lääkityksen poispurku

Moi! kyllä täällä Suomenmaassa “osataan” halusin omalääkäriltä lähetteen meilahden kipupolille,että olisi päivitetty lääkitystilanne. Sieltä tuli lähete tuli bumerangina takaisin selityksenä oli meillä 6:den kuukauden jono joten emme ota jonoon valitettavasti. Eikä siinä kaikki lääkäri joka ei ole minua ikinä nähnyt aikoi purkaa nykyisen lääkityksen 20mg oxynorm joka on mennyt vaihtelevasti,väliin oxycontin 10mg noin 7-vuotta. Lääkitys on minua auttanut todella hyvin ja parantanut elämänlaatua siinämäärin,että olen päässyt edes vähän liikkumaan ja hetkellisesti kivuista pois.Tilalle oli laittanut PARASETAMOOLIA :laughing: JA KIPUKYNNYS LÄÄKKEITÄ :laughing: joita en todellakaan voi syödä,koska toinen munuainen poistettu aikoinaan en voi käyttää mitään tulehduskipulääkkeitä :unamused: aijon asian pistää eteenpäin ja tarvittaessa tehdä kantelun kyseisestä lääkäristä valviiraan :imp: ellei asiaan tule muutosta alan säänöllisesti kipujeni vuoksi kuluttamaan yhteiskunnan voimavarjoa hoidon suhteen,tarvittaessa varaan vaikka jokapäivä omalääkärille ajan ja lähetettä kehiin :laughing: :imp: .Jollei lääkitystä niin sitten leikkausoperaatiota kehiin :laughing: selkä ja lonkkakivut ovat helvetillisiä :smiling_imp: olisko kellään käynyt samanlailla ja hyviä neuvoja kiistos kaikille t.Oloneuvos

Erittäin ikävää että lehdet pelottelevat kivunhoitoa. En vain tiedä mitä asialle voisi tehdä.

Itselläni oli kuulemma “pahin koskaan näkemä” (kirurgi) sirpaloitunut blaa blaa blaa, parit nivelsiteet, leikkaus nukutuksessa josta heräsin 3. päivänä (heh) ja kipulääkkeeksi sairaalassa (kai) aika vahvaa-ainakin sammuin aina-kipulääkettä parin tunnin välein.
Viikon päästä kotiin ja 50 kpl panacod… Ihan turha kai sanoa että vielä kivut jäivät ikuisiksi, sen lisäksi että psykoosi oli kuulemma (kaverit) päällä viikon päästä.

Onneksi yksi tunsi jotain hämärähemmoja ja sain sitten sieltä 2kpl temgesic (1/2 otin siinä kun olin viikon valvomatta ja näin juttuja seinillä) ja tramaleita. Mene yksityiselle, ainakin noita lievempiä sain kir-lapuilla kun sanoin että meinaavat kodeiinia… Kai tässä sitten työttömänä (voikohan vielä tehdä virhehoitovalituksen ?) odotellaan töitä…

Perhana että pelottelevat uutisissa - ihan oikeat kipeät ihmiset jäävät hoitamatta ! Tuskin MOT’iakaan kiinnostaisi normaalit ihmiset joiden kai pitäisi olla eläkkeellä (taitaa olla yksi ylinopeustuomio minulla, ja lääkkeitä ei määrätä). Lääkäri sanoi että aja vaan sitä nitroselluloosaa (ruutia viinassa) ja muuta (mm. puhdasta fosforia), kyllä minä tramaleita kirjoitan ja unilääkkeitä että saat sitten nukuttua 400mg tramal+20mg tenox / päivä. En ole lähdössä töihin. Pitäisi kuulemma. Sorry sekavuus-kannattaisi lähteä töihin varmaan :smiley:

Erittäin ikävää että lehdet pelottelevat kivunhoitoa. En vain tiedä mitä asialle voisi tehdä.

^En ole varma mitä yritit sanoa, mutta tekstisi oli niin epäselvää, että ei se eläke niin kovin huono vaihtoehto ole… Puollan sitä sinulle vilpittömästi!

Terveisin
Puoskari
VH
SV 375662