Lapsen hankkiminen

paskaako minä tätä täällä jaan … toisaalta.

No virtuaalisesti jakamalla tuskin lasta saat,mut mikäli menet kadulle jakamaan voipi tärpätä(mikäli olet nainen)

KANNATTAA HARKITA MIHIN SIEM. AUTST RAHKEET RIITTÄÄ

Mur mur, sanoo karhuherra. :slight_smile: Kukas täällä lasta kaipaa. Minusta tulisi hellä isä jollekin pienokaiselle. Veisin keinumaan ja leikkisin koiraa ja kasaisin leegoista linnan. Taitaa olla elämän korkeassa keskipäivässä etsikkoaika hankkia emäntä… :stuck_out_tongue: Mur mur, karhuherra lähtee etsimään vaimoketta. Varokaa punahilkat poluillanne. Mur mur :sunglasses:

Mulle syy raitistua jotta vois alkaa yrittää muksua… Tai siis korvaukses ja siit pudotan ja melkein pudottan jo bentsot jne… Ja pirit sun muut paskat jättän jo vuosia sit… Mul tosin on ollu sama mies katon al jo yli 5 ja puol vuotta et eipä toivottavast ongelma tuu olee ku aika on oikea…

Mun aika alkaa olla ohi… Sitäpaitsi o p e t t e l e n kantamaan vastuun itsestäni. Tiedän, että olen täs normikansalaisesta paljon jäljes, mut pahemminkin vois olla. Mä otan sen sijaan pikkukoiran, jahka rahat riittää. Ei se sama asia tietenkään ole, mut mun asiat on aika hyväl tolal… Ja eläkeLLäisenä on aikaa lenkkeillä, ja kävelen mä muutenki. Eijo eres arvokorttia. Sori ohvit.

Dark Magus! Puhut vähän mutta asiaa. Itsellä kaksi ihanaa mutta oireilevaa lasta vaikka aika kiltti ja vähäkäytöksinen olen kai ollukkin :open_mouth: Kyllä nää hommat pitäis miettiä mitä seuraa nimimerkil ammattikasvattaja

.

en kyl haluis lapsia ennen ku oon ite aikuinen ja talous kunnossa ja siihen voi vierähtää muutama vuosi, ainakin haluisin omakoti talon, eroon liiallisesta alkoholin käytöstä, puutarhan takapihalle ja kellari tai ullakko huoneen jonne vois aina paeta kun alkaa paha maailma ahdistaa ja jonka vois ite sisustaa mieleisekseen: paljon kasveja, jääkaappi lasi ovella tai kylmä allas, baari tiski, flipperi yms.

joo… mulle itelleni syntyi 20.01.10 tuore POIKA vauva, ja olen niin iloinen siitä :smiley: :smiley:
on siis jo toinen lapsi tässä perheessä.
mutta se on täyttä asiaa että silloin kun on kaulaansa myöten piri/tms pussissa kiinni niin ei kannata niitä pentuja tehdä.
itse näin ensimmäisen lapseni vasta noin vuoden ikäisenä, ja kadun sitä nyt kovasti että silloin koni kiinnosti mua enemmän kuin oma poika. tämä uuden lapsen syntymä on saanut asiat näyttäytymään taas aivan toisessa valossa,
joten aion pitää kyllä kiinni perheestäni ja olla retkahtelematta enää, ettei pikku poikieni tarvitse kasvaa ilman isää…

nii, mitäs sitä ite jauhaan. antaa toisten keskustella. voi sit lukee, että mitä muut ajattelee, kun aihe kumminkin kiinnostaa

Whop! Itte olen kait jo aikuinen? No sanotaan, että kaveri piirissäni ainakin omanikäisillä on 1-2lasta (kuin myös itsellä)
Eli olen itse juuri täyttänyt 23vuotta ja minulla on maailman ihanimmat tyttäret, ikää 2 ½ vuotta ja toisen ikä 8kk, sellaiset vuosi ja yhdeksän kuukautta ikäeroa.
Ja sitten dexmex-cowboyn kirjoitukseen, henk. koht. voisin sanoa, ettei lapsia voi aina pelkästään tehdä silloin kun talous on kunnossa, oli mullakin pörssi pari vuotta sitten kunnossa ja nyt ollaan selkäpaskana ja sairaspäivärahoilla, eli ei paljon juhlita. No, mutta suuresta alkoholin käytöstä olen päässyt irti ennen lapsiani, ja esikoisen syntymän jälkeen tuli jonkun verran otettua, välillä vähän liikaakin, mutta lapseni on aina ollut isovanhemmilla hoidossa eikä ole koskaan nähnyt minua juopuneena, ja aineita en käytä. tai miten nuo aineet nyt sitten ottaakaan, suuret on lääkitysannokset mutten niitä viihteilyyn käytä. Suurin masennus tulee yleensä esikoisen jälkeen kun esikoinen on täyttänyt vuoden ± toleranssilla (puhun nyt siis miehistä), ja näin pääsi itsellekin käymään, vajosin kokoajan syvemmälle ja syvemmälle, sisko kuoli, isovanhemmat molempien vanhempien puolelta kuoli, ystäviä, tuttuja yms. padoin tunteitani töihin ja viinaan, itsemurhayritys oli tossa noin lapseni ollessa reilut vuosi ja 4kk bout. lääkitys vaihtui masennus jatkui, lääkitykset sain lopetettua melkein kaiken ja naps selkä meni MUTTA tavallaan onneksi! koska jouduin lopettamaan masennuslääkkeet vahvojen kipulääkkeiden takia ja nyt olen mieleltäni aivan eri ihminen kuin viimeiset 3-4vuotta! nautin lasteni kanssa olosta aivan älyttömästi nykyään ja virtaa riittää heidän kanssa oloon selän sallimissa rajoissa.
Rahatilanteesta vielä sen verran, että paljon on täytynyt myydä tavaraa mutta on vielä jotain jäljelläkin,

