Läheisriippuvuus ja oma juominen

Rakastuin sitten alkoholistiin, en tiennyt millaista elämäni tulisi olemaan ja sairastuin siinä sitten läheisriippuvuuteen mutta nyt omista ongelmistani ykkösasiaksi nousee oma alkoholin käyttöni, olen alkanut itsekkin juomaan ja tänään, kun hermot meni, menin ostaa itselleni 3 kaljaa ja kohta lisää. En enää tunnista itseäni, en osaa toimia järkevästi. En edes pääse miesystävästäni eroon, koska aina palaan uudestaan ja uudestaan yhteen.

Kuinka monelle alkoholistin tai päihdeongelmaisen läheiselle käy samoin, että alkaa itsekkin käyttää päihteitä :confused:

Lisäys vielä edelliseen, olen niin kadoksissa ja hukassa, en voi käsittää, että miten minusta tuli tällainen, en todellakaan…

^^
Seura tekee kaltaisekseen ,ainakin allekirjoittaneelle ja hyvin monelle kymmenelle tutulle/frendille käynyt samoin. Luulisin vähintään 75% alkavan käyttämään päihteitä,jos vielä itsellä ollut päihdeongelma aiemmin ja aloittaa styylaan ihmisen kanssa,joka esim.dokaa joka päivä,niin lähes mahdotonta vuodesta toiseen asua addiktin kanssa,jos ei mitään itse käyttäisi. Itse asunut nyt 10v saman mimmin kanssa ,ja kun parin vuoden jälkeen lopettelimme yhteisen harrastuksen,johon kuului teksiä ja deeceitä päivittäin,niin kyllä kun kauniimpi osapuoli aukaisi korkin ,(mitä ei ole vieläkään sulkenut) ,niin onhan se ollut yhtä helvettiä kuunnella kännisen hölötystä öisin vuodesta toiseen. Itselle alkanut taas maistumaan alko aivan liikaa parina viime vuonna. Muutaman vuoden pössyttelin tai vedin silloin tällöin stimuja ,pää-asiassa koksua,joita tämä neiti taas ei käytä,kuten ei polta enää hatsiakaan. Vappuna viimeksi päätin,et korkki kiinni,mutta viikon vain kesti,kun olen taas juopotellut n.15-24 annosta per päivä. Nyt taas pakko laittaa korkki kiinni ja mennä takaisin kortilliseen ansiotyöhön,sekä pakkailla jo tavaraa valmiiksi,kun muutama kuukausi sitten jo olemme hoitaneet muijan tästä asunnosta kirjoilta pois,mutta en ole voinut häntä ulos tai toisten nurkkiin laittaa,vielä kun hänellekin sattunut erittäin ikäviä tapahtumia vuoden alussa mm. läheisen ystävän itsemurha ,jota olin tietämättäni ulkona ihmettelemässä samaan aikaan,kun muija ollut siellä sisällä katsomassa ensin toista kaula kiikussa ( meni vara-avaimella n.30min kuluttua takas) ,ja sitten vielä elvytystä ,jolla saatiin pulssi ,mutta seuraavana päivänä jo todettiin aivokuolleeksi ja kuoli samana päivänä ,kun hänet koneista irroitettiin.

Mutta alkuperäiseen kysymykseen vielä palaten ,niin ainakaan omalla kohdalla päihteetön elämä ei tule natsaamaan ,jos toinen dokaa,syö benejä ,sekä vetää teksiä,niin tunnen itseni sen verran,että olen niin päihdeongelmainen,jotta turha edes kuvitella moisen onnistuvan.