Lähin muijafrendin kanssa juhlimaan syntäretä....

Jep lähettiin viroon juhlimaan mun synttäreitä viroon. Tultiin ma ja meillä oli sellanen 6h dormi jossa ei tietenkään mitää rauhaa. Tosin ensiäisenä yönä siellä ei ollut ketään muuta joten saatiin halvalla iso huone.

Toisena päivänä oltiin hommattu savut ja löydetty siitä meidän hostellin vierestä ihan helvetin rento baari. (kunpikaan ei juonut tai käyttänyt muuta kuin pilveä). Sitten mentiin nostamaan rahaa ja selvin päibn 10aikaan illasta annan ryöstää meidä. Oon muutaman kerran tullut ryöstön kohteeksi joten osasin ottaa selvää oliko ketään sillä hetkellä tai sillä kun menin itse nostamaan. Nosti 400€( kaikki rahat koska korttini menisi vanhaksi seuraavana päivänä). Ekä 3-5sec siitä kun nostin rahat oli puukko kaulla.

Siinä oli muutama muukin kun yksi pitki puukkoa mun kaulalla toiset teki selvää muijafrendistä. Lopputulos oli muutama musetilma (sekä hajonneet lasit) mulla oli kallis puheli+ kuulokkeet. rahaa meni yhteenäs vähän päälle 500€ multa. Muijalta meni vielä helvetisti muuhunkin kuin 350€ rahaan. Siltä meni pelkkänä puhelimenayli 600.€ Muia ei vittuakaan kiinnosta raha. Nyt kävin vähän paskempi stäkä mutta mittä vittua siitä (alkaa elämään siinä tai pääsemään ylös).

Muijafrendi vaikutti aluksi olevan ihan ok mutta olishan mun pitnyt näöhdä että se on shokisssa.

Mentiin hostelliin ja muija itki ja nauro välillä. Aamulla oli kuitenkin sen verran tajuissaan että oli hoitomyönteinen. Soitin ambulassin ja muutaman päivän joutu olemaan tallinnan palveltavana. Mitä sä olet vetänyt? et vedä mutta silti sulla on sulla on monta sataa rahaa).

Paskinta oli kun joutu jättämään muijan tonne mutta ei siinä nähnyt muiteamahdollisuutta. Muija pääsi suomeen 5päivää sairaalaan joutumisen jälkeen.

Tyttöydtäväni on landelta eikä tuttunut tollaseen väkivältään.

Mua kaveri yritettiin ampua Tai kädestä läpi). Pariisissa ja siinä kaupungissa ehkä 2-3 kolme muuta ryöstöyritystä puukoin. Joten joko mä en osaa ottaa sitten tarpeeksi vakavasti. Tosi ensimmäisenä yön jälkeen kun oli tullut suomeen väänsin jointin ja mietin pitäskö mun murehtia mitä tapahtu?. En ollut nauranut sen ryöstön jälkeen niin makeasti.

Mitä tapahtu?. asiat meni pieleen. Oliko mun syy? ei ollut en olisi voinut ollaa tarkkaavampi?. Silloin aurinko paistoi ensimmäistä kertaa moneen päivään. Ainoa asia jotan lähti jotan en saa takasin on raha ja sekin vaan 1500€ jonka olisin luultavasti käyttänyt.

Mä saatana olin siellä ilman metadonia Oon korvaushoidossa 7 päivää ja jouduin juosta samojen ryssänistejen kanssa fentistä. Tossa kaupungissä helvetin iso ongelma. Fentanyyli on hapaa kuin … ja 20€-25€-30€ foliolla pysyin terveenä 12h. Vittu mitkä olot kun iskeen muutaman päivän metidreflat ei fentanyyli.

Olisin päässyt sieltä 2päivässä mutta jalusin jäädä sinne vetämään fentanyylia. Kaikki meni oko kunnes putosin fentanyytlistä överin. paikalle soitettiin ambulassa mutta ei antanut eheds lanoksonia. Oli ollut vessassa jonkiun tunni joten olin käynyt tosi lähellä kuolemaa.

Sama juttu. Mäb tiedän kuinka vetää fentanyylia turvallisesti. No tulikin vähän vahvepsi erä ja meinasin kuolla puoleen siitä mitä injektoin. Oloiltaan parempaa kuin heroniin mutta ei vittu minkälaiseski rotaksi se tekee.

Vittu ollaa

mitä

vaa

Eli mitä tarkoitat?

Ryöstöä? vai fentanyylin vetämistä?

Hei jos oot kohossa niin sä olisit vaan käyny lenkkeilemässä ettei tule kylmä.

Oon doupannu 12-vuotiaasta ja kirjautunut tänne sivustolle 2003. Lue vanhoja juttuja jos kiinnosdtaa

Aika nössö oot jos vaan 12-vuotiaasta oot narkannu. Ite eskarissa säädin ekat subut ja vittu sillä tiellä ollaa!

Ps. Ite oisin hakannu ne vitun ryöstäjät :smiling_imp:

Ehä mää mitä, ku tuli vaa nii viba tost kertomuksest, et yhteiskunnas perusasiat vaa olis kunnos, nii ei monel asial olis paljoo merkityst, mikä monel melkei täyttää elämän.

Mitkä ovat ne yhteiskunnalliset perusasiat, jotka kuntoon laittamalla loppuisivat esim. mainitut ryöstöt ja fentanyylin vetämiset?

Eiväthän ne kokonaan loppuisi, esim. douppaus, mutta vaikutukset, etenkin ryöstöjen olisivat vähemmän harmilliset. Ihmiskunta toimisi enemmän yhtenä, eikä perusasioista tarvitsisi kilpailla, varata itselle pahan päivän varalle ja panostaa suojautumiseen. Kuvittele, miten muurahaiset alkaisivat jokainen rakentaa omaa pesää. Ihmiskunnalle on käynyt näin.

^En nyt tiedä puhummeko Suomesta vai Eestistä, jossa tuo resukan tapaus sattui. Sinällään samantekevää, koska kummassakaan maassa ei perusasioista tarvitse kilpailla. Suomessa ei tarvitse kuin pyytää, ja yksilölle tarjotaan vastikkeetta asuminen, ruoka, juoma ja vaatteet. Koko elämä ilmaiseksi, missä se kilpailu siis on? Tuo ajatus internationalistisesta kommunismista on varmasti suorastaan sydäntä lämmittävä, mutta resurssit tässä maailmassa ovat valitettavan rajalliset. Kuinka monta euroa kuukaudessa Pasuuna olisi valmis luovuttamaan toisella puolella maailmaa omaa pesäänsä rakentavalle lajitoverille?

Silti Suomessakin on kodittomia vaikka kuinka. Mainitsemiasi asioita myös katsotaan vain varalle ja ovat myös sen mukaan tässä kilpailuyhteikunnassa heille, ketkä esim. eivät pidä tällaisesta, itseisarvoisesta talouden kasvattamisesta, turhan tilpehöörin tuottamisesta, luonnon laiminlyömisestä ja palkkaorjuudesta. Kyllä planeetan resurssit rittävät kaikkeen tarpeelliseen kaikille ja ylikin. On vain kysymys yhteiskunnan rakenteesta. Erotetaanko kaikki, esim. ruoantuotanto tehotuotannoksi jne. Näin tätä ei ole saatu toimimaan. Tuotokset eivät kierrä oikein, koska kukaan ei hallitse tarpeeksi suurta kuvaa, vaan moni ajattelee vain omaa etua.

Jos asiat olisivat sellaisessa järjestyksessä, kuin kuuluisi, haitallista jätettä ei syntyisi lainkaan. Ruokaa kasvaisi ja laiduntaisi kaikkialla. Luonnon vedet olisivat puhtaat ja lämpimiä asuin- ja oleskelutiloja olisi kaikkialla. Miten perseilijöitä katsottaisiin? Kuka kehtaisi tai jasaisi elää kiertolaisena jatkuvasti ilman omaa työpanosta? Jos et usko, että yhteiskunta toimisi näin, et ilmeisesti itse jostain syystä soveltuisi tällaiseen.

Lisäystä:
Nyt osa ihmisiä on suuntautunut edelläkuvatunlaisempaan elämään mm. perustelemalla kommuuneja. Valtamedia on kuitenkin vanhassa järjestyksessä hyväosaisten hallinnassa. Kestää aikaa ennen kuin nämä yhdistyvät, jos yhdistyvät. Itse näen räikeän eron. Näkemyskysmyshän se silti vain on. Harva lähipiirissäni näkee, kuten minä. Olen kai itsekin ollut kusipää. Nyt tunnen oloni täällä suht ahtaaksi. Ei ole tapeeksi suhteita, eikä rohkeutta lähteä. Pikkuparannuksia on silti näköpiirissä, jos ei onnettomuuksia käy.

Suomalaiset kodittomat ovat kodittomia omasta tahdostaan, kuten epäsuorasti itsekin toteat. On täysin oikein, että yksilö, joka on haluton tekemään omaa osaansa elää äärimmäisessä kurjuudessa. Hämmentävin asia suomalaisissa pummeissa on juurikin tuo oletus, että yhteiskunta on heille jotain velkaa. Miksi sinä Pasuuna et käännä selkääsi yhteiskunnalle? Miksi et ala elämään itsenäisenä irti systeemin sortavista rakenteista? Koska et pysty. Näistä vaahtoavat juurikin yhteiskunnan sekä fyysisesti että henkisesti heikoin aines, joka ei pärjäisi itsenäisesti kuukauttakaan. Tervemenoa, tuskin kukaan jää kaipaamaan.

Varmasti pystyt avaamaan tuota utopiaasi? Jos pystyt esittelemään maailmalle tuollaisen yhteiskuntajärjestyksen, olet pohjattoman rikas ja vaikutusvaltainen henkilö.

Miksi aistin vihaa postauksestasi? Onko työ- tai jotain muuta stressiä, mikä vie parhaimman teräsi? En usko kodittomien olevan sitä omasta tahdostaan, etenkään maassa, jossa on kylmät talvet. En tahdo tehdä omaa osaani tuhotakseni tätä planeettaa ja pitääkseni yllä orjuuttavaa systeemiä, joka palvelee itseään, ei alkuperäistä tarkoitustaan. Tahdon tehdä osani hyvinvointia ylläpitävien asioiden puolesta, mutta nyky-yhteiskunnassa se on usein vaikeaa. Miksi minä tahtoisin elää eristyksissä? Tahtoisin elää kaltaisteni parissa. Estoistani mainitsin aiemmin. En myöskään ole täysin menettänyt toivoani täällä, missä nyt elän ja tottakai teen sen, mikä minulle sopii myös täällä muiden hyväksi, kunhan siitä ei koidu pahaa.

Miksi sinulla on tuollaisia vääristyneitä käsityksiä lajitovereista? Etkö tiedä sellaisten ajatusten pitävän itsesi heikkona ja sidottuna. Olet kertonut menneisyyden ongelmistasi, mutta myös muistelen lukeeni joistain perinnöistä papalta. Mutta myös henkisistä, kristuksellisista arvoistasi. Miten saat ne sopimaan yhteen halventavien mielipiteidesi kanssa? Teetkö absoluuttisia eroja itsesi ja joidenkin muiden välille. Olet kiireinen mies. Et varmaan ole ehtinyt ajatella loppuun elämän syvimpiä kysymyksiä, jolloin et myöskään olisi vielä vakuuttanut loogista mieltäsi ykseydestä. Vai pidätkö sinä vain sotimisesta? Sehän ei tee hyvää yhteiselle hyvinvoinnille, ellei elä lajinkehityksessä reippaasti jäljessä kirkkaimmasta kärjestä. Keinoista piittaamattomuutesi kyllä muistan.

Utopiastani, minulla on visio ja paljon ideoita, mutta miten niitä olisi parasta alkaa toteuttamaan, sitä en tiedä, koska en voi toteuttaa niitä yksin.

HEIN, JÄIN KODITRTOMAKSI ASUNNOSTAM JONKA VUOKRANANTAJA PÄÄTTI MYYDÄ. mISSÄ VITUSS OMA VIKA ON. oLIN KAKSI VUOTTA ASUNNOTON (ELÄMÄNI 2 HIRVAITA VUIOTTA. öITÄ HIETANIEMEN PALVELUKESKUKSESSA). NIIN ASUIN KYSEISESSÄ ASUNNOSSA 6VUOTTA ILAMAN VAROTUSKSIA oMA VIKA? :unamused:

sUN PIKKU-EINSTAIN VOIS LAITTAA SINNE YÖDEKSI YKSI JA HUUTAISIT APUTA KUN ISOT POJAT HAKKAA). rUNKKU :laughing:

mÄ LOPETIN TROLLIEN RUOKKIMISEN TÄÄLLÄ PLINKISSÄ 2001 JA EN TEE SITÄ JATKIOSSAKAAN. eI MUTTA MUUTA SANOTTAVAAN OLE KUIN JOS ET OLE TROLLI VAAN SAIRAS IHMINEN MUTTA JOS EN TAPA ITTSEN. MIETIN MONIKO JÄISI OIKEASTI KAIPAAMAAN :smiling_imp:

