lahest miestä vierelle??

teen nyt sitten uuden topicin…

eli lahesta miestä vierelle, ehkäpä jo tänään?? :unamused:

Nimimerkkikin sen jo sanoo :laughing:

jos oisin sinkku nii ois voinu natsaakkin :smiley:

parempi myöhään kun ei milloinkaan, vieläkö miestä täältä lahdesta kaipailet? nyt saattais natsaa :wink:

Öh :unamused: ootkohan ihan oikealla palstalla :smiley:

Tietty kun huumeet tulee kaupan päälle :wink: . Tietenkin jos itse tahtoisin muuttaa Hollantiin, ottaisin yhteyttä paikalliseen seuranhaku-palstalle. Kukaan ei ole keksinyt päihdeongelmaisten sh-foorumia joten täältä on seura haettava jos tahtoo myös kontakteja :smiley:

toivottovasti onnistut miehenhaussa vainotar, nimimerkkiä voi kyllä kannattaa
vähän pehmentää,jos sellaista herkempää haluat??
-tuo oli ihan vilpitön toivotus ja oikeasti en tiedä tuosta nimimerkistäkään,ihan
hyvä se on
(poistin muuten tuon lainauksen,oli vastoin kosmoksen lakia)
-no tietenkään kukaan ei enää näe sitä poistamaani lainausta ja nyt olen
ihan vaikean pulman edessä pitäisikö se poistamani lainaus laittaa uudestaan
näkyviin, jolloin näkyisi mitä poistin, vaan sitähän en tietenkään voi lakia
rikkomatta suinkaan ollenkaan tehdä…meni vähän vaikeaksi

Melkohan turha topicci tämä on ja pysyikin melko kauan ei-aktiivisena. Ja juu ei vainotar oikein iskevä nikki ole :laughing:

Eikös päihdeongelmaisetkin voi käyttää samoja palstoja kuin kaikki muutkin päävikaiset (lue: ns. normaaliväestö) :unamused:

Meinasitko kirjoittaa ilmoitukseen että

“haetaan Lahdesta päihde-ongelmaista miestä. Olen itsekin käyttäjä ja toivon että pidät sekä nopeasta että hitaasta menosta. Kontaktit tulevat tarpeeseen. Ei ole väliä jos olet väkivaltainen; pääasia ovat päihteet ja se että omistat toimivan kullin”; vai kuinka asian muotoilet ns. normi-foorumilla? Kyllä se vähintäänkin omituista on, jos etsitään päihderiippuvaista… :unamused: :open_mouth:

^ juu kuulostaa melko hyvältä seuranhakuilmoitukselta :laughing: :laughing: :sunglasses:

Eipä ne kaikki narsisti- tms kuspiät ilmoita et kuka haluis helvetin elämäänsä.

No kai niissä ihmisissä on jotain hyvääkin, eikä pelkkää pahaa?! Jopa narsisteissa on varmasti hyviäkin piirteitä, joskin aika vähän? Kukaan ihminen ei ainakaan mun mielestä oo täysin paha, eikä minkään parisuhteen tai muun ihmissuhteen ongelmat oo vain yhden ihmisen syytä. Eiköhän kaikissa ihmisissä oo niitä huonoja ominaisuuksia, joten ei kenelläkään oo mun mielestä oikeutta nostaa itseään muiden yläpuolelle. Ulospäin normaalilta vaikuttava ihminen voi toisesta olla hankala kusipää, vaikkei mitään persoonallisuushäiriötä tai päihderiippuvuutta oliskaan!! Jostain syystä ns. tavikset pitävät itseään päihteitä väärinkäyttäviä ihmisiä parempina, vaikken mä ainakaan näe siihen mitään syytä.

Päihteitä käyttäviä on moneen junaan satunnaisesta alkoholin käyttäjästä, rappiosekakäyttäjään ja kaikkea noiden väliltä. Ei kaikki laittomia aineita käyttävät oo ongelmakäyttäjiä, esim. on monia satunnaisesti kannabista käyttäviä, jotka hyvin hoitavat asiansa. Ja on myös niitä, jotka käyttävät PKV-lääkkeitä lääkärin ohjeen vastaisesti. Esim. jo se, jos ottaa yhden diapamin päivässä enemmän kuin lääkäri on reseptiin kirjoittanut, on väärinkäyttöä. Vaikka ottais vaan yhden kerran sen ylimääräisen diapamin, on sekin väärinkäyttöä. Näin ollen hyvin monet suomalaiset on joskus väärinkäyttäneet jotain lääkettä. Kuinka moni näistä ihmisistä sitä mainostaa?