• Omakotitalo 120neliötä 2 kerrosta, parveke, kuisti, ja sitten vielä alakerta mihin pääsee ulkokautta (2 huonetta, periaatteessa kolmaskerros, ei laskettu neliöihin) toisesta olen tekemässä viinikellaria ja toinen toimii varastona, pihalla autotalli, tallissa ajettava ruohonleikkuri (tontti 5600neliötä nurmikkoa :confused: :smiley: ), 1000cc V2 kyykkypyörä, crossipyörä 250cc, volvo v40 2.0Turbo. yläkerran lattiasta kattoon kokonaan uusinut omanmaun mukaan, samaten suihkuhuoneen ja saunan, ainoat mitkä on vaiheessa on vielä vessa ja yläkerran terassista lisähuoneen teko… leikkimökki ja hiekkalaatikko tietenkin :smiley: ainoa mikä puuttuu perus suomalaisesta “unelmasta” eli 2 lasta, omakotitalo,farmari volvo, koira ja perunamaa. No nuo kaksi jälkimmäistä, koiraa ei voi ottaa kun vaimo on allerginen ja astmaatikko → korvattu kuristaja käärmeellä :laughing: ja perunamaata en ole jaksanut vielä tehdä, bout 15-20neliön kukkamaan tosin tein kesällä vaimolle valmiiksi, että saa tulevana keväänä istuttaa kukat.
    Tosin aivan turhaa roipetta on vieläkin mitä täytyisi myydä jos sairasloma pitkittyy, eli olis fullHD töllö 37" 3viikkoa vanha, ps3,ps2,Wii, pari kotiteatteri pakettia, crossikamppeita, 6kk vanha läppäri, pari vuotta vanha läppäri ja pöytäkone, kyllä näitä riittää. Pistän tänne ilmoitusta aina kun fyffe alkaa loppumaan niin halvalla lähtee :laughing: :laughing:
    Ja itsepointtiin vielä ku meni taas nii pitkälti oftopic eli Lapsia ei hankita, niitä saadaan. ja lapsen saaminen on MAAILMAN PARAS TUNNE! mitä ei voita mikään päihde
    Täytyykin tästä mennä kattomaan onko nuo kakarat taas potkineet tapansa mukaan peitot pois päältänsä :laughing: :sunglasses:

Ja kysehän oli aivan muusta kuin siitä, että "haluaisin " lapsen.

Olen järkevä aikuinen, enkä mikään nisti (enkä edes lähelle, enää). Kyse oli alunperin siitä, että silloisen tyttöystäväni kaveripiirissä liikkuu/liikkui sellaista porukkaa mikä ei minusta pienelle lapselle vain sopinut. :smiling_imp: Nainen jatkoi touhujaan vaikka vannoi, että on lopettanut. No ei tullut yhteistä lasta, traagista sinänsä. Parempi lapselle näin…

Kaikille jotka tulivat ketjuun kirjoittelemaan omia kuvitelmiaan siitä, että suurinpiirtein olen vauvakuumeessa ja luen jotain vauva-lehtiä ja etsin täältä sopivaa naista, johon laskea kutuni niin herätkää, kyse ei ollut siitä. Aihe (siis exäni taparikolliset nistikaverit) ovat aihe, josta on mukavampi jutella täällä. Mitähän luulette, että minulle olisi esim. neuvolassa sanottu? :open_mouth: Asiat kun menivät näin, niin ei tarvitse tätäkään miettiä reaalitasolla…

Mutta miten ihmeessä noinkin moni kykeni kommentoimaan asiantuntevasti viestiäni pelkän otsikon perusteella, kun varsinaisen tekstin olin jo poistanut? :mrgreen: Pelottavan hyviä meedioita täällä… Huumeet antaa kykyi… :mrgreen:

No kuules Juuso, kaikkihan sitä nyt ensimmäisenä olettaa, että topicin alottaja tässä harkitsee nyt lapsen hankkimista. Kun et kerran mitään muuta sitten kirjoittanut. Että elä sinä sielä nyt ala… Kun ite alotit.