Selän kääntäminen ja jääminen yhteiskunnan synkykypiksi on oiva vaihtoehto. Saan sossusta 485€ kk maksaa vyuokran jos sattuu kämpän olemistamaan. Päivät menevä mukavasti ruokanonoissa odottasmassa 1-3h että saa leipää, ja paketin halvinta uunilenkkiä. 15% lihaa ja 35%lihaan verrattavia aineksia. Mutta eieihän kyllä elimien syonti (tai lähinnä sian nahan ja lehmän sydämen)

Sitten kun oot rahaton niin oot oikeasti rahaton. Itse en kehdannut soittaa sukulaisille joten kun olin ilman mitään. tai päällä olevat vaatteet:. kannattaa oikeasti miettiä mitä vittua laukoo. siis tää ei sulle vaan "pohjattoman nuivalle).

Selän kääntäminen ja jääminen yhteiskunnan synkykypiksi on oiva vaihtoehto. Saan sossusta 485€ kk maksaa vyuokran jos sattuu kämpän olemistamaan. Päivät menevä mukavasti ruokanonoissa odottasmassa 1-3h että saa leipää, ja paketin halvinta uunilenkkiä. 15% lihaa ja 35%lihaan verrattavia aineksia. Mutta eieihän kyllä elimien syonti (tai lähinnä sian nahan ja lehmän sydämen)

Sitten kun oot rahaton niin oot oikeasti rahaton. Itse en kehdannut soittaa sukulaisille joten kun olin ilman mitään. tai päällä olevat vaatteet:. kannattaa oikeasti miettiä mitä vittua laukoo. siis tää ei sulle vaan "pohjattoman nuivalle).

Viha lienee liian voimakas sana. Toki tunnen hienoista ärtymystä kaltaisiasi haihattelijoita kohtaan, jotka tuhlaavat omaa ainutkertaista elämäänsä sekä yhteiskunnan resursseja. Suomalainen sosiaaliturva perustuu siihen, että jokaisella on oikeus asuntoon. Suomessa on valtavat määrät tyhjiä asuinkiinteistöjä, tosin ne eivät sijaitse Helsingissä, Turussa tai Tampereella. Jos henkilö on mieluummin koditon Helsingissä, kuin asuu mukavasti esim. Sodankylässä on se täysin hänen oma valintansa. Jos samainen henkilö ei maksa vuokraansa ja saa toistuvasti häädön yhteiskunnan järjestämistä asunnoista, on ongelma vain ja ainoastaan hänen. Jos sama henkilö ei pysty elämään kerrostalossa kerrostalon sääntöjen mukaan ja saa häädön, on ongelma jälleen vain ja ainoastaan hänen. Tuollaisiahan suuri osa kodittomista on, henkilöitä jotka eivät kykene elämään ihmisiksi, ihmisille tarkoitetuissa asumuksissa.

Pasuuna hyvä, tässä ei ollut kyse minusta henkilönä. Vaan siitä, että esitit väitteen ideaalista yhteiskuntajärjestyksestä. Yhteiskuntajärjestyksestä, joka ilmeisesti perustuu resurssien taikomiseen. Mikä konkreettista et kuitenkaan pysty kertomaan. Kapitalismi on vapautta toteuttaa itseään lakien puitteissa. Se ei sinulle kuitenkaan kelpaa, koska haluat orjuuttaa ahkerat ja osaavat palvelemaan laiskoja ja osaamattomia.

hs.fi/kaupunki/a1379303524994 Tossa jutussa on lähinnä totta että sain kämpän. Opiskelen muuten kultasepäksi
hs.fi/kaupunki/a1379303524994

Miksi pitäisi miettiä mitä laukoo? Ota vastuu elämästäsi, kasva aikuiseksi ja ryhdy elättämään itse itseäsi. Ei tarvitse odottaa missään halvinta uunilenkkiä. Tuo on täysin oma valintasi, sinulla on ollut täsmälleen samat mahdollisuudet, kuin kaikilla muillakin. Jos mikään rakentava eikiinnosta, niin ymmärrä edes olla kiitollinen järjestelmälle, joka sinut pitää hengissä.

Mitäs ne pippuparrannukset sun näköpiirissä on? Hakkaan maahanmuuttaja? haluan oikeasti tietää Pikkuparannutksia mitä ne pikku parannukset ovat. Toivottavasti tuut joskun mun liikkeeseen. :mrgreen: