Laskea liian nopeasti bubre-annosta… Puolitin kesän aikana (n. 12vkoa pärjännyt 2mg vailla ja toiset 2mg pois), nyt ei vain kertakaikkiaa vittu jaksa kiinnostaa ottaa 5 teemua/pv, aamulla sen 2mg:n xonen otan. Sit otan sen 2 tai 3 teemua, riippuen tarviiko pakosta (jos on aivan helvetin kylmä ja vatsa sekaisin ni sit on 1 tai 2 otettava). On kuulemma jotain haittaa jos lopettaa liian nopeasti, kuin helvetis jos en tiedä keltä saisin lisää, tai ei ole numbaa… Eikä vaa kiinnosta olla ihmisten seuras ketkä vaatii lääkkeit tai tahtoo niitä vaihtaa… Sanoin myös että mä syön max. 3-4vkoa tramboi/arttui enkä aio mitää useamman kk:den putkea ottaa ellei se vaikuta siihen stnan kipulääkkeiden saantiin, mä pärjään luu poikki jos saan alle vkon jotain kolmio-lääkettä mut ihan kaikkeen (esim. hermoista johtuvaa kipuun) mä en saa mistää ibuprofeiinista apua… Mua ei oo ikinä vaivannu fyysiset (tai mä en niistä välitä koska tiedän mistä johtuvat) vaan enemmän psyykkiset ja sosiaaliset viekkarit. Enää ei ole sosiaalisia. Miten mua voidan edes kehottaa tiputtamaan varovaisesti vaikka tästä lähin mä oon ihmisis kelle jaetaan lääkkeet ilman terapiaa? Mä oon aina pudottanu lääkkeet pois joita lekuri ennnustan et käytän lopun ikää, eli onko mitään eroa?? Tuskin… Alas vain niin opeasti ettei koulussa jää jälkeen, ens kesänä olis tavoittena että saisin nolliin 4mg:st… Tai onko sitäkään enää… tuskin mut eipä tässä aivan tervekään ole; koskaan
Tiedän vain mitä on odotettavissa ja silti en palaa edelliseen, ehkä se pätee suurimpaan osaan tän kaupungin “matalan hoitokynnyksen” ihmisiin mut ei muhun… Ku moni vetää piriä tms. mikä yllätys