Eiköhän kaikki deitti-ilmoituksia tekevät korosta ilmoituksissaan parhaita puoliaan ja jätä mainitsematta tai vähättelevät huonoja puoliaan. Näin ollen olis vaikea kuvitella kenenkään laittavan deitti-ilmoitukseen väärinkäyttävänsä päihteitä, ellei sit vain etsi uusia päihdekontakteja. Toi malibun ilmoitus oli aika pop :smiley:

Ihan kaikella rakkaudella, mutta läheisriippuvainen löytää narsistin vierelleen silmänräpäyksessä, ja sen jälkeen päätyykin helvettiin maan päällä. Narsistin hyvä puoli on satujen kerronnan onnistuneisuus. Vika on AINA toisessa, vaikkei olisi paikallakaan.

Eli ei, narsistin hyväpuoli on missio impossible.

ja ock nej

^ hei foottis, ostin Ruottista sellasia sipsejä, että ne oli toiselta puolelta poimutettuja ja toiselta sileitä. Mitäs sanot siitä? Mä olin ihan että häh, miten voi olla.

^^

Mun pointti oli kuitenkin että kyllä ne narkkareita hakevien ilmoitukset mun puolesta voi tänne laittaa… Ellei ole sitten tsänssei löytää ketään tutuntuttua tms. Sitä yhtä ilmoitusta itse vittuilin sen takia, että hakijalla ei ollut mitään vaatimuksia eikä hän itse ollut missään hyvä tai minkäänarvoinen… Mielestäni sellainen on huono deitti-ilmoitus… :unamused: :open_mouth:

Eri asia uskaltaako kukaan vastata. Itse hakisin ensin frendejä; voi olla että joku olis kiinnostava. Jos siis tarvisi etsiä ketään… Frendejä ei ole koskaan liikaa jos heille vain riittää, että näkee harvemmin… Eihän sitä koskaan voi tietää vaikka joskus joutuisikin; toisaalta mä en tahdo enää päihdeongelmaista… Ei mun nykyinenkään ole. Kyse ei ole siitä että pitäisin ketään parempana tai huonompana, koska sillä ei ole kuten Nasaalisti taisi sanoa, mitään väliä onko joku narkomaani vai ei ihmisen luonteeseen verrattuna… Mulla oli muutama sellainen frendi joita oli hemmetin vaikea jättää… Heidän kanssa pystyi puhumaan mistä vain ja he vastasivat, ymmärsivät yms yms. Olihan heidät pakko unohtaa ja jättää moikkaustutuiksi, kun rännäsivät mun nenän edessä ja saattoivat mm. tulla avaamaan oven vermet kädessä & pireissään yms yms…

Tiedän vain omasta kokemuksesta että jos on itse lopettamassa ja toinen tahtoo vetää; mä ja mun/meidän tarpeet & tavoitteet ovat silloin kakkossijalla… Pätee riippuvuuteen kuin riippuvuuteen tosin…

haetaan rentoa, kaunista, hyväntuulista naista kriteereinä on: pikku riippuvuus ei haittaa kuhan ei oo rapa-nisti, kroppa ois hyvä olla sopusuhtainen eli normi ruumiin rakenne pari kiloo sinne tänne ei haittaa, eikä saa olla dominoiva luonne ne saa mut raivostumaan koska yrittää määräillä mua, suhteessa kumpikin päättää yhdessä. plussaa ois punaiset hiukset, tatuoinnit, lävistykset( myös jos ei polta pilveä mulle jää enemmän :laughing: vitsi vitsi). vastassa ois juuri eronnut 178cm noin 65kg rento hemmo niin ja ikää oli 27v päihde ongelmaa ei ole mutta päihteet maistuu, en hae mitään vakavaa suhdetta heti vaan haluan aikaa toipua mutta olisi kiva tapailla jotakin kaunista neitoa niin ei tarvitse aloittaa alusta aloittaa kun hakuaa taas seurustella(minä ja mun muna tapaillaan vain yhtä kerrallaan joten pidä kiirettä :wink: ).

Kiitos d-c, tuli railakkaat aamunaurut, ja kahvit lensi läppärille :smiley: Lisää ilmoitukseesi huumorintaju, joudut koville jonkun tiukkapipon kanssa :laughing: