Lääkärit määräävät vääriä lääkkeitä

Saan diapamia ja lyricaa vaikka tarvitsisin stellaa ja tenoxia. Omalääkäri ei tiedä mitään lääkkeistä. Muka Lyricaan ei voi tulla riippuvaiseksi. Yhden kaverin vuorokausiannos on noussut jo yli 1000 mg:n :unamused:

Itselleni paras uni/nukahtamislääke on 25mg Triptyl ( amitytriptyliini ) Ja tuossa on se hyvä, että tohon ei jää koukkuun edes. ( on vesiliukoinen lääke )
Söin meinaan tota, kun olin katkolla ja vähän sen jälkeenkin, ni joku 5 viikkoa ja lopetin ne seinään. Ei tullut mitään vieroitusoireita.
Aluksi oli vaan lopettamisen jälkeen vaikea nukahtaa, kun elimistö oli tottunut joka ilta / yö saamaan 50mg amitytriptyliiniä.

Tuota otan melkeen joka yö 2 x 25mg, ni monesti olen nukahtanu sohvallekin.
Tosin olen huomannut, et tuo boostaa subua ihan hullusti!

Nytte ku sain noi takasin, ni olen ruvennu näkeen valveunia tosi paljon, ku otan tuota ja buprenorfiinia.
Valveunia en ole vuoteen, kahteen nähny…

Alkuviestiin. Emmä aivan varma ny olis, et tuo on hyvä esim.väärien lääkkeiden määräyksestä. Mikä on perustelusi sille, että tarvitset kahta nukkumiseen tarkoitettua lääkettä? Se, että lääkemäärät “nousevat” voi johtua siitäkin, että niitä itse nostaa. Ai nou. Ja jos riippuvuudesta huolissasi olet, oiskohan se diapam se koukuttavampi. Tietenkään viestin perusteella en voi tietää käyttötavoistasi mitään. Olen kyl k u u l l u t, et tenoxia käytetään myös ahdistuslääkkeeksi…

Lisäys. Enemmän mä olen huolissani leptien huolettomasta määräämisestä… Kun mä kieltäydyin, vtun n.kaks viikkoa sit lääkiksest varmaan valmistunu kaikkitietävä shrinkki kysy,et “oletko sinä sitten mieluummin benzozombi?” Ja vtut mä ole minkään sortin zombi. Bentsoja käyttäes tein yliopistol 250 oparia erinomaisil arvosanoil. Miettisivät joskus, mitä suustansa päästävät. Öh, no enpä ole minäkään käyttäes miettiny, et no joo.

Stella tekee hyvin päivisinkin. Diapamista en juuri saa mitään.

Voiko täällä lähettää yksityisviestejä?

Kyllä mulla Stella auttaa ahdistukseen diapamia paremmin. Moneen kertaan testattu juttu :stuck_out_tongue:

Juu kyl nukahtamislääkkeis tuli pahimmat sekopäisyydet. Zopikloonista ja zolpideemistä. En koske kirveelläkään enää. Vuos sit oli 10kpl, ku jalasta oli luu katki, enkä päässy kunnol väsyttämään itseäni. Onko Stella tota jälkimmäistä? Onkse ny tosiaan lekurin virhe? Onksul univaikeuksia? Sanoitko niistä…? Hmmm. Olenhan mä sekoillu ja paljon, mut emmä kyl lekurin viaks laittais, jos keksisin, et oikeestaan tarvisin Xanoria, 6 milliä vois näi aluks olla hyvä, ja vastaus ois “ei käy”. Mut tietenkään en tiedä topikin alottajan syitä, perusteita jne.joten enpä sano lisää…:wink:

Stelloista mitään viihdettä saa jos joutuu päivittäin käyttämään nukkumiseen… Tolet nousee kattoon vähän turhan nopeasti…

^ mahtaako mistään saada viihdettä jos joutuu päivittäin käyttämään…? väärinkäyttäessä iloa saa vaikka pienistä kivistä, Ilokivestäniinkuinsilloinennenhyvinäaikoinathosewerethedaysoujeah. Niistä on k a u a n. Minun lääkäri ei kirjota mul 1. Tsolpideemia 2. Tsopikloonia 3. Alpratsolamia kun ei lapsellekaan anneta tuli tikkua ja anneta leikkiä ei anneta leikkiä lain. Lapsi on terve kun se leikkii, mutta sairas kun ei osaa lopettaa. Huomenna saa vihreitä karkkia karkki kaupasta lapulla jonka lääkärihoitaja kirjotti. 9 h 40 minuuttia tuskin maltan odottaa kun lihakset nykii ikävällä tavalla ja sekunnin voi keskittyä. Kerrallaan.

^HEHA :laughing: Juu tääl on kieltämättä vaik kuin monta lääkäriä keltä saa respan mihin vaa ku laittaa privaa ja sit maksaa sovitun summan :wink: :laughing: Taitaa tulla sensuroiduks tämä kirjotus, mut aika läpinäkyvä juttu oli tuo priva viestit tuohon kohtaan jonka vuoks mä (eikä kukaan muukaan ilm. ennen DM:sta) viitsinyt tähän vastata… :laughing:

Kyl MÄ tiedän ite mitä lääkkeit tarvin joten lääkärit vaa kuuntelemaa ja kirjottaa niit respoi, väliäkö sillä et lääke on määrätty toisee käyttötarkotuksee mitä tarvisin… :unamused:

“stellasta tulee hyvä olo päivisinkin”, kokeiltu on. Ei ollu kivaa parin tunnin päästä, kun muisti pätkäs totaalisesti ja istuin sekopäisenä lattial penkomas roskisesta liuskaa ajatuksel “mihin ne katos?”, ei mitään muuta mieles, ku “l i s ä ä”. Ja kappalemäärä “vain” 10. Se riitti mul, monen muun kans oppiminen vieny aikaa, mut täs e i tarvittu enempää. Pätkäsee siis muistin väärinkäyttäes t o d e l l a tehokkaasti. Oliko hyvä olo, no EI OLLU! O.T.Risolid on kaikkien näiden vuosien jälkee ainoa, jota v o i n käyttää. Tietysti päänsä saa sekasin silläkin, mut mitä se antaa, ei m i t ä ä n, hyvää ainaskaan. Paha olo tuli, tosi paha. Ja niis sit kyse grammoista… :frowning: . Pliis ei tuomioita, eikä tyhmäksi haukkumista. Minulhan ne haitat tulivat!

^ O.T. Mä olen kuullu tällasen. “Hullu saa olla, muttei tyhmä”.