena Trileptal:ia noin 40 kilosena LÄÄKÄRIN OHJEISTUKSELLA helvetti pelkästään aamusin 2100 mg(?) kyseistä lääkettä. Aamulla oli koulussa jotenki outo olo. Kaikki näky kahtena ( aivan vitun guutsilla! ) jne. Eihä pikkupoika voi tietää et lääkkeistä menee sekasin.
Olin kuulemma joskus heränny, enkä osannu puhuu?!? Tais mun “kohtaukset” alkaa ton lääkehoidon JÄLKEEN. Oon ollu vittu koekaniinina jollekki hemmetin firmalle. V
Voitte totta kai pitää paska puheena, mutta uskoo ken uskoo.
Iltasin tais mennä se 2,5 tablettia. Jännä tällee vuosien päästä lukee miten annostelu on kaukana siitä mitä ite söin. Ja noitte halkasemin on kielletty vaikka keskellä on jakouurre…
Minä se vain olen… (to) :smiley: :blush: :open_mouth:

Hei Antti-Juhani!

Olen hyvin pahoillani että olet joutunut ylikansallisten lääkeyhtiöiden koekaniiniksi. Jatka taistelua äläkä niele enää turhia pillereitä. Ne voi myös rännätä.

T. Henry

Niihän ne vois. Mut mut… Ihme läppä kelailla toi jargoni taas läpi. Tai siis vittu hä !? Voiko soomessa :mrgreen: kin käydä näin. Muistaakseni lopetin kaiken lisäks noitten syönnin ite. Ääh vittu alko hajottaa…
Fuck :laughing:
En oikee tiiä mite toho suhtautuu. Lykky kyll et en oo EDES kuullu kenenkää puhuvan kentällä noista. Bentatsamiini(mitä lie) pohjasii mitä lie Nanobotti transformereita mönkii välittäjä aineiden seassa :open_mouth: :sunglasses:

Miten Henry päätyi aloittamaan keskustelun tervehtimällä eri nimellä, mitä aloittajan (minun) viestin lähettäjän tunnuksessa lukee :open_mouth:
En varmasti ole eka joka sanoo mutta, olet melko outo ihmislajin edusta Henri :stuck_out_tongue:

^
Kyllä vaan, Henry on hyvin omituinen. Mutta hyvällä ja kiehtovalla tavalla.