Lakan annostelu

Koetan kehitellä jotain vaihtoehtoja bentsoille, jotka hallitsee elämää aika perkeleellisesti. Kratom antaa vain pienen helpotuksen.

Mutta mutta… Nyt tuli tilattua ns. lakkaa. Miten sitä annostellaan, ettei tule övereitä? Ihan käytännön esimerkeistä olisin kiitollinen. Tuskin mitään huikkaa noin vahvasta stuffista on terveellistä ottaa…

No kannattaa varmaan normiruiskulla annostella tai jollain vastaavalla, jossa saa millit siis tarkasti katottua. Jos ei ole kunnolla varmuutta, millasta on, tai tiedä millasia settejä siitä on muut ottanu, niin varmaan joku 1-1,5 ml, max. 2 eka kannattaa ottaa. Ja sitten joskus tunnin päästä lisää, jos siltä tuntuu, mutta varovasti. Ainakin olen itse tavannut sellasta lakkaa, jossa tuo 1,5ml on ihan hyvä alotusannos. Niin oon kuullu siis…

Selvä. Thanks LoisLane :slight_smile:

1-2ml on tavallisin annos. Annostelu on järkevintä tehdä ruiskulla, joka mittaa 0,1ml tarkkuudella. Boostailuun kannattaa monien mielestä käyttää aloitusannosta puolet pienempää annosta, mutta se on yksilöllinen asia ja riippuu muun muassa annosten nauttimisen välisestä ajasta.

Olethan sitten varovainen. Hyvän olon ja övereiden välinen raja on hiuksenhieno, ja henkikultakin voi lähteä suhteellisen helposti verrattuna muihin yleisiin päihteisiin, varsinkin jos kombottelee alkoholin, bentsojen tai jarrujen kanssa.

Kiitos Happohuppu. Hyvä tietää että on tarkkaa puuhaa. Mikä olis tällaiselle vahvan bentsotolen omaavalle sellainen annostus, joka ei näkyisi pahemmin ulospäin, mutta pitäis reflat poissa eli työkykyisenä?

Tota ei voi tarkkaan etukäteen tietää, suht ihmiskohtaista katsos. :slight_smile: Kannattaa testaa ennen kuin pitäsi olla työkykyisenä, että minkälainen annostus toimii, veikkaisin 1-1,5.

Toi GBL on sitten aika ikävää myrkkyä mm. suun limakalvoille, eli kun olet ruiskulla sen tarkan annostuksen mitannut niin ruiskauta se vaikka lasiin johon hieman tuoremehua sekaan, tasoittaa hyvin pH:ta ja makukaan ei ole niin järkyttävä.

todellakin, ei kannata suoriltaan ruiskuttaa suuhun GBL. pläh, suosittelisin muutenkin et vaan suosiolla taiot siitä GHB:ta. Sen taikominen ei ole hankalaa ja varmasti terveellisempää.

Näin sivuhuomautuksena vain, että kannattaa muistaa juoda tuon GHB:n (nimenomaan siis gamman) kanssa reilusti vettä, varsinkin jos käyttää kyseistä ainetta suuria määriä. Kyseessähän on nimittäin suola (Na-GHB) joka kuivattaa elimistöä, ja saattaa olla haitallinen munuaisille jos ei pidä huolta tuosta nestetankkauksesta.

joudut ottamaan sitä niin usein ja olemaan niin tarkka annostelun kanssa, että ei mitenkään ole vaihtoehto bentsoille.

mene lääkärille keskustelemaan olisiko bentsoriippuvuuden alasajaan mahdollisuuksia.

Varsinkin opiodien kanssa suosittelen olemaan varovainen. Itselläni vaikka olen edellisenä päivänä ottanut Subutexia niin seuraavana päivänä pudotus saattaa tullo jo 1.5ml:stä. Normaalisti lähden liikkeelle kahdella ja puolella.

2ml/1.5h on itel yleensä annostelu, jos oon taukoo pitäny nii 1.5ml alkaen otan, hyvin toimii. Töissä vetämisen voit unohtaa ennenku oot vetäny sitä hetken aikaa, aluks siit menee aivan selvästi sekasi. Ja päivittäiskäyttöön muutenki vähä huono ko josai vaihees tulee aikas vittumaiset reflat, voi sitä muutaman kerran viikos vetää koko päivän kuha pitää sit taukoja ja vaik niitä bentsoja sitte viikon-pari taas. Ja ehdottomasti sekotettava johonki ettei suu pala, ite laitan 30ml yskänlääkemittaan ja perään mehua, juon ja otan viel huikan mehua sen perään.

1,5-2ml on ollu alotusannos itellä. Sitte buustit on ollu 1-1,5ml. Kannattaa kattoo tolet varovasti tai muuten tipahdat sata varmasti.

Jälleen kerran toki yksilöllistä, mutta joissakin tilanteissa kyllä pystyy töissä vetämään. Itse olin jokusen kerran kirjastossa (sivarissa) lakoissa. Tosin kun vähänkin enemmän alko vaikuttamaan, niin alkoi kyllä panikoimaan tuleeko asiakkaita ja jos tuli niin välttelin kaikin mahdollisin keinoin. Sillä tavalla sekaisin en mene (paitsi joskus harvoin), ettenkö pystyisi olemaan asiallinen. Hymy on vaan korvissa.

Ei kuitenkaan mielestäni ollenkaan mitään työskentelytavaraa, pistää soseeseen ja rupeaa nuokuttamaan/väsyttämään.

Ite pystyn kyl olee töis gammois iha hyvi. Työpäivät o mukavia eikä vituta :wink: ja itellä keskittymiskyky ei herpaannu.

[poistettu haittojen vähättelyä - toimitus]

Kyllä se on, varsinkin jos ei ole tottunut.

Gamma ja lakka ovat muutenkin omituisesti käyttäytyviä aineita. Eräät kaverit ottivat aina essoissa tietyn määrän lakkaa, ja hauskaa oli. Kerran kuitenkin päättivät ottaa lakkaa ihan sellaisenaan, ilman muita substansseja, ja ottivat tismalleen saman annoksen kuin essoissakin, ja överit tuli :open_mouth:

Pirikyllästettyjä essoja. Kait se piri on silleen hyvä aine pitämään elimistö kondiksessa, vaikka sinne mitä myrkkyjä tungettas. :sunglasses:

Jaa-a, enpä menisi vannomaan että tuo on syy. Löytyisiköhän keneltäkään asiasta enemmän kokemusta?