eli alkoi askarruttaa eräs pilleri? koko ja ulkonäkö on kuintenox, opamox, melatoniini… mutta maku ei vastaa tennaria tai opamoxia vaan kitkerämpi. alkoikin mietityttämään miltähän dolmed maistuu?
Tenoxihan on eri näköinen kuin Opamox. Eikös tennarit ole suurempia? Ainakin ne kakskymppiset on, en sitten tiedä, ovatko kympit pienempiä. Diapam (5 mg) näyttää Opamoxilta ja ne erottaa toisistaan sen ORN-merkinnän perässä olevasta numerosarjasta. En nyt muista, mikä numerosarja niissä on. Mut ainakin Diapam maistuu kitkerämmältä kuin Opamox ja näyttää samalta, mikäli nyt puhutaan Orionin valmisteista, eikä jostain geneerisestä lääkkeestä.
en oo törmänny noihin opamoxeihin ja tennarehin ku uudet merkinnät… ei oo pami, vähän saman tyyppuinen ,maku kun xanorissa.
Jotkut kortisonitabletit ja Levozin voi näyttää samalta. Kortisoni maistuu tosi kitkerälle, ainakin prednisolon ja vastaavat. Opamox 30mg on samankokoinen kuin 20mg Tenox. Nykyään niissä numerot, tenoxissa orn 74 esim. Levozineissa ei kaiketi merkintöjä vieläkään.
edit. 100mg Levarissa ei oo merkintää mutta se on 12mm leveä. 5mg levarit on semmosia fluoritabletin näkösiä. 25 ja 50mg Levareissa Orn-koodit.
10mg Tenox on samankokoinen kuin esim 5mg pami tai 15mg Opamox.
Kai se Dolmedkin kirpeälle maistuu. Itse pidin hetken aikaa eilen suussa erittäin kirpeää tabletin puolikasta (luulin puolikkaaksi Oxaminiksi), jonka sitten räkäsin pois ja kuulin myöhemin olevan luultavasti Propral.
juu melko varmasti oli dolmed kun kun kamun kanssa asiaa pohdittiin. no oppipahan taas miten tunnistaa jatkossa metadon tabun. pitäisköhän alkaa mysteeriryyni-proffaks vois tilata paikan päälle mikä mikäkin ryyni on
On muuten lääkkeenä erittäin harvinainen nykyään (en ole kuullut kellään olevan), että luultavasti oli jotain muutakin indikaatiota kuin maku.
joo on, kysäsin kaverilta kenellä näitä liikkuu … eka kerta ku itekkin törmäsin kyseiseen rohtoon.
Joskus himoitsin näitä kuin kuuta nousevaa kun litkun kanssa (vaihtelevat pitoisuudet) arvelutti pelata. Pääsin kuitenkin ohi pelostani ja nyt ajatus siitä, että joutuisin syömään näitä parikymmentä, että saisin kunnon olot, kuulostaa aivan helvetin sairaalta.
Menit siis maistamaan pilleriä tietämättä mitä se sisältää?

Menit siis maistamaan pilleriä tietämättä mitä se sisältää?
kyllä ja en. tiesin että se joku muutamasta eri vaihtoehdosta. ja niistä yhdestäkään ei tapahdu mitään radikaalia vaikka ois koko pillerin kerralla syönyt, vaarallisimmillaan ois voinu olla koiran matolääke joka tosin ois ollu vaarallinen vain niille madoille
^ Onko sulla matoja ? Jos on, niin suosittelen(Haloo, mode! Mä suosittelen täällä!) ehdottomasti matokuuria.
ei tietääkseni, vain katkarapu löytyy

^ Onko sulla matoja
? Jos on, niin suosittelen(Haloo, mode! Mä suosittelen täällä!) ehdottomasti matokuuria.
lueskelin taas netistä sekoilu läppiä ja kyllähän sieltä löytyy myös matolääke-nistejä joten ei kyllä sais suositella sitä voisi luulla että matokuuri oisi haittojen vähentämistä mutta niin on koden kylmävesi erottelunkin ohjeistus eikä sitäkään täällä saa tehdä joten modet voisi kyllä vähän ryhdistäytyä, aatelkaa jos oisin hätäpäissäni ottanu matokuurin ja matolääkepäissäni telonu itteni ja siten taas lehdet kirjoittelis että täällä sitä vaan suositellaan uusia muotihuumeita. miten sit suu pantais? mietimpä vaan
^ Minäpä panen suuni siihen malliin, että alan harkita matolääkkeiden väärinkäyttöä, josko saisin niistä vaikka aivan ennenkokemattomia kiksejä. Paljon on vielä aineita, joita en ole kokeillut. Pitää perehtyä netin ihmemaailmaan asian tiimoilta. Raportoin sitten vaikutuksista tai tulen tänne ulisemaan elämäntuskaani viimeistään siinä vaiheessa, kun olen onnistunut jäämään kammottavaan matolääkekoukkuun . Ei muuta, kuin matoa koukkuun
.
Älä nyt viitsi Winston, Arkkis alkaa seuraavaksi syömään näytösluontoisesti matolääkkeitä tupakkapaikalla, kun matojakaan ei tähän vuodenaikaan löydy.
^ Nämä kaikki yskänlääkehölmöilyt ja ripulilääkeriippuvuudet on jo niin nähty, että ajattelin pistää paremmaksi ja ryhtyä matolääkenarkiksi . Arkkinarkki voi popsia omia hallusinaatiomatojansa :mrgreen: . Hmm… pitäisiköhän sen jutut oikeasti jättää jo omaan arvoonsa
? Jos se on oikeasti niin perkeleen sekaisin, kuin jutuistaan voisi päätellä, niin leikinlasku sen kustannuksella lienee vähintäänkin kyseenalaista. Jos taas kyseessä on trollaus, niin sekin on mennyt ehkä hieman liian pitkälle
.
Olen joo ajatellutkin sen juttujen unohtamista kokonaan. Ehkä jää vähäksi aikaa se. Ellei mies sitten palaa joskus normaalin kirjoihin. Hope
Itse asiassa jotain piperatsiinia (siis sen ryhmän aineet, mihin esim. BZP kuuluu) on ilmeisesti käytetty myös matolääkkeenä, joten ei nyt ihan niin kaukaa haettu juttu kuin voisi tosiaan luulla.