En tiedä onko täällä jo aihetta tähän ja kuuluuko edes palstalle, mutta kysyisin neuvoa, että mikä auttaa lääkeyliannostukseen. Jokin muu kuin lääkehiili, sitä kun nyt ei ole saatavilla. En ole enää hengenvaarassa kun oksensin ja monta tuntia on jo ottamisesta kulunut. Olen kuitenki nyt pöhnässä ja pitäisi ruveta hommia tekemään. Auttaako kofeiini? Otin ketipinoreita, rahottavia ja reseptillä saatavia matkapahoinvointilääkkeitä. Tein tämän impulsiivisessa itsetuho meiningissä, mikä nyt kaduttaa. En todellakaan siksi, että “jee vedämpäs neurolepteja kun se on niin kivaa”. Unellahan tämä aikanaan pois menisi, mutta ei auta nyt. Ja en halua kuulla sitten mitään kommentteja “vedä pirii niin piristyt”.
Teksti ehkä sekavasti muotoiltu, kiitos lääkepöhnän. (hitto ku pitää olla tällanen persoonallisuusvajakki)
Juo nyt ainakin paljon vettä ja yritä syödä jotain kevyttä. Kofeiini saattaa auttaa, mutta varovasti sen kanssa. Voi nimittäin iskeä myös hirveät tutinat ja tykytykset. Riippuu tietysti siitä kuinka hyvin yleensä siedät kofeiinia.
Tunnetko montakin, jotka vetävät neuroleptejä, kun se on niin kivaa? Mä en ainakaan yhtään. Tai no yhden, mutta se onkin harvinaisen ääliö tapaus.
Oksentaminen on varmaan vienyt suuren osan pois lääkkeistä… Aikoinaan frendi joi järjettömän määrän tyhjään vatsaan ja vietiin putkaan… Itse olisin tahtonut hänet sairaalaan, mutta kytät sanoivat että kun on oksentanut niin vatsassa ei ole enää alkoholia tms. joka voisi myrkyttää…
Itse pyytäisin ehkä jonkun katsomaan jos nukahtaa… Kuitenkin melko pitkäkestoisia nuo leptit. Toisaalta olen kuullut tapauksesta joka nukkui 3vrk:tta… Kuset ja paskat housuissa… Ehkä tuo kertoo jo paljon, että olet yhä hereillä…
Myrkytyksen taso korreloi varmasti siihen,minkälaisia määriä oot pillereitä napannut?Ei aikuinen nyt ihan herkästi kättele kuolemaa muutamasta ketiapiinista ja bentsoista mutta jos määrät on jotain ihan tolkuttomia nii sithän tilanne on tietysti toinen…Hengityslamauksia ei terapeuttisilla annoksella todennäköisesti tule(ja täällä aika harva taitaa käyttää niitä terapeuttisia annoksia )mutta edelleenkin jos huolestuttaa,soita Myrkytystietokeskukseen ja selitä niille tarkat määrät ja lääkkeet,niin osaavat määritellä mahdollisen toksisuuden.
Itseasiassa tiedän tyypin ketä vertaa ketipinoria subuun Mutta joo, loppu hyvin, kaikki hyvin. Oli vaan tärkeä missio edessä ja v*tutti oma flippaus. Pääsin skarppiin kuntoon runsaan kofeiinin, kylmän suihkun ja propralin avulla.
kylhän bentsoja pitää syödä ihan vitusti syödä pelkiltään et henkilähtee, en sit tiiä lähteekö ketipinoreitten kans vähemmällä, ite en lähtis koittaa alle 500/10mg diapamia ranteet auki vaa se on nopea ja tehokas
Itellä oli aikonas alla +2 promillea, oxycontti 10mg ja rivatrileja söin 30kpl (2mg:itä) ihan vain vitutukseen, ei nukahtamista, pikemminkin piristyminen, bentsot ja contit siis normi aamu ja ilta lääkityksenä. eli jos tolea bentsoihin niin ei niillä kyllä henki lähde, mutta tolettomana alko + bentsot = saattaa helpostikin olla hengityslama. Muija pelästyi tuota niin lanssi pojat joskus käyttivät sairaalassa, ei edes antaneet mitään huuhtelua, tippaa tai lääkehiiltä. Vahtivat vain sairaalassa noin 4 tuntia ja päästivät takaisin kotiin.
Eli summasummarum ei ainakaan pelkillä bentsoilla luulisi henki lähtevän ellei aivan törkeä annostus ole, siis jos pelkästään niitä ottaa eikä mitään alla, varsinkin korkean toleranssin omaava.
Ranteet auki on parempi vaihtoehto, ja siihenkin pätee se hyvä muistisääntö, että muistakaa lapset ei tien yli vaan tietä pitkin, ettei pääse tyrehtymään verenvuoto.
Menee kyllä topicista täysin ohi, itse en lähtisi bentsoilla nirriä itseltäni ottamaan jos sellainen tilanne eteen tulisi, enkä kyllä varmaan valtimoitakaan lähtisi aukomaan.
Metsään vaan ja haulikolla/9mm:llä tjsp päähän ja sekin vielä varmuuden vuoksi puun oksalta naru kaulan ympärillä ja sitä ennempää soitto poliiseille, että tietävät mistä tulevat ruumiin hakemaan, ettei satu lapset/marjanpoimijat tjsp näkyä näkemään.
En mä ainakaan ole saanut suurestakaan määrästä benzoja ja alkoa yhdessä mitään hengityslamaan viittaavaakaan. Ennemminkin siinä pöljäilyssä on aiheutunut tuhoa muille ja niin yksityiselle kuin julkisellekin omaisuudelle. Kai mullakin sitten tolet sen verran korkealla, mutta silti pidän todennäköisempänä, että yleensäkin benzot+alkoholi -kombo aiheuttaa kaikenlaisia muita ongelmia, kuin niitä nauttineen kuoleman. Jonkun muun kuoleman saattaa kyllä aiheuttaa ja näin on valitettavan usein käynytkin, ei onneksi minulle, vaikka perkeleen sekaisin olen ollutkin. Sitten asia alkaa todellakin olla eri, jos siihen sotkee vielä oppareita tai ties mitä kaikkia lääkkeitä niitä onkaan. Siinä on itsellekin pukannut joskus pientä hengityslaman tynkää. Siihen ei tosin tarvittu välttämättä edes niitä benzoja, opparit+alkokin oli joskus ihan riittävä.